20

1K 45 39
                                    

Bölümü geç yayınladığım için özür dilerim arkadaşlar💖
Bir az sorunlarım vardı.

Geçen bölüm son :

Kuzenim gelmişdi.Olanları ona anlatdım ve bazı sorularını cevaplamayarak duşa girdim. Akşam yemeğine kendime ve kuzenime bir şeyler hazırlamışdım. Sohbet ederek yemeyimizi bitirdikden sonra ortalığı topladık.

Televizyonu açar-açmaz Disney kanalında Rapunzelin başlamasına 10 dakika kaldığını gördük. Ne kadarda izlesekde her seferinde başka bir eğlenceyle,ilgiyle seyr ediyorduk.

Telefonuma gelen bildirimle yerimden doğrduldum ve ard-ardına gelen mesajları görüb sevindim.

_________________________________________

YENİ BÖLÜM

Evett ondan gelmişdi.
Yüzümdeki gülümseme silinmiyordu öyle boş-boş ekrana bakıyordum.

Kuzenim yanıma gelip ne olduğunu sordu ve ben gözlerine bakıp
"Her şeyi anlatıcam"

( Kuzenim-L )

L-Seni dinliyorum hadi

Ben-Ben aşık oldum

L-Kime?

Ben-imkansız birine

L-Şaşırmadım.... kim?

Ben- K.... öğretmen.yani Müdüre işte.

L-Oha

Ben-Evet oha

L-Mesaj ondanmı geldi

Ben-Aynen

L-Ne zaman böyle samimileşdiniz numaranızı verdiniz bir-birinize ya..

○●●

Her şeyi kuzenime anlatmışdım.Nasıl başladı ne zaman farkına vardım her şeyi..
Konuşduklarımın sonunda kuzenim bana güzel bir fikir sunmuşdu.

Ben-Buna aslaa hayır demem

L-Biliyorum.Hadi hazırlan

Ben-Ama benim oraya gelmem doğru olurmu ki?

L-Ben ne desem onu yap hadi sorgulamadan.

Canım zeki kuzenim aylardır arkadaşıyla planladığı şeyi bana söylemişdi|.| Cluba gitmek istiyorlarmış.O an şoka girmişdim ama çabuk geçmişdi.

L-Aslında bu gün gitmeyi düşünüyordum sadece bizi bir yerde bırakdıkları için senide yalnız bırakmak istemedim.

Ben-Anlıyorum seni ama şimdi ne yapıcaz?

L-Ben arkadaşıma haber vericem hazırlansın bende hazırlanıp çıkıcam. Sende kadına mesaj yaz artık hiç öyle yalnız olduğunu bilmeli mutkaka gelicek. Gerisi sende eğer bir şey ters giderse hemen ara.

Ben-Heyecanlandımm şimdii.

L-Bende

Ben-Hadi hazırlan bende ona mesaj yazayım.

L-Güzel haberler bekliyorum senden.

Ben- İnanki bende

Bir az gülüşdük ve işe koyulmaya karar verdik.

Telefonumu aldım whatsapp'a girdikden sonra hemen ismine tıkladım ve mesajlarını okuyup,titreyen ellerimle yazmaya başladım.

Ondan:
-İyi akşamlar.
-Nasılsın?
-Kuzenin geldimi?
-Yalnız değilsin dimi evde?

Umutsuz AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin