7.bölüm

618 59 12
                                    

Ama cama biri geldi ya herneyse uyudum.
Sabah

Sabah uyandığımda telefon konuşması duydum. bu annemdi sesi ağlamaklı geliyordu, kesin kötü bişey oldu bundan eminim konuşmayı dinliyorum fakat sadece annemin sesi geliyor telefondaki kişi duyulmuyor.

Sevgi- ta tamam nezaman yatar?. Hayır bulmaya çalışıcağım. Ek iş yaparım. Lütfen iyileştirin. Tamam iyi günler.
Aylin'den

Annemin konuşmasından hiçbişey anlamadım.  Ama neden ağlıyor?

Aylin- anne niye ağlıyorsun?

Sevgi-ağlamıyorum tatlım.

Aylin- telefon sesini duydum anneciğim, kiminle konuşuyordun?

Sevgi- arkadaşımla esrayla kızım.

Aylin- yurt dışında değil miydi ?

Sevgi- napıyosun diye aramış aylin başka sorun varmı? Kızım bana hesapmı soruyorsun bakalım?

Aylin- anne bana yalan söyleme!  Ağlıyordun esra abla sana napıyorsun sevgicim dedi sende ağladın mı? Hem ne yatırması?

Sevgi- aylin ameliyat olman gerekiyor.

Aylin-ne?

Sevgi- konuştuğum kişi doktorundu.

Gözlerin iyileşicek kızım.

Aylin-peki neyi bulucaksın? , ne ek işi?
Sevgi iç ses

Ah bu kız çok akıllı ve kurnaz ameliyat çok pahalı ve yetişemiyorum nasıl söylerim para yetmiyor ek işe giriceğim diye?

Sevgi- boşver

Aylin- anne?!

Sevgi- aylin okula geç kalıcaksın!

Annem beni giydirdi ah bebek gibi, görememek ne kötü Allah kimsenin başına vermesin. Tam gidiyoruz zil çaldı.

Sevgi- hoşgeldin

Annem kime hoşgeldin dedi ?

Aylin-anne kim?

Tilki- benim

Aylin-tilki

Sevgi-aylin bakıyorum da sesinden tanıdın.

Tilkinin sırıttığını hissedebiliyordum uyuz,gıcık, öküz niye geldi Acaba.

Tilki- siz işe gidin sevgi abla aylini ben okula bırakırım.

Sevgi- çok teşekkür ederim işe yetişmem gerekiyordu.saol kıvanç ay tilki :)
Not: aylinlerin yan evinde tilki oturuyor.  Babasıyla yeni taşınmışlardı sevgide aylinde bilmiyor.  Babasıyla yeni taşınmışlardı.

Tilki nedense söylemedi.

Tilki- ya artık teşekkür etmeyin.

Sevgi güldü "tamam" dedi.

Sevgi arabaya biner tilkide ayline yardım edip arabaya bindi.

Aylin- teşekkür ederim.

Tilki- aylin!

Aylin- tilki bişey sorabilirmiyim?

Tilki-sor

Aylin- neden teşekkür edilmesine kızıyorsun?

Tilki bu soruya cevap vermedi. Aylinde üsteleyip sormadı demek ki tilki cevap vermek istemiyordu.

Sessizliği bozan tilkinin telefonu oldu.
Alara arıyor...
Kabul et♧ reddet ¤

Tilki- efendim aşkım.
Aylin

Ne! Omg aşkım mı? Dedi yoksa çağlaya geri mi döndü? Hayır çağlayla konuşurken alara için çıktım senle demişti.

Tilki- tamam güzelim nerede buluşuruz ?olur ben şimdi arkadaşımla okula gidiyorum. By.
Aylin

Arkadaşım mı? Salak ne desin çocuk neyiyim? Mal mısın aylin? Evet malım .biliyorum. sus aylin ,konuşma aylin,tilkinin tipini merakta etme aylin.

Birden aklıma sabahkı şey geldi.

Tilki- aylin yüzün düştü bişey mi oldu?

aylin- Hayır.

Eyer ne olduğunu söylemesem demin telefonla konuştuğunu kıskandım sanıcak.

Tilki- yoksa kıs...

Aylin- ne alakası var! Gözlerimin iyileşmesi için ameliyat olmam gerekiyor.

Tilki- aylin çok güzel bu muhteşem bişey

Dedi ve elini elimin üstüne koydu bende geri çektim.
Tilki

Çok sevinmiştim heyecandan elinin üstüne elimi koydum rezil oldum aqa bi dakika ben alarayımı aylini mi seviyorum.

Aylin- evet güzel ama pa para

Tilki- bi sıkıntı mı var?

Aylin- annem iki işe gidip halledermiş.

Tilki- tek sıkıntı bu olsun ben yardım ederim.

Aylin- senden bunu isteyen oldu mu? Kimsin sen neyimsin? Ne yardımı? Sana güvendim içimi döktüm tilki! Sadaka istemedim.

Tilki- aylin yanlış anladın Özür dilerim.

Aylin- geldik mi?

Tilki- az kaldı.

Okula geldiğimizde tilki gine yardım etmek için koluma girdi meltem ve savaşın sesini duydum seslerini yani.

Meltem- hoşgeldiniz

Tilki-zilin çalmasına kaç dakika var.

Savaş- sanada Günaydın tilki!

Tilki- geçelim bunları

O sırada çağla yanlarından levent le geçer hatırlıyorsanız levent tilkinin düşmanıydı neden ? Bilmiyoruz şimdilik.

Bölüm sonu arkadaşlar busefer en uzun yorumu yazan bidaha ki bölümde konuk oyuncu olucak mesela benim watpad da kullanıcı adım medihakm ya adım mediha müberra mediha yb de olucak yani en uzun yazan konuk oyuncu hadi vote bb.

karanlıktaki gizemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin