11

1K 42 29
                                    

Bu durumumda bölüm yazıcağım aklıma gelmezdi..İyi değilim
Neyse uzatmadan bölüme geçeyim)

Geçen bölüm

Ben-O yapdı

J-kim?

Ağzımı açıp onun yapdığını söyliycekdim ama bir anda ağzı açık öylece dondum kaldım.

J-Konuşsana

Ben- A-a

J-Ne aaa?

Ben-Arkana bak

J-Ne var arkamda? kim va..
OHA

Ben-İşte o öpdü

J-OHAAAA

Yeni bölüm:

Onu görmüşdüm.
Burda ne işi vardı ya okulda olması lazım değilmi..? Ama amk okul onun ne zaman isterse çıka bilir.

Birileriyle konuşuyordu galiba arkadaşlarıydı. Kucaklaşdıklarında ve bir-birlerine el salladıklarında gideceğini anladım.

Birden aklıma neden takip etmek fikiri geldi,neden olmasın.

Kafama vurulan tokatla affaladım.

J- Nasıl öpdü anlatsana hey

Ben- Anlatıcam ama şimdi değil

J- Çok uzatdın ya

Ben- Kalk hadi

J- Anlatmadan kalkmam hem yemeklerimizde bitmedi

Ben- İyi gelmiyorsan ben giderim

J- Nereye ya?

Ben- Takip edicem oğlumm

J- Ouu

Ben- Başlama ulamaya hadi geliyormusun? Gelmiyormusun?

J- Gelmeyi çok isterdim canım yaa bilirsin ama yemeklerimi bırakmam onca para verdik.

Aslında başka zaman olsa bende kalkmazdım yerimden sevdiğim yemekleri bırakıp nereye gidicem dimii hak veriyordum kıza.

Ben- Tamam o zaman kendim gidiyorum. Banada bırak gelip yiycemm

J- Karı elden gidiyeeğğh bak asönsere bindi.

Ben- Nerdeeeğğ

J- Orda koşş

Gerçekten asönsere biniyordu kendimi zor yetişdirdim. Tanımasın diye bere,gözlük ve maskemi takdım ve asansör tam kapanırken kendimi içeri sokdum.(Gizemli kızz olayı puahahha)

Asansör kapanırken kendimi içeriye zor sokmuşdum.

2ci kata indik.Ben o çıkdıkfan sonra çıkdım ve arkasından takip etmeye başladım.

Önce Penti'ye girdi bir kaç geceliklere bakdıkdan sonra çıkdı. Daha sonra Victoria Secret'e girdi. Heyecanlanmışdım ama bir yandanda korkuyordum.Acaba sevgilisi varmı filan.Bende onun ardıyca mağazaya girdim.

Oha elinde bir takım vardıı daha giyinmeden gel parçala beni diyordu.
Bu iç çamaşırı nedem alıyordu ya hemde seksi.

Kim için alıyorsun yavrum.Benim içinse eğer buna gerek yok zaten üstüne atlayınca üzerinde bir şey kalmayacak.

(İyice sapıklaşıyorum he)
(Beni tanıyanlar anlık: zaten sapıkdın amk)

Kadın mağazayı dolanıyordu.Bende ilgi çekmeyeyim diye elime bir kaç şey almışdım hiç birine bakmadan.
Sıcaklıkdan dolayı beremi çıkardım.İlgi çekmiycem diye sıcakdan bayılıcakdım.

Ahaaa kabine girdi.Neyi deniycekdi lan acaba.Ya o takımı giyinirse kabinden çıkarsa yook ya saçmalıyorun neden öyle çıksın ki.

Acaba bende yan kabine girip telefonu çakdırmadan alta tutsam fotoğrafınımı çekseydim.Yuh amk aklıma gelen şeye bak diye kendi-kendime gülüp kabinlerin olan yere doğru gidiyordum.

Birden bir el kollarımdan ve yakamdan tutup hızlıca beni kabinin içine sokdu. Ne oluyor lan diye bağırmak isterken eliyle ağzımı kapadı.


-Küfür etmeyin yorum yapın bölümü çabuk atayım👅💦
-Yazı hatalarımı affedin🙈🙏
-Beğendiyseniz oylamayı🌟 ve yorum yazmayı unutmayın👉👈
Lüften💜

-Yazar kendinde değil ama gerçekden☹

Umutsuz AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin