Hoofdstuk 1

2K 16 0
                                    

*biep biep biep*
Je schrikt op nadat je merkt dat je wekker is gaat. Je probeert je ogen te openen maar het gaat heel lastig. Het is 6:00 's ochtends. Je slaat naast je en het lukt je om je wekker uit te zetten. Je doet snel het licht aan maar je trekt ook je deken over je hoofd heen. "Florine ben je wakker?" Hoor je je vader van beneden roepen. "Ja pap! Ik ben net wakker!" Je gooit je deken van je af en pakt je telefoon. Je zet hem aan en je ziet dat je nog allemaal berichten heb. Het zijn allemaal berichten van vrienden en vriendinnen. Overal staat dat ze je gaan missen en heel veel plezier in Engeland. Dan besef je het. Je moet snel nog het laatste gaan inpakken. Jullie vliegtuig vertrekt over een paar uur. Jullie gaan natuurlijk naar Bristol, Engeland verhuizen. Toen je vader dit vertelde, omdat hij een nieuwe baan in Engeland heeft gekregen, was je eerst heel teleurgesteld en verdrietig, maar je heb er nu ook wel zin in. Jullie gaan in een heel groot huis wonen en het is ook wel leuk om naar een nieuw land te verhuizen. Je reageert snel nog op alle berichten en daarna stap je uit bed. Je trekt een joggings broek en een trui aan en je doet je haar in een knot. Je rent naar beneden en pakt een appel uit de keuken. Je loopt naar de tafel toe en je ziet dat je broertje er al zit. "Hey Charlie ben je er klaar voor?" Charlie is je kleine broertje. Zijn volledige naam is Charlie Elias Kuijpers. Maar Charlie is zijn roepnaam. Hij is 15 jaar oud, maar hij ziet er wel iets ouder uit. Hij is een van je beste vrienden. Je heb sowieso een hele goede band met al je broers. Hij kijkt op van zijn telefoon en glimlacht naar je "hey Flo! Ja tuurlijk ben ik er al klaar voor" Je gaat tegenover hem zitten en je eet snel je appel op. Jullie praten nog even, maar hij moet na een tijdje ook al snel weg om het laatste nog in te pakken. Je kijkt nu een beetje om je heen. In de eetkamer staat er eigenlijk alleen nog een tafel en een paar stoelen. Voor de rest is alles al verhuist naar het nieuwe huis.

Jullie zijn de laatste paar weken druk bezig geweest met het verhuizen en je heb dan ook alles moeten uitzoeken en nog een paar dingen moeten verkopen. Het meeste wat je mee wilde nemen is al in het nieuwe huis. In dit huis staan nu eigenlijk alleen nog een paar standaard meubels die jullie toch nieuw krijgen in het nieuwe huis. Nadat je je appel op heb, loop je weer naar boven. Onderweg kom je Noah tegen. Noah is je grote broer. Hij heet eigenlijk Noah Ace Kuijpers, maar iedereen noemt hem gewoon Noah. Hij is 3 jaar ouder dan jou, maar je heb een hele goede band met hem. Jullie zeggen gedag tegen elkaar en daarna ga je naar je kamer. Je kamer is heel leeg. Er staat alleen nog een bed en een tafeltje met daar nog wat spullen op en je koffer natuurlijk. Je had je koffer al bijna helemaal ingepakt en je hoeft nu alleen nog de laatste dingetjes erin te doen. Je kleed je eerst nog even om. Je doet een sportlegging een een trui met een race jasje eroverheen aan. Je doet de kleding die je net aan had in de koffer en pakt daarna de laatste dingen en doet die er ook in. Daarna ga je nog even snel je gezicht wassen en je tanden poetsen in de badkamer. Terwijl je bezig bent komt Levi binnenlopen. Hij is je tweelingbroer. Eigenlijk heet hij Levi Beau Kuijpers. Maar iedereen noemt hem Levi. Hij is wel 5 minuten ouder en daar pest hij je nog altijd mee. Levi is je beste vriend. Jullie doen bijna alles samen. Jullie hebben natuurlijk ook samen op school gezeten en op alle sporten. Hij komt naast je staan en gaat ook zijn tanden poetsen. Hij is even oud als je maar toch wel een heel stuk langer. Maar dat is eigenlijk iedereen in dit gezin. Je bent klaar met tanden poetsen en je zegt nog even gedag en daarna ga je weer naar je kamer. Je gaat nog even op je bed zitten en je checkt nog even je Instagram. Je bent een beetje aan het scrollen. Je komt alleen maar foto's van f1 en voetbal tegen. Het is dit weekend race weekend in Oostenrijk. Je moet helaas wel de tweede vrije training missen doordat je dan in het vliegtuig zit. De eerste training kan je nog zien op het vliegveld. Lando Norris heeft weer een foto geplaatst. Natuurlijk like je de foto. Daarna ook Carlos en Charles. Je liked eigenlijk alle foto's van f1. Je heb niet door dat de tijd heel snel gaat. Je hoort dan ook opeens van beneden "Florine, ben je al klaar? We moeten gaan!" Je schrikt op en springt gelijk van je bed af. "Ja pap, ik kom eraan." Je doet je koffer snel dicht en daarna pak je je telefoon en oortjes en je kamer is nu officieel leeg. Je kijkt nog even achterom en daarna ga je snel naar beneden.

He was always the one |Lando Norris & Dutch|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu