Hoofdstuk 29

621 9 1
                                    

Hij tilt je weer op en zet je op een tafel neer. Jullie zoenen nog heel even maar dan laat hij toch los na een tijdje. "Flo ik zou je wat willen vragen. Maar als het teveel is moet je gewoon nee zeggen." Doordat hij dat heeft gezegd wil je het alleen maar meer weten. "Tuurlijk vragen kan altijd." Je ziet een glimlach op zijn gezicht verschijnen. "Zou je met mij mee willen naar de f1 races? Dat je met mij mee reist?" Je ogen versperren en je mond valt bijna open. Je kan niet geloven wat hij net heeft gevraagd. Natuurlijk zou je dat willen. Dat is een droom voor zo lang. En dat Lando het ook nog eens vraagt. De jongen die je steeds leuker begint te vinden. "Natuurlijk zou ik dat willen." Roep je naar hem terwijl je je armen om zijn nek heen slaat. "Serieus?" Vraag hij nog in ongeloof. Maar je blijft ja knikken. Hoe kan hij daarover twijfelen? Hij til je weer op en draait in blijdschap rondjes terwijl hij je nog een paar keer zoent. Je kan het eigenlijk niet geloven maar je bent ook zo blij. Hij verteld je alles hoe hij het van plan is en je vindt het een heel goed idee. Je krijgt er steeds meer zin in.

Jullie besluiten nog wel om niet met alles te hard van stapel te lopen en het rustig op te bouwen. Maar omdat Lando zoveel racet dacht hij dat het handiger was als je ook mee kwam anders zagen jullie elkaar lang niet. Je vindt het zelf ook een goed idee en natuurlijk doe je het dan ook. De rest van de ochtend brengen jullie ook nog samen door. Jullie hebben even ontbeten en daarna rustig door de stad gelopen. Rond 13:00 denk je dat het weer tijd is om naar huis te gaan, dus brengt Lando je ook weer thuis. Eenmaal thuis aangekomen geef je Lando nog snel een zoen voordat je uitstapt en daarna loop je weer naar binnen toe. Lando heeft nog gezegd voordat je uit stapte dat je op zich wel weer op je telefoon zou kunnen kijken. Je vindt het nog steeds allemaal een beetje raar en apart hoe hij daarover deed, maar je gaat zo wel kijken dus je vroeg er verder niks over. Als je weer binnen komt, zeg je eerst nog even snel gedag tegen je vader en broers en daarna loop je weer naar je kamer. Als je in je kamer aankomt ga je op je bed zitten en zet je je telefoon weer aan. Je hebt hem heel de tijd uit gezet om niet tot de verleiding te komen om te kijken omdat je beloofd had aan Lando om niet te kijken. Je doet heel even snel makkelijke kleren aan en als je daarna weer op je telefoon kijkt wordt die bijna overladen door berichten. Je laat het even lopen anders crasht die helemaal. Je heb Lando zijn trui weer aan getrokken omdat die zo lekker zit. Als het eenmaal allemaal binnen is ga je het rustig bekijken. Je opent eerst Instagram en daar zie je dar Lando ook een bericht heeft geplaatst. Je bekijkt het en je ziet dat het een filmpje is en dat hij uitlegt hoe het nu allemaal zit. Hij verteld vooral dat jullie rustig aan doen maar dat jullie wel aan het daten zijn. Hij zegt ook nog dat hij wil dat ze jou wel met rust laten en eigenlijk dan vooral de paparazzi. Je bent heel blij dat hij dit heeft gedaan. Je scrolt daarna nog verder en je komt berichten tegen van mensen die nog alles vermoeden en ook stiekem foto's van jullie hebben gemaakt. Je ziet ook wel dat die berichten al iets ouder zijn. Als je eenmaal je dm's open heb je er zoveel dat je niet eens weet waar je moet beginnen en wat je moet doen. Je probeert ze allemaal te beantwoorden maar de haat berichten laat je gewoon zitten. Je heb ook veel positieve berichten en die beantwoord je wel gewoon allemaal. Het zijn van allemaal wild vreemde mensen maar ook van bekende uit Nederland. Je bent wel blij dat George geen insta heeft anders zou die helemaal gek worden. Je weet nog wel van zijn belofte af en je probeert je eraan te houden maar je kan er niks aan doen dat je steeds meer verliefd begint te worden op Lando. Je begint Lando steeds leuker te vinden als George.

De rest van de week breng je veel tijd met Lando door. Jullie zijn nog een paar keer op date geweest en het wordt steeds gezellig en je wordt steeds meer op je gemak bij hem. Lando hoefde dit weekend niet te racen en had een vrij weekend waardoor jullie nog meer samen konden doen. Hij moet volgend weekend wel racen en jij gaat natuurlijk nu mee dus jullie moeten woensdag met het vliegtuig naar Duitsland. Vanaf maandag moet Lando weer steeds meer naar het McLaren centrum, dus dan ben jij vooral nog voor jezelf bezig en alvast begonnen met inpakken. Hij heeft heel het programma doorgegeven dus je weet ook precies welke kleding je in moet pakken, maar alsnog neem je veel ste veel mee voor de zekerheid.

Woensdag ochtend wordt je rustig wakker en je kleed je snel om, want Lando zou je al om 11:00 op komen halen. Je heb gewoon een sportlegging en een hoodie aangedaan want jullie zitten toch alleen maar in het vliegtuig. Je ontbijt nog snel even wat en daarna breng je je koffers beneden. Je zegt nog snel gedag tegen je broers en vader die gelukkig ook heel blij voor je waren. Net als je je koffers beneden heb gebracht gaat de bel en staat Lando voor de deur. Hij pakt je koffers aan en legt ze in de auto. Jij helpt nog en daarna gaan jullie beide zitten. Het vliegveld is niet heel ver weg dus jullie zijn er zo.

He was always the one |Lando Norris & Dutch|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu