on dokuz

1.3K 51 64
                                    

Bir tık açık cinsel içerik var rahatsız olan atlayabilirrr⚠️😉

Akşam Poyraz 18 gibi evine dönmüştü. Saatse şu an gece 1'di ve ben hâlâ aklım onda kaldığı için bir türlü yatamamıştım. Sürekli içimden mesaj atmak gelse de uyumuştur diye bir türlü yazamıyordum.

Çalışma masamda bilgisayardan boş boş youtube videoları izliyordum. Yine de gözüme gram uyku girmiyordu.

Neyse ki yarın cumartesiydi. Belki Poyraz'la yine basket sahasına gidip vakit geçirebilirdik.

Kulaklığımı çıkarıp laptopımı kapattım. Üstümde zaten sabah giydiğim rahat bir şortla tişört vardı bu yüzden değiştirip pijama giyme zahmetinde bulunmadım. Zaten içimdeki sütyeni de Poyraz sağ olsun halletmişti.

Işığımı kapatıp gece lambamı açtıktan sonra yatağa girdim. Belki doğru ortamı hazırlarsam uyuyabilirdim.

Uzakta kalan telefonumu unuttuğumu fark edip tekrardan yataktan çıktım. Oflayarak telefonumu aldıktan sonra ayakta kalıp tekrar Whatsapp'a girdim.

Poyraz'la en son 23.09'da konuşmuştuk ve iyi gecelerleşmiştik. Her şeyin yolunda olduğunu söyleyip sadece beni özlediğini yazmıştı. Ki zaten öyleydi ve yüksek ihtimalle ben boş kuruntu yapıyordum. Eminim şu an mışıl mışıl uyuyordur.

Telefonumu kilitlerken aniden camımın tıktıklanmasıyla korkudan sıçradım.

Poyraz.

POYRAZ?

Ben Poyraz'a sadece hem korku hem endişeyle bakarken bir yandan da çok mutlu hissediyordum. Ama henüz mutluluğu tam olarak yaşayamamıştım.

Hızlıca odamın kapasını kapatıp kilitledikten sonra camımı açtım. Sanırım aynı o gün yaptığımız gibi tırmanarak gelmişti.

"Selam."

Bana sanki normal bir şekilde kapıdan giriyormuş gibi sırıtarak selam verdiğinde gülmüştüm.

"Gel içeri, deli."

Kolundan tutup onun içeri girmesine yardım ederken gözlüğüyle gelmesi dikkatimi çekmişti. Doğruyu söylemek gerekirse ona çok yakışıyordu.

Poyraz tamamen içeri girdiğinde camımı kapattım. Arkamı döndüğümde direkt bana sarılmıştı.

Omzuna doğru gülümseyip gözlerimi kapadım. Kokusu ciğerlerimi âdeta mest ederken ona sarılı kollarımı sıkılaştırıp derin derin nefesler aldım. Bana fazla iyi geliyordu.

Hiç de kısa olmayan bir sarılmanın ardından geri çekildiğimizde yanağımdan öpüp kollarımdan sıyrılmıştı. Hâlâ buraya gelmiş olması hem komik hem de şaşırtıcı geliyordu.

Yatağıma oturduğunda aşağıdan bana baktı. Onun da üzerinde pijama niyetine bol bir şort ve salaş bir tişört vardı.

"Orada uyumak istemedim. Seninle uyumak istedim."

İşte şu an dediğinin olmasına imkân yoktu maalesef.

Yüzüm düştüğünde önüne gidip ellerimi omuzlarına koydum. Okşayıp sıktığımda gözleri bana yumuşacık bakıyordu.

"Nasıl burada uyumayı düşünüyorsun peki?"

"Baya."

"Sabah annem de seni burada görünce hiç garipsemeyecek zaten. Veya annen seni göremeyince?"

Dudağının kenarı yukarı kıvrıldığında omuzlarında duran ellerimin üstüne kendi ellerini koymuştu. Kollarımı okşadığında gülümsedim.

neighbour • yiğit poyrazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin