Aradan 1hafta geçmişdi.
Onu çok az görmüşdüm.Başka sınıflardan okulumuzun 90yaş kutlaması olucağını öğrenmişdim.Onlara nerden bildiklerini sorduğumdaysa Müdüre özellikle kendisi sınıfdan-sınıfa girip her kese bu haberi veriyordu.Bunu duyduğumda üzülmüşdüm çünkü daha bizim sınıfa gelmemişdi öte yandanda seviniyordum geleceğini biliyordum ama ne zaman ondan haberim yokdu.
Okulumuzun 90Yılə FİLARMONİYA'da olucakdı.
(Burası)
********************************
Bu gün içimde bir burukluk vardı kendimde bilmiyordum.
Kızlar teneffüsde ne kadar ısrar etselerde ne kantine nede tuvalete gitmemişdim.Sınıfdaki kameraya gözüm takıldı.Acaba izliyormu diye düşünüyordum ama o kadar işi var benimi izleyecekdi ki..
Kabindeki olaydan sonra çok az görmüşdüm onu ama o beni görmemişdi ne kadar göz teması kurmaya çalışsamda bakmamışdı bana.Belki arkamdan izlemişdir onu bilmiyorum ama sanki benden kaçıyor gibiydi.Belki utanmışdı ne bileyim az kalsın kadının dudağından öpüyordum.Acaba iğrenmişmiydiki..?
İstemsizce gözüm doluyordu.Beynimin içindeki sesler izin vermiyordu nefes almama.Onlar konuşdukca benim nefesim kesiliyordu.
Sonra aklıma yarın fizikden sınavın olducağımı hatırladım.Ne kadar umursamasamda sınıfın ortasında rezil edicekdi eminim.
Bende bu bir haftada fizik okuyup tekrarlayayım dedim ama tekrarlamak için önceden okumak lazım, bende hiç bir şey okumamışdım) O yüzden evde ders masasının üzerine fizik kitabını gözüm görücek bir yere koymuşdum arada bakışıyorduk öyle.
Zil çaldı.
Yavaş-yavaş sınıf doluyordu.
Öğretmende geldi.
Kafamı masanın üzerinden kaldırıp dolu gözlerimi elimin tersiyle sildim. Kızlar sohbet etdiği için görmemişdi.Ders edebiyyatdı.
Öğretmen şiirden konuşuyordu. Ahh tabi yaa geçen ders şiir vermişdi şimdi kafama dank etdi.Nasıl unutmuşdum ya amk off tabi aklım onun yanındaydı nasıl olucakdım kii..Allahdan sınıfda 3sıra vardı ve öğretmen ilk ona yakın olan masayla başladı. 3dakika verdi tekrarlamak için. Ben ve kızlar kapı tarafda olan sırada oturuyorduk. 3masanı arka-arkaya biz kaplamışdık. Kız-kıza oturuyorduk.
Her kes kafasını kitaba gömmüş şiiri ezberleyenler tekrar ediyorlardı,ezberlemeyenlerse şimdi ezberliyorlardı. Tabikii bende buna dahildim.
Sevdiğim ders falan olunca daha çabuk öğrene ve ezberleye biliyordum.
🔛🔛🔛🔛🔛🔛🔛🔛🔛🔛🔛🔛
Artık sıra bizdeydi.Kızlar benden önce söylemişlerdi. Benim sıram gelmişdi. Kalkdım.. sınıfla yüz-yüze durunca çok komiğime geliyordu amk.
Şiirin 2sırasını söylemişdim ki kapı açıldı ve bir afet içeri geldi.
Kapıda bir an göz-göze gelince kendimi kaybetmişdim. O da aynı zamanda gözlerini benden kaçırmışdı.Geldi bir az daha geldi ve yanımda durdu. Sınıfdakiler ayağa kalkmışdı. Oturun diye eliyle aşağı yapdı. Sonra yüzüme bakdı ve elini sırtıma koyup beni öne itdi. Ama öyle itmek değil yani yerime geçmem için yapmışdı bunu 2 saniyelik elini sırtımda hiss etmek rahatlasada gerilmişdim nedense.
Yerime geçdim. O da çok geçmeden konuşmaya başladı.
Okulumuzun 90yıl hakkında konuşuyordu.Müzik korosunda okumak isteyen öğrenciler varsa teneffüste müzik öğretmenimizin yanına gidip ismini yazdırmalıydı.Bir az daha bizi bilgilendirdikden sonra gitmek için yeltelendi. Öğretmenle bir iki şey konuşdukdan sonra bana bakdı ve yüzünde zoraki gülümseme vardı sanki. O bana bakınca ben orda öylece arkasıyca bakdım.
Kızlar aralarında konuşuyordu.
Sonra J katılıp katılmagacağımı sordu. Cevap vermedim. Düşünücem dedim.Teneffüs zili çaldı öğrenciler anında koridora geçiş yapmışlardı. Bizim sınıfda yavaşdan azalıyordu.
Yarım kalmış şiirimi hatırlayınca öğretmenin masasına yaklaşdım.Çay içiyordu. Afiyet olsun dedim ve şiiri söylememi istedim.
Çünkü gelicek hafta söylemek istemiyordum şimdi ezberlemişdim ve şimdi söyleyimde kurtulayım diye düşündüm.
❤
-Yazı hatalarımı görmezden gelin👅Okumuyorum çünkü😬
-Bol yorum çabuk bölüm
-Bu arada bölümü az kalsın siliyordumm hayati tehlikesi vardı amk😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umutsuz Aşık
Romance" İmkansız olduğunu bilerekden umutsuzca seviyoruz" ~Okul Müdüreme içimde umutsuzca beslediğim aşkımın hikayesidir~