Alara- Üzgünüm tilki a ama leventi seviyorum elimde değil.
Tilki- neden bi başkasını severken seni seviyorum dedin? Bana insan gibi söyleseydin anlardım..
Alara- affet beni
Levent hâlâ yerdedir.
Levent- bu yaptıklarını ödeyeceksin.
Tilki- kes sesini!
Dedi ve oradan uzaklaştı alara arkasından sesleniyordu ama tilki duymazlıktan geliyor bu arada alara Çağla gibi değil sadece hata yaptı iyi bi kız bişey olmalı ki aytil olsun değil mi?
Aylin
Okulda olanları düşünüyorum ben tilkiyi seviyor muyum? Bu nasil bir aşk hiçbir zaman sevmedim kör olduğumda nasıl aşık olurum ben daha yüzünü görmedim.
Arkadaslar 1 yb öncesinde en uzun yorum yazan konuk oyuncu olucaktı en uzun yorum yazan ise melisa burdada adı melisa olucak tek yb lik...
) ay kendimi dizi yönetmeni hissettim :)
Aylin
Herneyse ben tilkiyi sevmemeliyim o başkasını seviyor alara adı ama hiç tanışmadım görmedimde demeyeceğim zaten körüm sahi nezaman annem para bulucak.
Aylin uyuya kalmıştır zil çalmıştır kapıyı açan sevgi gelen tilki.
Sevgi- Merhaba Kıvanç yoksa ayline bakmaktan vazmı geçtin?
Tilki- Hayır öyle bişey yok, şey içeri geçebilir miyim? Önemli bir konu konuşacağım.
Sevgi- ah Özür dilerim oğlum davet etmeyi unuttum. Geç hadi.
İçeri geçtim koltuğa oturdum.
Sevgi- çay-kahve istermisin?
Tilki-teşekkür ederim ama acelem var.
Sevgi- peki anlat.
Tilki- şey.. Nasıl söylesem.
Sevgi- anlat lütfen :) tebessüm etti tilki biraz rahatlamıştı.
Tilki- aylinin gözleri iyileşmesi için ameliyat olması gerekiyormuş.
Sevgi-evet?
Tilki- çok pahalıymış be- ben sadece yardım etmek istiyorum. Lütfen izin verin.
Sevgi- yeni iş bulmuştum ama yetmiyor işte.
Tilki çok zengin babası okulun müdürü aynı zamanda şirket yönetiyor. Hatırlarsanız tilki ayline bu teklifi sunmuştu ama aylin sadaka anladı sinirlendi yanlış anladı kabul etmedi. Tilki sevgi ablaya bu yüzden çekinerek sormuştu belki kızar diye.
İzin vermesede yardım edicekti.
Tilki- siz hiçbir şeye karışmayın ben hallediceğim.
Sevgi abla Teşekkürler'le boğdu aylin'in uyuduğu iyi oldu konuşmamazı duymamalıydı.
Evden çıktım durunun hasta olduğu gün aylin o hastanedeydi tabi o gün bilmiyordum. Şimdi doktor'a para ödiyeceğim.
Yarım saat sonra bütün işlemler bitti aylin yarın ameliyat olabilir. Artık beni görebilir ya göremesse böyle bir ihtimal de var çünkü. ..
Aylin
Annem çalışıp para bulmuş pek inandırıcı gelmedi çünkü 2-3 günde nasıl okadar para bulucak.
Sevgi
Kıvanç yani tilki oğlum sıkı sıkı tembih etmişti ayline benim yardım ettiğimi söyleme dedi.
Aylin
Sabah uyandığımda annemin sesi geliyordu ve ve eski arkadaşımın sesi bu melisaydı ah bitanem seni çok özledim. Çocukluk arkadaşım 2 yıl önce amerika'ya gitmişti daha kör olduğumu bilmiyor bile 2 ay önce kör olmuştum.
Sevgi-işte böyle melisacım.
Melisa- çok üzüldüm ne diyeceğimi bilemiyorum. Ama yarın ameliyat olucakmış.
Sevgi- evet büyük ihtimalle iyileşicek kızımın gözleri.
Bölüm sonu!!! Birazdan yb yazıcam demin yarın diyordum şimdi 2 yb yazıyorum bendeki mal kafa işte yaa melisa sen 1-2 yb daha konuk oyuncu olacaksın çünkü işin çıktı aylinin eski çocukluk arkadaşı uzun yorum ve vote lütfen yoksa yb bugün gelmez hı gelirse kısa gelir çünkü şimdi yazdım zaten.