Arabada annem aramışdı ve ben açmamışdım. Açsam arabada olduğumu anlardı belki ve kuzenimle konuşmak isterse diye açmadım. Çok tedirgin olmuşdum acaba gelmişlermiydi ama sanmıyorum çünkü gelse kuzenim arardı yani hemen onu aramalıyım.
Aşk kadınımda meraklanmış öyle güzel bakıyordu ki gözlerime tam yakınlaşıp dudağından öpmek isterken kuzi telefonu açdı ve bir az onunla konuşdum. Her şey iyiydi yani bir sorun yokdu. O zaman rahatlıkla annemi araya bilirdim.
.
.
.1saat annemle konuşmuşdum. Görüntülü konuşmayı teklif etmişdi ama benim telefonumun kamerası bozuk diye geçiştirmişdim ve inanmışdı çünkü kaç kere böyle olmuşdu o da buna şahitdi. Kuzenimi soruncada eve gidib kendine bir kaç eşya alıcağını söylemişdim. Ve süpriz konuysa konuşmamızın sonunda öğrenmişdim yarın öğle annemler geliyormuş. Heyecandan ne yapıcağımı ne söyleyeceğimi bilmedim ya ben.
Aşk kadınım bunu ne kadar istemede belli etmiyordu. Biz daha yeni doğru dürüst ilişkiye başlamışdık ve annem geliyordu.
Annemle konuşdukdan sonra uzunca onunla sarılmışdık. Bu gün son gecemiz ola bilirdi.
O-Üzülme sevgilim haftanın 5 günü okul var zaten görüşürüz her gün
Ben-Ama ben seninle uyumaya alışdın
O-Kıyamam sana ya ama sen öğle söyleyince düşündümde bende alışdım seninle uyumaya,sabahı seninle uyanmaya
Ben-Off ne yapıcaz
O-Üzülme sen şimdi onu sonra düşünürüz. Bu geceyi güzel geçirelim
Ben-Hımm
O-Hıhı
Ben onun Hıhı yapmasına dayanamayıp dudaklarına yapışmışdım. O da bir az şaşırmış ve karşılık vermişdi.
Öpüşmemiz öyle ateşli tutkulu değildi yani tatlı sevimliydi.. asıl tutkulu öpüşme gece olucakdı-Selaam arkadaşlar💜Nasılsınız? Umarım bölüm hoşunuza gitmişdir.
-Yazı hatalarım varsa özür dilerim🖤
-Kısa oldu farkındayım ama üzülmeyinn hemen ardından SMUT BÖLÜM GELİCEK
-Neysee bakalım bu kitabı ne zaman FİNAL YAPIYORUMM
💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umutsuz Aşık
Romance" İmkansız olduğunu bilerekden umutsuzca seviyoruz" ~Okul Müdüreme içimde umutsuzca beslediğim aşkımın hikayesidir~