Arka kapıdan sekeliyerek tilki çıkmıştı. Bakınılacak halde değildi. Ağzı yüzü kan içinde, elleri bağlı, bacağı yaralıydı zor yürüyordu.
Ağlıyordum zorlukla konuşmaya çalıştım.
-"ne yaptı sana böyle! "
Derin bir nefes aldı ve zorla konuşmaya başladı.
-"ben iyiyim git sen! "
Bide iyiyim diyor çok kötüydü konuşamıyordu bile! Yanına yaklaştım ve sarıldım.
-"neden gidicekmişim beraber gidiceğiz! Sonra da gastaneye"
-aylin beni dinle! Vakit yok! Tuzak bu git burdan!
Ne demek istiyor ne tuzağı.
-"ne tuzağı?"
Tilki- mertin adamlarından kaçtım buraya geliyorlar senin geliceğini biliyor çünkü.
-"nerden biliyor?
Tilki- Aylin bomba varmış burda ayarlı hadii?
Aylin- bu şimdi mi söylenir koooş!!!
Tilki- ben gelemem kurtar kendini koş git ayağım yaralı.
Aylin- yardım ediyim.
Dedim koluna girerek ilerlemeye çalıştım.
Tilki- benimle oyalanma vakit yok!
Onu dinlemedim ellerini çözmeye çalıştım ki;
İçeri mert girdi pişmiş kelle gibi sırıtıyordu tilkiyi öldürücek.
-"ondan ne istiyorsun? "
Mert- eğer o olmasaydı beni sevicektin, önce o ölecek benim acı çektiğim gibi !
Seni kaybettiğim gibi ! O ölücek duydun mu beni!
Senin gözlerinin önünde ölücek sonra biz ölüceğiz. Şu elimdeki kumandanın düğmesine basıcağım ve heğipimiz havaya uçucağız. Bom diye.
Ağlıyarak titrek sesimle konuşmaya başladım tilki bana git diyordu mert onun ağzını bağladı.
-'gözüm kör olduğu için beni bırakan sendin! O günden beri, sevmiyorum seni!
Hiçbir zaman sevmiyeceğim!
Tilkiyi sonradan tanıdım. Onun yüzünden senden ayrılmadım! Senin yüzünden senden ayrıldım. O yüzden ölmeyi o haketmiyor!
İnsan öldürmek bukadar kolay mı? Onun hiçbir suçu yokken. Gözüm körken seviyorken. İyileşince bana dönemessin! Oyuncak değilim! Zerre kadar sevmiyorum.
Öldüreceksen beni öldür adi herif ! Ama ölsemde sonsuza kadar onu seviceğim.!
İçimden geçenleri söylemiştim öldürsün beni umrumda değil! Ama sevdiğim adama bunu yaparsa onu işkenceyle öldürürüm!
Mert- tamam git burdan gözünün önünde öldürmiyeceğim! Ama o ölücek!
Dedi tilki nin ağzındaki bantı çıkartarak çıkardı çünkü tilki de bana kıyamadığından git diyecek. Asla!
Tilki- Aylin git! Ölmene izin veremem!
Aylin- seni burda burakamam!
Mert- madem ikinizde ölmeye meraklısınız benle beraber ölelim.
Dedi kumandanın düğmesine basarak. Şimdi biz öldük mü ?
Bompa pamm
Ve patlaaar...
Bölüm sonu uzun yorum gelmesse 1 hafta yb yok haftaya teog zaten okadar yazıyorum yorum vote yok ya. Üzülüyorum artık beğenmiyomusunuz? Ozaman final yapmadan burda biter beğenmiyen söylesin ya.