Okula dönerler.
Savaş- ya abi nerde kaldınız ya?
Tilki; geldik dedi aylin nin elini tutarak.
Meltem- yoksa siz!
Tilki; evet hanımım
Aylin- kıromusun tilki yoksa beni gıcık etmek için numara mı yapıyorsun?
Aylin; tilki!
Aylin; ya sen beni dinliyor musun?
Sinirlice karşı tarafa bakıyordu sonra meltemlere baktım onlarda aynı tarafa bakıyorlardı. Niye oraya bakıyor bunlar? Bende baktım mert bu of tam da zamanında geldin. Buraya geliyor.
Aylin; tilki sakın bişey yapma!
Tilki; rahat durursa yapmam
Mert yanıma geldi ve dudağımdan öptü herkesin içinde özellikle de tilki nin. İttiriyorum ama bırakmıyor sonra tilki beni onun elinden aldı gözü kıpkırmızı olmuştu merti dövüyordu.
Aylin- tamam tilki ayrılın
Mert; aylin benim sevgilim kendisine sor.
Tilki- artık değil!
Mert şaşırmıştı tilkide vurmayı kesti . Mert ayağı kalkıp aylin in kolundan tuttu.
Mert; bu herif yalan söylüyor değil mi aşkım?
Tilki; aşkım deme lan aylinime!
Mert; sürtük müsün kızım sen bi o bi ben. Sadist oyununu da ben yaptım.
Bana nasıl sürtük der ya ben ağlamaya başladım tilki çok sinirlenmişti.
Gine dalmaya başladı.
Tilki- görüyorsun değil mi kızın halini demi lan! Orsp kltk
Mert; benden ne farkı var bunun aylin?
Aylin; savaş bişey yap durdur şunları.
Diyordum. Hıçkırıklarımın arasından bütün öğrenci ler bize bakıyordu herkes ayırmaya çalışıyordu ama tilki buna izin vermiyordu. Savaş araya girince tilki yanlışıkla savaşa yumruk attı. Tilki savaştan Özür dilerken mert bunu fırsat bilip belinden silah çıkardı. Bu nekadar da değişmiş. Meltem de benim gibi şaşkındı silahı görünce herkes çığlık atmaya başladı. Tüm okul buraya topland öğretmenler müdür bile. Silahı görünce polisler arandı mert tilki nin başın silahı dayıyınca ona ateş etmemesi için yalvarmaya başladım.
Tilki; aylin yalvarma şu adama!
Aylin; lütfen bırak onu beni öldür yalvarırım.
Silahtan patlama çıkmıştı o kurşun....
Bölüm sonu burası heyecanlı olduğu için bitirmek istedim o yüzden kısa oldu yoksa devamını yazardım. 2 gündür yb yazasım yok o yüzden ara vermeyi düşünüyorum 2-3 gün dinlenmek istiyorum böyle güzel yb olmuyor daha iyi yazmak için kafamı toparlamam lazım. Uzun yorum yapın vote yapın ya.