16. fejezet

387 31 1
                                    


Hosszú kihagyás után itt a folytatás, és ezúttal visszatérünk az eredeti pároshoz, Willhez és Andyhez.

Jó olvasást! :)


Andy fütyörészve nyomta meg a csengőt.

Egyik kezében egy bonbont tartott, a másikban pedig egy üveg pezsgőt. Az előbbit Samnek, az utóbbit Willnek hozta. A pezsgő esetében persze remélte, hogy ma este nem csak ivásra fogják használni, ahogy tegnap megbeszélték. Már nagyon várta azt a pillanatot.

Most már végre igazán ünnepelhetnek, teljes boldogsággal és odaadással, de legfőképp nyugalomban. Biztos volt benne, hogy mindketten ki fogják élvezni minden percét.

Vigyorogni kezdett, mikor meghallotta a közeledő lépteket, majd az ismerős retesztologatást.

- Szia Will, megjö...

Andy hangja fokozatosan elhalt, mikor rájött, hogy az ajtóban nem Will áll. Pedig egy teljes másodpercig biztos volt benne, hogy Will az. Már persze, ha az ember egy éjszaka alatt nővé változhat.

Mert a küszöbön egy nő állt. Bőre fehér volt és szeplős, hosszú haja vörös színben pompázott, macska szeme kék színű volt. Az egyértelmű hatalmas és formás melleket, valamint a nőies vonásokat leszámítva, teljesen úgy nézett ki, mint Will.

- Ööö... Izé... én... Hello! – nyögte Andy lebénultan. Fogalma sem volt, mit mondhatna. Pedig egyértelmű volt, hogy a Valk család egyik tagjával találkozott most össze, és nagyon örült volna, ha egy értelmes szót ki tud mondani, de egyszerűen képtelen volt erre.

A nő azonban gyorsabb észjárású volt, mint Andy. Tetőtől talpig végig mérte őt, majd a karjánál fogva berántotta a lakásba, és a falhoz lökte.

- Annyira tetszel! Mit szólnál egy kis szexhez? – lehelte a fülébe, és szájon csókolta.

Andy teljesen ledermedt. Az agya egyszerűen képtelen volt lereagálni a helyzetet, és ezért nem is tudott semmi ellencselekvést kifejteni. Pedig az idegen nő keze már az ágyékánál matatott. Ebben a pillanatban kivágódott a bejárati ajtó és Will sietett be.

- Joe! Vedd le róla a kezed! – kiáltotta, és erővel elráncigálta a nőt Andy közeléből, aki sokkolt állapotban maradt a falnál.

- Nyugalom! Mégis mi ütöd beléd? Csak jól akartam magam érezni! – rázta le a lány magáról Will kezét, és durcásan keresztbe fonta karjait a melle előtt.

- De nem vele – szűrte Will a fogai között. – Ő az én pasim.

A Joe-nak nevezett nő szemei kikerekedtek a csodálkozástól, és az épp a kijelentéstől magához térő Andyre mutatott.

- Ő? A pasid? Ez komoly? – A hasát fogva nevetni kezdett. – Akkor már értem! Gyanús volt, hogy egy bonbonnal és egy üveg pezsgővel állított be. Azt hittem, hogy hozzám jött, hogy felvidítson.

- Bocs, hogy kiábrándítottalak!

- Szóval ő tényleg a meleg pasid? Annyira kár érte, tök helyes. Úgy látszik tényleg igaz, hogy az összes jó pasi vagy buzi vagy már foglalt.

- Miért kiabáltok? – jelent meg Sam is az előszobában. Álmosan törölgette a szemeit, valószínűleg épp aludt, mikor a felnőttek hangja megzavarta. De ahogy meglátta Andyt, azonnal felvidult és a férfihoz bukdácsolt.

- Szia, Andy! Azt nekem hoztad? – mutatott a bonbonra és a pezsgőre.

Andy, aki eddig azt sem tudta mi folyik körülötte, örömmel fordult a kisfiú felé.

Szomszédok voltunk...  | Befejezett | [18+]Where stories live. Discover now