Son iki ders kalmışdı.
Oh mis eve gidip keyif yapıcam diye düşünüyordu. Teneffüs bitmediği için aşağıya indim kapıcı abi beni tanıyordu o yüzden dışarı çıkmama izin veriyordu.
Sınıfdan bir bana birde Jye güveniyordu çünkü market çok yakınımızdaydı ve ihtiyyacımız olanı alıp hemen geleceğimizide biliyordu.
O yüzden sınıfda birisinin marketden bir şeye ihtiyyacı olursa bize söylüyorlardı...
Ne yalan söyleleyim çok hoşuma gidiyordu bu durum yalvarmaları filan puahahhahah.Neyse kapıcı abi beni görünce hemen kapıyı açtı ve bende hızla koşarak markete ulaşdım.
Bir tane enerji içeçeği alıp çıkdım.Kantinde istediğim şeyler yokdu ve olsada çok pahalı oluyordu amk ben enayimiyim marketden alacağım şeyi kantinden alayım.
Hemen enerji içeçeğini açdım içtim.Doğru her ne kadar doktor ve ailem bana yasaklasalarda içiyordum napim lanet olası şey beni çok rahatlatıyordu. Birde tadınıda çok seviyordum.
Bitirdikden sonra okula girdim.
Zil çalmışdı.Neyseki şimdi beden dersiydi,bir az büyüdükden sonra kızlar olarak derse çok girmedik.
Çünkü amk hocası topu hep erkeklere verip futbol oynatırdı.Bizde mal gibi ya onları izlerdik ya da her kes kendi işinde olurdu.Derse girmeyeceğime göre yavaş adımlarla sınıfıma doğru çıkıyordum. Ama 2ci katın merdivenlerinde durdum çünkü kalbim sıkışmışdı.Elimi kalbimin üzerine koydum üstünden yavaşca masaj etdim nefesimi düzenledim ve yoluma devam ediyordum ki, onun odasının olunduğu katda olduğumu anladım.
Burukça gülümsedim merdivenleri kalkarken aklımaa bomba bir fikir geldi ve mutlaka yapmalıydım.
-Kızmayın kuzularr yeni bölüm bir az dan gelicek😚
-Yazı hatalarımı görmezden gelin kedicikler👅aranızda mommy olan varsa yazsın🔥👄😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umutsuz Aşık
Romance" İmkansız olduğunu bilerekden umutsuzca seviyoruz" ~Okul Müdüreme içimde umutsuzca beslediğim aşkımın hikayesidir~