İkimizde dudaklar ve gözler arasında kalmışdık.Önüne gelen saçlarını fark etdiğimdeyse kendimi tutamayıp elimi kaldırdım ve saç tellerini kulağının arkasına itdim.
Bu hareketimden etkilenmiş olucak ki gözlerini kapatmışdı .. aynı benim gibi.Demek ki o da benden etkilene biliyor..güzell
Telefonumun çalmasıyla aramızdaki büyü bozulmuşdu. Benimle yakın olan mesafesi yüzünden çok fazla hareket edemiyordum bu yüzden telefonu açmam için bir az geri çekilmişdi.
Tabi arayan bizim kızlarımızdı.Telefonu tam açıp kulağıma doğru götürdüyümde kulak memem hopörlere değmişdi ve telefon elimden kayıp yere düşmüşdü.
Eğilip telefonu götürdüyümdeyse artık çok geçdi çünkü götatar arkadaşım "Lan yine deney için yangın zili çalınmış puahahhaa biz yemek yemeye gidiyoruz zaten iki ders kalmışdı onuda ekmiş olduk ama en çok senin içine yaradı hee şanslı sürtük seni. LAAN bu arada sen nerdesin merdivenlerden inerken nereye kayıp oldun? Konuşsana amk? Heyy ordamısın?" söylemişdi.
Utançfan kafamı kaldıramıyordum ama onun kıkırdayışını duymuşdum.Telefonu elime alıp aramayı sonlandırdım ve çantamın içine koyup tam çıkacakken:
O-Hey nereye?
Ben-Bilmiyorum
O-Bilmiyorsan neden gidiyorsun?
Ben-Arkadaşım adına özür dilerim yani nasıl söyleyeyim eğer okuldan atıcaksanız beni ata bilirsiniz.
O-Saçmalama.Neden özür diliyorsun? Sen bir şey yapmadın ki ayrıca arkadaşın yani arkadaşlarına kızmıyorum tabi dersi ekmek dışında.
Ben-Ben toplarım hepsini gelirler otururlar sınıfda hiç merak etmeyin.
O-Dur gitme.
Kafamı kaldırıp ona bakdığımda burun-buruna gelmişdik ve o hiç bir adım bile geri çekilmemişdi. Kendimi bir az öne itsem sürtünmüş olucakdık. Belkide buda onu istiyordu ama hayır olamaz.
💙🤍
Ben bunları düşünürken o yine konuşmaya başladı:
O-Dersden kurtara bildim mi seni?
Ben-Ne? Nasıl? Sizmi yapdınız?
O-Zaten seni kurtarmak için bir şey yapıcakdım ama senin kameraya öyle bakman dahada hızlandırdı işte.
Ben-Demek gördünüz...Amaa bu nasıl olur..? Bu resmen bana karşı.... ımm... nasıl desemry yani.
(Derin nefes aldım puff) Neden yapdınız?O-Yapdım çünkü....
Ben-Çünkü?
O-Boş ver.
Ben-Ama..?
O-Sana iyi bir haberim var.
Gözlerimi gözlerine dikmiş ona bakıyordum. 'Ne? dercesine'
O-XXX öğretmenin artık sizin sınıfda dersi olmayacak çünkü onu işden çıkardım.
Ben- OHA (elimle ağzımı kapatıp) özür dilerim.
O-Çok fazla özür diliyorsun yeter ama.
Şaşırdın çünkü beklemiyordun dimi?(Evet amk hastalık gibi bir şeydi haklı haksız durumlarda özür diliyordum nefret ediyordum bu huyumdan)
Ben-Evet nasıl oldu?
O-Seninle çok kötü davranıyordu.. yalnız sana değil başka öğrencilerlede kaba konuşuyuyordu.. bunun şahidide oldum ve çok fazla şikayet gelince öyle olması gerekdi. Bu gün son iş günüydü o da böyle yangın ziliyle olmadı.
Ben- Ama ben bilmiyorum ne söyleyeyim.. Ben çok ama çok teşekkür ederim.
Beklemeden, düşünmeden ona sarıldım. Karşılık alınca rahatlayıp dahada sıkı sarıldım.
Sanki sarılmamızla bir-birimize çok şeyi anlatıyorduk ama sessiz cümlelerimizi içimizden söyleyerek sarılıyorduk.
💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜
Beni odasında ağırlamayı seviyordu her halde kanepede oturup bunu düşünüyordum.
Derinden nefes alıyordum ki "AHHĞ" diye benden ses çıkdı. Müdüre hanım yengenizde telaşlanıp yanıma gelmişdi. Ben 1dakika boyunca ne haraket etmişdim ne bir şey konuşmuşdum nede nefes almaya çalışa bilmişdim.
Cidden bu kalbim bir gün beni böyle öldürecek...
Kadın su getirip bana içirtmeye çalışıyordu ben bir dakikaya düzeldim ama o fark etmesi ve ben bu telaşlı hallerini daha fazla göemek için kaldığım yerden devam etmek istedim.
💜
-İnşAllah bölümü sevmişsinizdir aküoüospüpls öpüşmedik😢 ama üzülmeyelim eninde sonunda öpüşücez😉
-Yazı hatalarımı görmezden gelin🍒
-Diğer bölüme bol yorum gelmedi ama bakalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umutsuz Aşık
Romance" İmkansız olduğunu bilerekden umutsuzca seviyoruz" ~Okul Müdüreme içimde umutsuzca beslediğim aşkımın hikayesidir~