7

1.1K 47 43
                                    

Evet tamda tahmin etdiğim gibi oydu.İzlendiğimi hiss ede biliyordum.Yanıma gelmiyordu ama birden eğildiğini hiss etdim.

Bir eliyle elimden tutup beni kaldırdı daha doğrusu kaldırmaya çalışdı.Bende tabi yüzümü ona çevirip kalkdım.Elini yine çeneme koydu aynı odasındaki gibi.

Gözlerime bakdı birsüre.Gözüm doldu benimde, amk tabi gözlerimi hiç kırpmadan onu izliyordum olucakdı öyle. O da beni dersden dolayı üzüldüğümü sanmışdır mutlaka.

Eli hala çenemdeydi ve "İyimisin" dedi.
Bende gözlerine doğru bakarak "Şimdi daha iyiyim" dedim.

Elini çenemden çekip yanağımı sıvazladı:"Ama ağlamışsın"dedi
Bu sefer gözlerimi kaçırarak bir şey demedim.

Elimden tutup aşağıya doğru indik. Yardımcı kız yokdu. Bir az rahatladım açıkcası.Yoksa bu kıızn yine burda ne işi var diye düşünmesini istemiyordum.

Sevdiğim kadın beni odasına götürdü.Kapıyı kapatırken elini elimden çekdi ve anahtarı çevirdi yani resmen kapısını kilitledi.

O bunu yaparken çok yakındık nefesimi bilerekden yüzüne doğru veriyordum en çokda kulak hizasına.Neden mi? Huylansın bana baksın diye.Dudaklarımız birleşirdi diye düşünürken o bana "çok hızlı nefes alıyorsun" diyerek bakışlarını bana çevirdi.

Kapıyı kilitlemişdi ama hala ben kapıya yaslanıp onun yüzünü incelerken:"heyecanlanıyorum"
dedim.

Alllah kahretsin anlıycak durumumu..

O "Demek seni heyecanlandırıyorum"  dedi seksi bir ses tonuyla.

"Yani bence bu okulda her kes sizi görünce heyecanlanıyordur"diyerek gözlerimle kıyafetini süzdüm.

Bir anda kolunu kapıdan çekdi ve masasına ilerlemeye başladı.

Bir an boşluğa denk geldim.Açıkcası bu durum üzdü beni.Ne o yoksa gerçekten öpüşeceğinizimi sandın kızım hayal hepsi içimden söyleyerek omun sesini duydum.

O-Ne demek her kes beni görünce heyecanlanıyor?

Ben-Yani her kesin farklı sebebleri vardır tabi

O-Hımm neymiş o sebebler?

Ben-Şey yani bazıları çekinir?bazıları korkar baz..

Sözümü yarıda kesip-

O-Dışarıdan korkulu birinemi benziyorum?

Ben-Yok asla hayır yani o manada demedim.Öğretmenler kızarken falan sizinle hep tehdit ediyorlar ya müdürün odasına git falan hep o yüzden yoksa kim neden korksun ki sizin gibi kadından?

O-Benim gibi derken?

Ben-Çok güzelsiniz..

O-Güzel olmam bir tek senimi bu kadar heyecanlandırıyor?

Ne dedim ben ya resmen ilanı aşk itirafı etmeme ramak kaldı.Ondan hoşlandığımı anladı kesin o yüzden beni bu kadar sorularla sıkışdırdı.


-Yazı hatalarımı affedin🙈🙏
-Beğendiyseniz oylamayı🌟 ve yorum yazmayı unutmayın👉👈Lüften💜

Umutsuz AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin