Hoofdstuk 46

339 2 0
                                    

Toen jullie weer op weg waren naar het hotel zijn jullie eerst nog even langs het ziekenhuis gereden voor een laatste check en gelukkig was alles nog steeds goed. Dit had Lando belooft en was wel een voorwaarde zodat hij weer mocht racen en jij wilde natuurlijk ook wel dat hij dat deed zodat je ook zeker weet dat het ten minste wel gewoon goed met hem gaat, en gelukkig was alles dus ook goed. Na het ziekenhuis zijn jullie samen eerst bij een gezellig restaurantje gaan eten en hebben een hele leuke avond gehad. Er is voor de rest niks spannends en te energiek gebeurt want jullie waren allebei nog moe van het ziekenhuis als jullie eenmaal terug zijn in het hotel, zijn jullie wel gelijk vroeg gaan slapen zodat Lando niet moe zou zijn tijdens de race, en zodat jij natuurlijk ook gewoon even helemaal kon uitrusten. Gelukkig hebben jullie een hele rustige nacht gehad en ook gewoon allebei vroeg kunnen slapen aangezien de wekker de volgende dag heel vroeg staat.

Als jullie de volgende ochtend wakker worden van de wekker moeten jullie je gelijk klaar gaan maken. Het is heel even spannend of jullie op tijd klaar gaan zijn, maar gelukkig liep het uiteindelijk heel soepel. Jullie gaan al heel vroeg naar het circuit toe zodat Lando nog de laatste statistieken door kan nemen en zich ook helemaal kan voorbereiden op deze race. Als jullie daar aankomen is er nog meer paparazzi dan normaal, maar dat komt ook doordat het raceday is. Jullie lopen snel door naar de McLaren garage. Terwijl Lando binnen bezig is met allemaal ingenieurs, ga jij even snel wat te drinken halen. Onderweg kom je allemaal coureurs tegen, en onder andere ook Charles. Je heb met een paar nog even een praatje gemaakt en tegen de meeste wel even gedag gezegd. Gelukkig ben je George niet tegengekomen anders had dat straks weer uit de hand gelopen. Vlak voordat de race gaat beginnen ga je naar de McLaren, zodat je Lando nog heel even succes kan wensen en omdat je ook vanuit de garage de race gaat kijken.

Als je de garage in loopt zie je dat Lando al zo goed als klaar is om naar zijn auto te gaan en in te stappen. Je geeft hem snel nog een knuffel en zoenen jullie nog even. "Doe voorzichtig hé!" Fluister je nog snel in Lando z'n oor. Hij kijkt je aan en glimlacht en knikt nog snel. "Love you!" Zeg je nog snel. "Love you to. Het gaat allemaal goed komen Flo." Zegt hij ook nog snel. Hij loopt daarna richting zijn auto en stapt in. Je gaat zelf in de garage zitten en doet je koptelefoon op, zodat je alles mee kan luisteren en zodat je af geschermd bent van de andere geluiden. Door alles wat er gebeurt in de afgelopen dagen ben je toch wel gespannen over de race. Het is natuurlijk nog steeds een auto race en er kan van alles gebeuren. Auto's kunnen in elkaar crashen, maar Monaco is sowieso heel smal, dus je kan ook een kleine fout maken en in de muur belanden. Doordat allemaal scenario's door je hoofd gaan van wat er allemaal fout kan gaan, raak je eigenlijk nog meer in de stress. Je merkt dat je weer duizelig begint te worden dus je gaat snel naar de wc toe.

Als je bij de wc komt moet je je eigenlijk gelijk even vastpakken aan de wasbak omdat je je zo duizelig voelt dat je weer het idee heb dat je elk moment kan wegvallen. Je begint steken te krijgen in heel je lichaam en je laat je heel even tegen de muur van de wc op de grond vallen. Je probeert nog zo goed mogelijk te ademen maar alles doet eigenlijk pijn. Als het gelukkig na een tijdje weer iets meer gezakt is sta je maar op en maak je heel even je gezicht nat met het water uit de wasbak. Je begint daarna opeens heel misselijk te worden dus je rent heel snel naar de wc toe en geeft gelijk over. Je schrikt heel even al je merkt dat er ook een beetje bloed mee komt, maar dan merk je pas dat je neus weer eens aan het bloeden is. Dat heb je op jongere leeftijd redelijk vaak gehad, dat rond je ongesteldheid je neus altijd ging bloeden. Maar dat zou wel raar zijn aangezien je nu niet ongesteld kan zijn, aangezien je zwanger bent. Misschien heb je het zelfs ook wel als je zwanger bent denk je dan bij jezelf. Het lukt je gelukkig na een tijdje om je neus te laten stoppen met bloeden en je bent dan ook al minder misselijk. Je gaat nog wel heel even naar de wc en als je klaar bent besluit je om weer terug te lopen uit de wc naar de garage.

Als je weer terug bent ga je snel weer op je plek zitten aangezien de race bijna gaat beginnen. Je zet je koptelefoon weer op en neemt nog snel een slok water. Je kijkt naar het scherm en je ziet dat de laatste aankomen rijden om te gaan starten. Een paar seconde later staat iedereen klaar voor de start. Je doet je koptelefoon van 1 oor af zodat je de motoren kan horen. Dat vind je altijd een van de beste geluiden. De motoren die opstarten. De lampen beginnen op te tellen en na een paar seconde hoor je "en it's lights out and away we go." Alle auto's beginnen te starten en iedereen is gelukkig goed weg gekomen. Lando heeft met de start wel heel goed 2 plaatsen gewonnen doordat nummer 7 en 6 iets minder goed wegkwamen. De eerste paar rondes gaan gelukkig nog allemaal goed zonder dat er ongelukken gebeuren.

He was always the one |Lando Norris & Dutch|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu