3 ders geçmişti ve ben hala onu düşünüyordum. Yaşadıklarım az değildi kadının resmen ayaklarına düşerken tutdu beni ay kıyamamm.
Ben onu düşünürken şerefsizin biri kulağıma su fışkırtdı.
Tabi kim olacak benim mal arkadaşlarımdı.Bana bakıp gülüyorlardı.Çantamdan su şişesini alıp kapağını açdım ve içiyormuşum gibi yapıb kızın üzerine dökdüm. Şaşırmış haline kendimi tutamayıb güldüm. Sınıfın ortasında bir o yana bir bu yana koşup beni yakalamaya çalışıyordu.
Sonunda sınıfın kapısını açdım koridora çıkıp kızlar tuvaletine indim kapıyı kapatdım.Lavaboya girip suyu açıp avucumun içine doldurdum kapı açıldı ve onun geldiğini düşünerekden suyu gelene doğru fırlatdım ahahhahahaha süper olmuşdu sırılsıklam diye düşünüp karşımdakini incelerken şok olmuşdum.
Fizik öğretmenimdi.
Bana sinirli bakan gözleri iyi şeyler olmayacağını bildiriyordu.
Kapının arkasındaki arkadaşımın yüzünü gördüm. Yazık korksunmu? Gülsünmü? bilemiyordu.
Arkadaşımın ve öğretmenimin bu haline gülmemek için yanaklarımın içinu ısırıyordum.
Fizik öğretmenim sinirli ses tonuyla bana bağırmaya başladı "HEMEN MÜDÜRE HANIMIN ODASINA" kolumdan çekip yine "HEMEN" diye bağırdı.
Ne bağırıyon amk kulağım sikildi.
Korku dolu yavaş addımlarla kapıya yaklaşdım tıklatdım ve içeriye geçtim.
Yardımcı kız gülümseyerek nasıl yardım edeceğini söyledi. Bende kısık sesle Müdüre hanımla görüşmem gerektiğini söyledim.Kız müsait olduğunu söyleyip içeri geçmemi söyledi.
Onunda kapısını tıklatıp içeriye geçtim. Odasında yokdu. Çalışma masasına bakan televizyona bakdım.
Hani sınıftaki kameralar bozukdu bu ne lan her şey gözüküyor burda.
Bir az kendi-kendime söylenip masasına bakdım.Çok düzenliydi.Tam bilgisayarın yanındaki çerçeveye bakmak için eğiliyordum kii arkadan bir eli omuzumda hiss etdim.
Korkarak arkaya bakarken kokusu burnuma doldu.Sanırım kokusunu bir az içime çekseydim bunun bağımlısı olucakdım.
"Senin dersde olman gerekmiyormu?" dedi
kekeleyerek "gg-gerekiyor" dedim."O zaman neden derste değilde burdasın?
Ben kafamı yukarıya kaldırıp gözlerine bakdım daha doğrusu bakmaya çalışdım. Hemen kafamı aşağıya doğru indirdim. Ama o narin elleriyle çenemden tutup ona bakmamı sağladı.
Nasıl konuşa bilirdim kiii? Elleri hala çenemde bana bakıp gülümsüyordu ve benden cevap bekliyordu...
💙
-Yazı hatalarımı görmezden gelin👉👈
-Beğendiyseniz oylamayı🌟 yorum yapmayı unutmayınn👄
BYEE😋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umutsuz Aşık
Romance" İmkansız olduğunu bilerekden umutsuzca seviyoruz" ~Okul Müdüreme içimde umutsuzca beslediğim aşkımın hikayesidir~