25. Fødselsdag & Jomfru på prøve

35 2 0
                                    

Jeg bliver vækket af en høj, fast banken

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg bliver vækket af en høj, fast banken. Med en forvirret mine åbner jeg langsomt øjnene. Jeg er på Brylees værelse, og banken kommer fra døren.

Fuck.

Brylee vågner med et sæt og springer ud af sengen, som var fanden i hælene på hende. Hun løber rundt om sengen, smider mine jeans hen til mig og hiver T-shirten af, så hendes bryster pludselig er blottet.

"Shit," udbryder hun lavmælt, dækker sine virkeligt flotte bryster til med en arm og kaster min T-shirt, som hun lige har taget af, hen til mig. "Ud på badeværelset," skænder hun hviskende. "Ud! Ud! Ud!"

Jeg skynder mig ud af sengen med mit tøj i favnen, mens Brylee finder én af sine egne T-shirts og trækker den ned over hovedet.

Banken fortsætter, og lyden af Brylees fars stemme fylder rummet, da jeg lukker døren til Brylees badeværelse.

"Brylee, åbn så døren!"

"Undskyld, far. To sekunder!"

Jeg kan høre døren bliver låst op og lyden af Brylees fars stemme komme nærmere.

"Hvorfor har du låst?"

Altså måske havde Brylee låst døren, fordi hun skulle ordne sig selv. Hun har vel lov til at låse sin dør, hvorfor spørger han overhovedet? Og onanerer Brylee egentligt?

"Jeg var sur på mor. Jeg gad ikke, hun skulle komme herind," svarer hun.

Han sukker. "Okay. Det er vel fair nok." Jeg tror, et kys bliver placeret på Brylees panden, inden han fortsætter: "Tillykke med fødselsdagen, lille skat. Mor synes, du skal blive hjemme i dag også ... Her."

"Tak. Hvad er det?"

"Det må du jo finde ud af. Men jeg er nødt til at gå nu. Mor venter i bageriet. Hyg dig. Vi ses."

Døren bliver lukket.

"Vi ses," mumler Brylee.

Jeg åbner langsomt badeværelsesdøren og ser på hende. "Er du okay."

Hun nikker med blikket rettet mod den lille gave, hun har i hånden. "Ja." Hun ser op. "Mere end okay," siger hun så og sætter sig på sengekanten.

Jeg sætter mig ned ved siden af hende. "Okay. Så godmorgen," starter jeg og giver hende et sidelæns kram, "og tillykke med fødselsdagen." Jeg kan mærke, hun smiler mod min skulder.

"Tak, Oliver." Hendes fingre fumler med gavepapiret, da hun begynder at åbne gaven. "Jeg har aldrig fået en fødselsdagsgave af mine forældre før."

What the fuck?

"Det ... Det er da for dårligt."

"Jeg ved det," mumler hun og får den lille æske ud af papiret.

Idet hun løfter låget, får jeg øje på noget, der ligner en ring til et barn. Det er en smal sølvring med en lille bitte diamant i. Det ligner ikke noget, hun kan passe for at være ærlig.

The Boyfriend ListWhere stories live. Discover now