yirmi beş

1.4K 46 102
                                    

Bölümün son kısımlarında  fazlasıyla cinsel içerik var😀✌🏻⚠️

"Bak demiştim sana."

"Neyi?"

"Bu kadar kasmaman gerektiğini."

Nefesimin altından güldükten sonra sırada duran kalemi çevirdim.

"Cumartesi akşamı ve Pazar günü hiç kasamadım zaten."

"Veee sonuç olarak ikimizin de sınavı çok iyi geçti."

"Neyse ki.. Umarım diğerleri de öyle olur da."

Beni başıyla onaylayan Poyraz'a döndüm. Şu an öğle teneffüsündeydik ve boşalan sınıfta konuşuyorduk.

"Dün annenle nasıl gitti?"

Omuzlarını silkip alt dudağını dışarı sarkıttı.

"Normal. Hoşgeldin dedi geçti."

Bir şey demediğimde başıyla beni işaret etti.

"Senin annenle nasıl gitti?"

"O kadar çok soru sordu ki barışmamız hakkında."

"Diyorsun?"

"Valla. Neyse ki hallettim her şeyi. En eğlenceli kısmı camdan çantanı vermekti."

Gülmeme katıldığında sınıfın kapısı açıldı.

"Ebrar, Poyraz ve Miray. Bir gelebilir misiniz?"

Poyraz'la birbirimize kaşlarımız çatık baktıktan sonra ayağa kalktık. Gelen kişi hocaya benzemiyordu aksine bizim yaşımızda yüksek ihtimalle bir öğrenciydi.

"Noldu Ecem?"

"Bir şey olmadı ya. Şu dans ile ilgili. Hoca kafasına göre birkaç kişi seçmiş."

Poyraz'a gelen cevaba karşılık olarak kolunu dürttüm.

"Ne dansı?"

Poyraz bana cevap vermediğinde isminin Ecem olduğunu öğrendiğim kız bizi bir sınıfa götürdü.

İçeri girdiğimizde birkaç kişi daha vardı. Kötü bir şey yapmadığımız kesindi ama hâlâ amacımızı anlayamamıştım.

"Evet ismini okuduklarım eş olanlar birlikte gidebilirsiniz."

Hâlâ kafam karışıktı ama takmamaya karar verdim. Kız galiba böyle işlerden sorumlu biriydi.

"...Ege ve Ebrar. Bu da sizin kağıdınız."

Ne?

Tam sol tarafımda duran ve asla fark etmediğim Ege birden önümüze geldiğinde ona şüpheyle baktım. O kadar kişiden biz mi eşleştik yani?

"Değiştiremiyor muyuz?"

Kız Poyraz'ın sorusundan sonra başını baktığı kağıttan kaldırıp gözlerini bizim üzerimizde gezindirdi.

"Neyi?"

"Eşleri."

"Ben yaptım eşleri. Değiştirmekle uğraşamam şu an."

"Sen mi yaptın?"

Poyraz alaylı bir şekilde güldüğünde gözlerimi devirmiştim. Odada kalan bizimle birlikte 1 kız daha vardı.

"Neyse inanmış gibi yapıyorum. Yapman gereken tek şey ben ve Ebrar'ı eşleştirmek bu kadar basit."

"Ben de eşleri değiştiremem diyorum, Poyrazcım."

neighbour • yiğit poyrazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin