Mint Csipkerózsika száz év alvás után, úgy ébredtem fel reggel. Kifejezetten jót tett néhány plusz óra alvás, eltekintve attól, hogy ismét nem toltam el az átlagos reggel öt órás kelést. Szinte kicsattantam az energiától, így ez az arcomra is kiült. Szinte szökdelve jutottam el a szobámtól a konyháig. Csináltam magamnak egy kávét és azt kevergetve ültem ki a ház előtti lépcsőre. Volt időm hallgatni, ahogy az egész tábor felébred. Hangosabban csiripeltek a madarak, és egyre többen zörögtek a házaikban. Nálunk először Lonnie jött ki az ajtón. Köszönt, váltottunk pár szót és el is indult a reggeli meetingre. Rövid idő elteltével rengeteg idegen arc bukkant elő. Jó volt látni, hogy azok az emberek, akikben szinte csak a sport szeretete közös, milyen hamar összerázódtak, itt nálunk.
-Na, áll még a tegnap beígért futás?- ült mellém Lora
-Még szép!- mosolyodtam el
-Szuper! Akkor megyek összeszedem a népet, és...
-Itt találkozunk egész előtt öt perccel.-fejeztem be a mondatát
Pillanatokon belül szét is váltunk. A kedden megszerzett zöld poharamat elmosogattam, majd összetrombitáltam a csapatot. Elmagyaráztam nekik, hogy ez a mai nap kicsit más lesz, mint az eddigiek. Először is délután egy program miatt nincs edzés, másrészt az sem megszokott, hogy másik csapattal közösen gyakorlunk. Elég könnyedén beleegyeztek a helyzetbe. Láttam rajtuk az akarást, hogy akkor ők most megmutatják Loráéknak, hogy mire is képesek.
-Sziasztok!-álltam meg a másik csoport előtt, amikor összetalálkoztunk a két ház közti területen
-Az a valóságos helyzet merült fel, hogy tegnap láttam, ahogy Emily csapat erősít reggel. Rájöttem, hogy nagyon cukik vagytok, és tök ügyesek, de kondíció terén elég gyenge a felhozatal. Arra jutottam, hogy minden második reggel együtt fogunk futni, erősíteni és gyakorolni.- magyarázott Lori
-Jó, de akkor mi a terv?- forgolódott egy fiú
- Tessék Hölgyeim!-sétált le hozzánk Nathan
Míg készülődtünk, és összevártam a csapatot felhívtam őt. Megkértem, hogy valahonnan szerezzen nekem még egy plusz bevásárlókocsit, hogy a közös gyakorlásunk gondtalanul mehessen végig. Mégis, úgy fair, ha mindenhol van nehezék. Fogalmam sincs honnan szerzett negyed óra alatt új kocsit, de megoldotta. Épp Lonniet tolta lefelé hozzánk a megbeszélés után, amikor felfigyeltünk a hangjára.
-Köszönöm Uram!-ölelgettem meg
-Figyeljetek! Emily elmondja, mi vár rátok ma!- hadonászott a csapatok előtt Lora
-Ja, hogy ez így megy!- hőköltem meg nevetve- Szóval, most elmegyünk futni, aztán erősítünk, majd mindkét csapat tud egy rövid ideig gyakorolni a lenti csarnok felében. Értve? -néztem körbe
-IGEN!-hangzott az én csoportom válasza
Kezdik megszokni, hogy a kérdéseimre igenis választ várok. Helyeslő választ! Bár igazából a másik csapatot sem kellett noszogatni, az enyéim visszhangjaként motyorogtak el egy halk, igent.
-Szuper! Akkor egy gyors ismerkedési kör, arra az esetre, ha nem ismerne egymást mindenki. Lora, Srácok, had mutassam be nektek, az én csoportomat! A lányok: Delia, Alice, Dakota, Fallon, és Rachel. Az igazi őrzővédő férfiak pedig, Robin, Simon, Diego, Max és Paul. -mutogattam
-Örülök nektek!- kacsintott felénk Lora- Nálunk is elég színes a társaság. Itt elől látjátok, Avat, Miát, Rileyt, Lucyt és nem utolsósorban Elenát. Az jókedvért felelős fiúkáink pedig, Bob, Axel, Tyler, Miles és a folyamatosan beszélő River.
ESTÁS LEYENDO
Kapj el! II.-A Woods Cheer története
Novela JuvenilKét olyan hét, ami felkavar, ösztönöz és valóra váltja az álmaid nem maradhat folytatás nélkül! A júliusi tábor után, Emily Johnson új kalandok elé néz. Elindul a Woods Cheer, ahol életében először nem csak vezérszurkolóként, hanem edzőként is telj...