12

1.1K 49 99
                                    

Geçen bölüm

Acaba bende yan kabine girip telefonu çakdırmadan alta tutsam fotoğrafınımı çekseydim.Yuh amk aklıma gelen şeye bak diye kendi-kendime gülüp kabinlerin olduğu yere doğru gidiyordum.

Birden bir el kollarımdan ve yakamdan tutup hızlıca beni kabinin içine sokdu. Ne oluyor lan diye bağırmak isterken eliyle ağzımı kapadı.


Yeni bölüm

Anın şokuyla gözlerimi kapatmışdım.
Duvara yaslanılmışdım.
Yüzüme çarpan hızlı nefesle bende heyecanlanmışdım ve birden kokusunu tanıdığımı fark etdim.Gözlerimi yavaşca açdım. Ohaa bu OYDU çapkın bakışlarla ve yarım sırıtışla bana bakıyordu.
Dudaklarını yaladı gözlerim dudaklarına kaydı ve ister-istemez bende dudakladımı yaladım.Bakışlarının dudaklarıma kaydığından emindim.

O-Gerçekten seni fark edemiycekmiyim sandın?

Yutkundum.Elini ağzımdan indirmiş yakamı tutmuşdu ve çok yakındık.

O-Neden takip etdin beni?

Zaten normak kalbe sahib değildim.Ritmik bozukluk vardı hızlı atıyordu üstüne bu kadının yapdıkları hiç iyi olmamışdı.Bir an kalbim duracak sandım.O kadar hızlı atıyordu ki ve sesini onunda da duyduğuna emindim.

Yakamı bırakdı.Rahatlamışdım ki bir elini kalbimin üstüne koydu.
"Kalbin neden bu kadar hızlı atıyor?Heyecanlandın mı?" Nasıl konuşayım ya nefes almayı unutmuşdum resmen.

Sesli bir şekilde yine yutkundum.

Durmadı öbürü elinide yanağımdan çeneme doğru nazikce gezdirip durdu.Çenemden yavaşca tutup ona bakmamı sağladı.Libidom yükselmişdi amk.Dizini malum bölgemde hiss etmek istemişdim.

O-Konuş
Bunu söylerken bir az daha dibime girmişdi ve kulağıma doğru fısıldamışdı

Gözlerimi kaçırarak
"ttakip etmiyordum" dedim
(Yalana bak)

Yine aynı hareketi yapıb ona bakmamı sağladı "Gözlerime bak"

Bakdım.. O ela gözlerinle beni dahada kendine çekiyorsun.

O--Öylemi yapıyorum?

Ben-Ne?  -duymuş olamaz-

O-Ela gözlerimle seni dahada içime çekiyormuşum?

Ben-Ama...

O-Ama sen onu içinden söylemişdin dimi?

Ben-Evet yani hayır

O-Öyle dalıp gitdin ki bir an düşüncelerini sesli söyledin

Ben-Özür dilerimm..

O-Özür dilemene gerek yok ki aksine güzelim,çok hoşuma gitdi.Evet gelelim esas meselemize neden takip etdin beni?

Ben-Birine benzetdim

O-Kime???

Ben-Birine

O-Hep birine benzetdiğin insanları takipmi edersin?

Ben-Ha-Hayır

O-Bu arada elindeki takımlar çok güzeller sana çok yakışıcağına eminim ama sen bu takımları giyinmek için çok küçük değilmisin?

Ben elimdekileri unutmuşum ya.Seçtiğim şeyleri görüp gözlerim büyüdü bunlar ne oha bir an cesaret geldi ve ona "Siz büyüksünüz eminim size daha çok yakışıcak " dedim.
İkizler burcuyun ben.Dengesizin teki işte.

Tam kabinden çıkarken kollarıyla durdurdu beni.

OH MY GOD OHAA YUHH OLAMAZZ SAÇLARI ÖNÜNDE OLDUĞUNDAN SÜTYENLE OLDUĞUNU YENİ FARK ETMİŞDİM.KALBİM YİNE DELİ GİBİ ATMAYA BAŞLADI.

Gözlerimin nereye bakdığını anlamış olucak ki saçlarını önüne atdı ve gülümseyerek "yaramaz kızmışsın" dedi.

O kadar güzel gülümsüyorduku ki gülüşünden öpmek için kendimi zor tutdum.

Tam ağzını açıp bir şeyler söylemek istiyorduki telefonum çaldı ve ben telaşla telefonu elimden yere düşürdüm. Ben eğilirken o da benimle beraber eğilmişdi kafamız bir-birine değdi. İkimizde kafamızı tutup gülüyorduk ama benim gözlerim yine göğsüne kaymışdı.

Bu sefer yine fark etdi ama düzeltmedi gözüme sokmak için yavaşca kalkdı elini uzatıp banada yardım etdi.

O-Arayan kimdi?

Ben-Ah ben onu unutdum

O-Gözlerin başka yere aklın başka yere gidiyor.

Bunu söylediğinde kıkırdamıdşı ve ben çok utanmışdım.Telefonum yine çalmaya başlamışdı. Kim olacak tabiki J. İsmini Yıldızım diye kayd etmişdim. Meraklı gözleriyle bana bqkan kadına döndüm ve "arkadaşım dedim"
Anlamış şekilde kafasını aşağı yukarı salladı.

Ben-Gitmem lazım

O-Tamam. Ama takip etmenin daha doğru cevapını alamadım başka sefere artık -dedi ve göz kırpdı

Cidden bu kadın sonum olucakdı.

Hızlı bir şekilde kendimi düzeltdim.

Ben- Özür dilerim

Tam cevap veriyordu yine yarıda kesdim.Yanağına öpücük kondurucakken haraket ediöi için dudaöına çok yakın bir yerden öpmüşdüm. Yüzüne bile bakmadan arkamı dönüp çıkdım.

Aptal aşık olmuşdum resmen.Sırıtıyordum dudaklarımı kavrayıp ısırdım ve mağazadan çıkdım.

********
Arkadaşım J-ye bütün olayı anlatmışdım tabi o da çıldırmışdı.
Konuşmakdan zor ayrılıp evimize gitdik.
Eve girer-girmez grup dağılıyordu amk J her şeyi kızlara söylemişdi. Aslında iyi yapmışdı birde onlara anlatmaya halim yokdu.

Eve bir az geç gelmişdin annemin beni sorgulayacağını biliyordum ama şansıma evde yokdu büyül ihtimal anneannemlere gitmişdi.

Bu duruma sevdindim.Hemen üzerimi değişib duşa girdim. Günün yorgunluğunu duşda çıkardım ama dudağımı ısırmakdan asla vaz geçmiyordum. Onun dudaklarının azacıkda olsa izi kalmışdı ahy çok güzel bir gündü.

Duşdan çıkdım odama gitdim. Bir az bornozla gezip üzerimi değişdirdim ve kendimi yatağa bırakdım.


-Güzellll👄bol yorumm çabuk bölüm👅Eğleniyorum yorumlarınızı okurken.
-Yazı hatalarımı affedin🙈🙏
-Beğendiyseniz oylamayı🌟 ve yorum yazmayı unutmayın👉👈
Lüften💜

-Bu arada yazar hala iyi değil.
Nedenini sorarsanız.. neyse amk ya boş verin sizide sıkmayayım ♥

-Seviliyorsun okur❤
Kendini sevmekden vazgeçme ve değer verdiğin insanlara dikkat et.👉👈

Umutsuz AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin