yirmi dört

1.2K 55 50
                                    

Yine cinsel içerik denebilir sanırım siz yine de sevmiyorsanız geçin slxmsöcm⚠️✌🏻

Ebrar'ın ağzından:

Yaklaşık 10 kilo hissettiren göz kapaklarımı zorla araladığımda gözüme gelen parlak ışık gözlerimi kamaştırdı.

Etrafa bir süre kendi odamda olsam bile nerede olduğumu anlayamayarak bakmıştım. Dün gece kafamda sadece kesik kesik vardı. Çoğu şeyi hatırlıyor olsam da bir o kadar da hatırlamıyordum.

Sağıma döndüğümde Poyraz'ı bana bakarken gördüm. Uzun süredir uyanık gibiydi.

"Günaydın. İyi misin?"

Elimi gözüme götürdükten sonra ovuşturdum. Parmaklarıma geçen sert rimel aşırı rahatsız etmişti.

"Çok sarhoş oldum değil mi?"

Sadece başını olumlu anlamda salladığında kıkırdadı.

"Neredeyse bir adamı dövüyordun."

Gözlerimi kocaman açtığımda daha çok güldü. Aman Allahım dün benim bilmediğim neler olmuştu?

"Yani tam değil.. her neyse ben hallettim."

Ben de hafifçe güldükten sonra yatakta doğruldum. Yukarı kıvrılan elbisemi düzelttikten sonra yataktan yavaşça çıkmaya başladım.

"Yüzümü yıkamam lazım."

Yataktan kalktığımda Poyraz da bana yardım etmek için doğrulmuştu ama onu durdurdum. Başım sadece bir tık dönüyordu onun dışında iyiydim.

Banyoya girip önce korkunç tipimi inceledim. Kendi kendime güldükten sonra makyajımı çıkardım. Son olarak yüzüme birkaç kez su çarptığımda banyodan çıktım.

"Nasıl hissediyorsun?"

Ben tekrar yatağa girerken Poyraz soru sorduğunda ona döndüm.

"İyiyim şu an ya fena değilim."

"Ağrı kesici falan ister misin?"

"Yok yok gerek yok."

Beni onayladığında hâlâ bana bakıyordu. Güldüğümde önce kendi üstümü sonrasında da onunkini işaret ettim.

"Niye bu kıyafetlerle uyuttun beni?"

"Değiştirmemi istemedin. Hatta benimkini de değiştirtmedin ben sabah kendim değiştim."

"Allah Allah."

'mm' şeklinde bir ses çıkardıktan sonra başını tekrar yastığa koydu. Ben de yatakta ona döndükten sonra ellerimi saçlarında gezindirdim.

Yaptığım rahatlatıcı jest gözlerini kapamasına sebep olurken ona daha da yakınlaştım. Saçlarındaki elimi daha çok açıp parmaklarıma daha çok bukle doladığımda burnundan sesli ve derin bir nefes aldı.

Saçlarıyla oynamam hoşuna gidiyordu.

Gözlerinin kapalı olması fırsatından yararlanıp dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Beni hiç kıpırdamadan nazikçe öptükçe yeterli olmadığını hissediyordum. Daha fazlasını istiyordum.

Başının arkasındaki elimden yararlanıp onu kendime bastırdığımda anında hareketime karşılık verdi. Ağzımı dudaklarının üstünde araladığım an dilini içeri sokmasıyla sessizce inledim. Onu kendi üstüme çektiğimde asla itiraz etmedi.

Zorlanmadan kendini üstümde ayarladığında nefeslenmek için geri çekildik. Alınlarımız dayalı bir şekilde sadece nefes alıp veriyorduk.

neighbour • yiğit poyrazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin