♥ HELLO♥
🌼NASILSINIZ GENÇLER?🌼
Çok uzatmadan bölüme başlıyorum hadi bismillah🎈Yine okul başladı ne güzel tatil yapıyorduk. Hoşlanmadığım öğretmenlerimle karşılaşacakdım, onlarla çatışmalar,sınavlar ouf. Daha okula gitmeden yorulmuşdum bunları düşünerek.
Neyseki canım arkadaşlarım vardı,haftanın 5günü 6-7 saat bir-birimizi görüyorduk.
Yarına hazırlanmam gerekdi ama hala boş-boş telefonda geziyordum. Annemin odama girmesiyle irkildim.
(Annem-A Ben-B)
A-Yarına hazırmısın
B-Değilim desem ne değişecek
A-Hiç bir şey
B-O zaman?
A-Boş-boş konuşma.Okul kıyafetini hazırladınmı?"hay ben bu işiinn içini okul kıyafetini ütülemeyi tamamen unutmuşdum"
B-Eevet hazır
A-İyi unutmamışsın.Yarın kaç dersiniz olucak?
B-Ya Allah aşkına ben nereden bileyim?
A-Öğrenci değilmisin sen yarın kaç dersin olucağını neden bilmiyorsun?
B-Ouf zaten ilk gün ders geçmiyoruz ki..
A-Neyse yılın sonunda karneni görücez
B-Allahım ya KADIN daha dersler başlamadı neyin şeyi bu.Nefret ediyorum okulada öğretmenlerimede
A-Düzgün konuş.Elinde telefon görmeyeyim hadi çabuk uyu sonra uyanamıyorsun derse gec kalıyorsun.Kendine çeki düzen ver zaten dediğim hiç bir şeyi normal yapmıyorsun.Sorumluluk sahibi olman lazım.
B-Ben gayet iyiyim böyle.Hadi uyuyorum ben
A-İyi geceler
B-SANADA
A-Bana atar yapma
B-Tamam canım annem çıkarsan uyuycam şimdi iyi geceler tatlı rüyalar.Annem çıkar çıkmaz hemen ütüyü aldım ve kıyafetlerimi ütüleyip yerine bırakdım.
Aslında annemin beni sevdiğini biliyorum her şeyi benim iyiliğim içim istiyor ve bazen hakk veriyorum. Bir gündü 10defa kavga ederiz 5dakika sonra hiç bir şey olmamış konuşuruz. İkimizde ikizler burcuyuzdur:)*************
Benim çok boş heyecanlarım var amk.Mesela yarın okul ve ne kadar sevmesemde heyecan yapıyorun bunun için.Sınav günlerini anlatmayayım bile.
Herrr şey için heyecan yaparım ve benim kalbım çok hızlı çarpar yani heyecan yapıncada hızı 10a katlanıyor. Bir gün kalp sıkışmasından gidersem hiç şaşırmam. Bazen kalbim çok hızlı atdığı için sıkışıyor ve nefes almakda zorlanıyorum 1dakikalık nefes alamadığım zamanlarda olmuşdu hiç hareket etmeden duruyordum.Alışmışdım artık.
Erken uyuyalım erken uyanalım... ama hiç bir zaman böyle olmuyor bende)
Zar zor uyurum zar zor'da uyanırım.
Benim alarmım annemdi telefondan 100tanesinin bile yerini vermiyordu canım annem hahah.
Giyindim,süslendim hazırımm evet evden okula 15dakikalık yoldu ama ben çok yavaş adımlarla istemsizce gitdiğim için yarım saat filan oluyordu. Kulaklığımı takdım rastgele bir müzik açdım ve yürüyerek okula vardım.-Yazı hatalarımı görmezden gelin
-Beğendiyseniz oylamayı unutmayın👌
-Beğensenizde beğenmesenize yorumlarınızı esirgemeyin lütfen👀
💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umutsuz Aşık
Romance" İmkansız olduğunu bilerekden umutsuzca seviyoruz" ~Okul Müdüreme içimde umutsuzca beslediğim aşkımın hikayesidir~