25

1K 43 30
                                    

Tam umudumu kaybederken o da bana karşılık vermişti..

Ellerim saçlarına dolanmış halde yavaş bir ritmle öpüşüyorduk.

(Tabi canm cazibeme dayanamamışdı muhtemelen sksllallslaıa"

Yavaşca kollarımdan tutup beni durdurdu. Gözlerimi açtım ama o gözlerini açmamıştı.. Fısıltıyla konuşuyordu sanki biri duyucakmış gibi...

Alnını alnıma yaslamış gözleri kapalı halde
"Lütfen...lütfen duralım artık... ben dayanamadım.." dedi.

Ben iki parmağımla çenesinden tutdum ve gözleri kapalı olmasına rağmen gözlerine baktım.. "Şşh sakin olalım lütfen.. bunu sizde istiyorsunuz bende.. lütfen izin verin bana"

"Hayır..bunu sana yapamam..ben evliy-"

"İnanınki evli olmanız beni hiç ilgilendirmiyor "

"Çok üzülürsün,çok üzülürsün lütfen senin hayatın daha uzun, neler yaşıyıcaksın neler"

"Ben sizinle yaşamak istiyorum ama.."

"Bak Zehram benim hayatım çok karmakarışık.. senide o bataklığa salmak istemiyorum,üzülmeni istemiyorum çok güzel kızsın senin daha güzel günlerin var..benimle hayatını mahv etme.. hem ailen öğrenirse hiç iyi şeyler olmaz.."

"Anladım...peki bir şey sorucam.. lütfen doğru cevap verin...
Beni seviyormusunuz?"

"Seviyorum tabi seni kim sevmez"

"Öyle sevgi değil..benim hissetdiğim gibi sizde bana karşı o duyguları geçiriyormusunuz?"

Baktı...baktı...bir şey söylemedi...
Gözlerim dolduğu için yanından gitmek isterken kolumdan tutdu geri çekti ve hiç bir şey söylemeden hızla dudaklarıma yapıştı.

Öyle bir öpdüki başım dönüyordu. Benim ellerim onun belinde gezerken onun bir eli belimde bir eli saçlarıma dolanmış haldeydi..

Öpüşürken  ayakta olduğumuz için dayanamadım hızla ona doğru adımladım. En sonunda bir duvara çarpmıştık. Aniden duvara çarpdığım için gülmüşdü bende gülmüştüm.

Öpüşürken geceliğinin askısıyla oynuyordum ve beklenmedik bir anda kollarından aşağıya çektim.
Bu hareketime şaşırmışdı belli ama durmadık belimden nazikçe tutup bir yere yöneltiyordu beni muhtemelen odasına gitdiğimizi düşünmüşdüm ve gerçekten odasına getirmişdi beni.

Nefes-nefese kaldığımız için bir az durduk tabi benim ellerim uslu durmadı ve geceliğinin eteğinden tutup yukarıya  doğru çekmiştim.
Hiç bir şey söylemeden o da benim pijamalarımı çıkarmaya başladı..

(Yalnız aradaki farka bakın ben geceliğini çıkarıyorum oysa pijamamı neyseeh)

İkimizde iç çamaşırlarımızla yatakdaydık sadece bana utanma geldiğinden ileri gidememiştik.
Başımı göğsüne koymuşdum o da benim saçlarımla oynuyordu.

Kendimi söverken nasıl uykuya daldım hatırlamıyorum ama onun göğsünde uyumak çok güzel hissdi.

Sabah olmuştu.. Gözlerimi açtığımda benim onun kolunda olduğumu gördüm ve sakince göğsüne doğru gitdim burda uyumak daha güzelll.

Uyuyan güzelim nasılda tatlı uyuyordu.Doğruldum ve dudaklarımı uzatıp yanağına, dudağına,boynuna öpücükler bırakdım.Yine başımı göğsüne koyduğumda göğsünü öpdüm.

OHA RESMEN öpdüm dlellslsıaıdıdıs çok mutluyummm amk.

Yine öpmek isterken ani bir hızla kolumdan tutup üstüme çıkmışdı.

"Yaa uyumamışmıydınız" (mal hala sizli konuşuyorum dkdkks)

"Sen öperken uyandım diyelim"

"Hımm"

"Ayrıca bence sizli bizli konuşmayı bırakmalısın artık ha?"

Üzerimde olduğu için alt tarafımı tahmin etmelisiniz.Kasıklarımı öyle bir sıkıyordum kii.
O öyle durunca eğildi benim onu öptüğüm gibi o da beni öpdü.

O-Haydi kalkalım artık okula geç kalıcaz

Ben-Kalkalım ama önce siz yani sen kalkmalısın malum

-Bakışlarımla gösterdiğim için anlamışdı -

O-Aa tabi pardon

O-Eyvahh geç kalmışız saat 12

Ben-Benim için sorun yok ama siz ah yani senn buna alışmam uzun sürecek galiba

O-Bak bak demek senin için bir sorun yokmuş

ben gülerken üzerine gelip beni gıdıklamışdı bende gıdıklanmayaa asla dayanamamm.

Yerimden zıplayıb odama kaçtım

O-EN AZINDAN SON ÜÇ DERSE GİRERSİN.. ÇABUK HAZIRLAN

....

🍒Helloooss naber)

🎀Bölümü geç atdım evet üzgünüm kendimi vererek yazamıyorum kusura bakmayın💜

👽Sınav tarihi belli oldu ben ne bok yicem bilmiyorum 12Mart çok az bir zaman ouf neyse👻

👄Bir delilik yapmak istiyorum Yeni Hikayeyi salmak istiyorum bilemedim şimdi..👀

🌟Ve lütfen beğendiyseniz oylamayı unutmayın🌟

🌌Yazı hatalarımı boş verin sorry😙

🍒YORUM YAP CANIM OKURUM LÜTFENNNĞ (bir daha bölüm atmam he) GERÇEKTDEN BİLMEK İSTİYORUM KİM OKUYOR FALAN ne bilim bir fikir vermek iaterseniz belki bir şey söylemek isterseniz..👤♥

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Umutsuz AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin