Buu birr ilkdirrr 1000 kelimeye yakin bir şey oldu aq👅 Neyse iyi okumalarr yorumm yazin😒🍑
Sınıfa girdim çantamdan saç tokasını alıp aşağıya indim. Geçen sefer kabinde bana yaklaşınca nasıl olduğunu bende bilmeden tokası elime gelmişdi.
Bende saklamışdım tabi vermeyede niyyetim yokdu ama şimdi onu deli gibi görmek istiyordum o yüzden başka çarem yokdu.
Odanın kapısı tıklatıp içeri geçdim. Asistan kızı görmemle yüzüm bir az asılmışdı.Off yerindeymiş keşke olmasaydı diye düşünürken amk işi zaten burda olmak dedim.Kimse olmasaydı kendi-kendime kahkaha atıp gülerdim.
Asistan kız kulağındaki telefonu çekip ne için geldiğimi sordu bende tam cevap vericekdim ki ONUN odasının kapısı açılmışdı ve kendiside kapıya dikilmişdi.
Yanıma gelip kollarımı yavaşca tutdu ve asistana "ben çağırdım" dedi.
[Sesimi duyar duymaz kapıdamı dikilmişdi o. Ay yerim ama ben bunuu.]
Odasına geçmem için bana öncelik verdi ama ben arkada durdum ona öncelik verdim tabiki ilk başda kabul etmesede ısrarlarım üzerine ilk onun içeriye geçmesini sağlamışdım.
Tabi bende arkadan gelip manzaramı izledim 5-6 saniye🍑.
Masasına geçip oturmamı istedi.Bir az bakışdıkdan sonra konuşmaya başladık.
O-Nasılsın?
Ben-İdare eder siz?
O-Beni boş ver.
bir az bakışdıkdan sonra yine konuşmaya başladık.
O-Bende seni çağırıcakdım
Ben-Ya neden?
O-Önce sen söyle neden geldiğini.
Ben- Şşey bben ımm..
O-Seni dinliyorum
Ben-Geçen hafta yani şey kabi-
Cümlemi bitirmeme izin vermedi ve kendisi konuşdu:
O-Ah anlıyorun canım ama takip edildiğimi hiss etdim sonra onun sen olduğunu görünce bir az garip şeyler yaşadık sonra sen çıkarken..
Ben-Bben çok özür dilerim öyle olsun istememişdim..O an bir az gaza gelip yanağınızdan öpücekdim evet saçma gele bilir bir öğrenci neden müdürü öpsün ama yaşadığımız o an her şey garipdi ve siz hareket edince o öpücük şey oldu..
O- Tamam unutalım bunları ayrıca burda yanlış bir şey yok. Yani benim için.. Neden bir öğrenci müdüreyi öpemez yada sarılamaz ki? normal şeyler bunlar takma kafana.
Ben-Ama siz o günden sonra bana bakmayınca..
(alalalalla amk ağzım açılmışdı her şeyi söyleyicekdim şimdi)
Muzipce gülümseyip elini çenesinde doğrultarak "Bakmamımı isterdin?" Dedi.
Ayy senin gülüşünü yerim yaa.Neyse konuya dönelim.Heyecanımı saklayamıyordum ama deli yüreği yemiş gibi konuşuyordum.
Ben-Ben yani siz belki bilmiyorum hoşunuza gitmemişdir yani iğrenmiş-
O-O kelimenin devamını getirmeni istemiyorum. Senin gibi kızdan kim neden iğrensin ki? Hayır asla böyle düşünme ve sadece bende bilmiyorum denk gelmemişdir yoksa bakardım. (Göz kırpdı)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umutsuz Aşık
Roman d'amour" İmkansız olduğunu bilerekden umutsuzca seviyoruz" ~Okul Müdüreme içimde umutsuzca beslediğim aşkımın hikayesidir~