Merak etdiniz yazayım dedim hadiğğ yine iyisinizz
Gece saat dört falandı ben düşünmekden uyuyamıyordum..
Ne yapıcağımı nasıl davranacağımıda bilmiyorum çünkü onun evindeydim.Ağladığım için burnumu siliyordum birden biri kapımı tıklatdı ama biri dediğim evde bir o vardı bir ben.
Hemen yatakdan kalkıp kayıyı açtım.Saçım dağınık,gözlerim kızarık ve göz yaşlarımm yanaklarımdaydı..
Tabi salya sümük ağladığım için normaldi.O-Zehra
Ben-Eefendim?
O-Ne yapıyorsun? Hala uyumamışsın?
Ben-Uyku tutmadı
O-Sen ağlandınmı?
Ben-Yoo hayırr
O-Geçerken ağlama sesi duydum ama gözünde kızarmış niye ağladın?
Ben-Film izledim çok duygusaldı belki onu duymuşsunuz..?
O-Ama telefonun aşağıda kalmışdı sanırım
Hiç bir şey söyleyemedim çünkü artık uyduracak bir şeyler bulamadım.Sessiz kaldım.
Kapıyı kapatıp gözlerime baktı,ellerimden tutup yatağa çekdi önce benim oturmamı gözleriyle işaret etdi sonra kendi oturdu.
O-Evett Zehra hanım anlat bakalım..
Ben-Nneyi?
O-Her şeyi.. Mesela sen bir şeyler saklıyorsun gibime geliyor.
Sabah sınıfta aşık olduğunu söylüyordun ve bu gün bir az durgundun. Bu aşık olduğun biri çokmu üzüyor seni? ağlaman onunlamı ilgili?Ben-Yanni
O-Lütfen.. benimle her şeyi konuşa bilirsin.. anlat içini dök rahatlarsın ha?
Ben-Ttamam
O-Hadi anlat bakalım nasıl biri bu hoşlandığın insan?
Ben-Çok güzel,çok tatlı,çok güzel gülüyor bilmiyorum çok aşığım anlatamıyorum..
Parmaklarıyla yanağımdaki göz yaşlarımı silince -Kim diye sordu..
Birden gaza gelerek yanağımdaki elini tutdum.Gözlerine baktım ve hemen kendimi ona yaklaştırıp dudaklarını esir aldım..
.
.
.Hareketsiz kalmıştık.
Karşılık da vermemişti.
Geride de itmemişdi.
Ne kadar istesemde kendimi ondan zor ayırdım ve hemen yerimden kalkdım.-Özür dilerim,özür dilerim,özür dilerim..
Hemen bir kaç şeyimi alıp odayı terk etdim. O da hemen arkamdan çıkmamıştı ama kapıda durub beni izlediğini gördüm.
Hemen çantamı, eşyamı, paltomu alıp kapıyı açıp çıktım. Ayakkabılarımı giyerken elimden tutup çantamı ve ayakabımı yere atdı.
O-İyimisin sen? Ne yapıyorsun? Cidden senin bu halde bu saatde dışarı çıkmana izin vereceğimimi sandın? Hemen içeri geçiyorsun.
Ben-Lütfen bırakın gideyim
(Malmısın aq nereye gidicen bu saatde zksklslal)O-Saçmalama ben izin vermiyorum hadi içeriye gir.
Kolumdan tutup beni içeriye saldı ve üstümdekileri çıkarıp sakinleşmemi söyledi.
Yarım saat falan geçmiçti bir şey konuşmamışdık. Sakinleştirici içmiştim iyi gelmişdi.
O-İyimisin
Ben-Bilmiyorum galiba evet.. ben özür dilerim
O-Tamam sakin ol. Özür dilemen gereken konu yok
Ben-Ama sizi öptüm kızmadınızmı?
O-Kızmadım ama şaşırdım
Ben-Ben size aşığım yani siz öyle söyleyince tutamadım kendimi
O- Anlıyorun kuzum aşık olmak senin elinde olan bir şey değil ama düşün bak aramızda kaç yaş farkı var üstelik ben evliyim...
Ben-Malesef..
O-Bir dakika.. Yoksa sen benim evli olmamamı ağlıyordun?
Gözlerim dolmuşdu..
Hemen yanıma gelip kollarını boynuma doladı ve sımsıkı sarıldı bana..O-Kıyamam ağlama lütfen..
Ben-Ben gerçekten çok seviyorum sizi
O-Bende seni seviyorum ama düşündüğün şey aramızda olamaz..
Ben-Denemeden bunu nasıl söyleye bilirsiniz ama
O-Açıkcası Zehra ilk başlarda bende senden etkilenmiştim ama kendimi toparlamaya çalıştım içimdeki duyguları basdırmaya çalışdım.Sana karşı olan bütün o duygularımın gitdiğini sandım ama sen beni öpünce hiç bir şeyi unutmadığını anladım ama bizden olmaz,olamaz..
Ben-Lütfen bana izin verin kendimi size göstereyim..
O-Bak hayatım benim 46 yaşım var sen benden 30 yaş küçüksün senin hayatını karaltamam.Duygularını anlaya biliyorun ama bunlar geçici bir duygu yani bir zaman sonra unutucaksın..
Ben-Nasıl böyle düşüne bile bilirsiniz? Hayır
Sizin yaşınız beni ilgilendirmiyor ben sizi seviyorum sizin oğlunuzun olması,evlu olmanız pek umrumda değil!-UMURUMDA OLAN SENSİN KADIN ANLA BUNU
ÇOK AŞIĞIM ÇOK SEVİYORUM SENİ !!!Hızla kollarından tutup kendime çektim ve yine dudaklarına yapıştım karşılık vermese bile öpücektim. Hiç bir şey umrumda değildi artık. NE OLUCAKSA OLSUN ARTIK.
.
.
.
.
.
.
-Nasılll buldunuz laa bölümüüü👀
-Yaza hatalarımı görmezdeenn gelinnn aşkolar💜
-Eğer okuyup beğeniyorsan lütfen🌟 oy verr 🌟 caanıçç okurrcumm yorum yapsann daha çok mutluu olurum he💃 Hadiğğ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umutsuz Aşık
Romance" İmkansız olduğunu bilerekden umutsuzca seviyoruz" ~Okul Müdüreme içimde umutsuzca beslediğim aşkımın hikayesidir~