Hoofdstuk 23

643 8 0
                                    

Hij pakt je hand vast, maar je schrikt er eigenlijk een beetje van dus hij laat je hand gelijk weer los. Je weet niet eens waarom je zo reageerde en je snapt het ook niet helemaal. Voor een moment weten jullie beide niet wat jullie moeten zeggen of doen en na een tijdje gaan jullie maar door de weide lopen en het is prachtig. Jullie vergeten het eigenlijk al heel snel en het alweer snel gezellig samen. Je kan ook niet geloven hoe mooi de natuur hier is. Je snapt ook wel waarom hij hier vaak naartoe komt. Het is zo geweldig om hier samen te lopen. Je geniet er zo erg van. Natuurlijk van de natuur, want dat is prachtig, maar ook van Lando en dat het weer goed tussen jullie is en dat het lijkt alsof er helemaal niks veranderd is. Na een tijdje komen jullie weer terug bij de auto en je maakt nog snel even ene foto van het begin. Je hebt natuurlijk onderweg ook veel foto's gemaakt. Jullie stappen beide in en gaan weer onderweg naar huis. De zon is nu helemaal onder en het is al best wel laat. Normaal zou je het dan toch niet helemaal vertrouwen om een man je naar huis te laten rijden, tenzij het je vader of broers zijn of als je een relatie heb, maar nu met Lando voelt het toch veel vertrouwder. Onderweg praten jullie heel de rit en het is echt super gezellig. Jullie komen weer aan bij jouw huis en je stapt uit. Je ziet dat hij ook uitstapt en je bent er eigenlijk een beetje verbaasd over. Voordat je iets kan zeggen begint hij al met praten. "Flo, zou je met mij op date willen morgen?" Je knikt gelijk ja en je krijgt een grote glimlach op je gezicht. Je ziet ook dat hij ook moet lachen. "Hoe wist je eigenlijk nog dat ik hier woon?" Vraag je daarna. "Ik had je toch thuis gebracht van de kartbaan en het is makkelijk te vinden." "Oh ja dat is waar. Dat was ik helemaal vergeten." Jullie moeten allebei lachen. Jullie spreken daarna nog een tijd af en jullie lopen samen naar de deur. Je maakt de deur open en stapt naar binnen. Je kijkt van een afstandje hoe Lando weer in zijn auto stapt en je zwaait nog even. Hij zwaait ook terug en daarna doe je de deur weer dicht. Je loopt snel naar boven want iedereen ligt al te slapen en als je eenmaal in je kamer bent probeer je zo stil mogelijk je kleren uit te trekken en een pyjama aan te doen. In de badkamer poets je nog snel en tanden en daarna ga je in bed liggen. Je denkt nog heel even terug aan alles wat vandaag is gebeurd , maar je valt al snel in slaap. Je heb ook niet meer op je telefoon gekeken zoals beloofd, want dat had hij gevraagd, maar je vindt het eigenlijk wel raar dat hij dat vroeg.

De volgende ochtend wordt je wat later wakker en je staat heel rustig op. Je ontbijt heel even en daarna kleed je je snel even om. Je bent eigenlijk van plan om heel de dag niks te gaan doen en Netflix te gaan kijken totdat je je klaar moet gaan maken voor de date van vandaag. Dan besef je je pas dat je tot best wel laat heb geslapen en dat je eigenlijk al bijna gelijk moet gaan beginnen met klaar maken. Je gaat dus snel even douchen en daarna doe je gelijk al je make-up op en je probeert ook nog iets met je haar te doen, maar het is niet iets bijzonders. Je pakt snel de kleding die je aan wilt gaan trekken en je legt het klaar zodat je het heel snel kan pakken. Daarna loop je weer naar beneden toe om even wat te drinken te pakken en je komt je Levi en Charlie tegen. Ze zien jou niet gelijk dus je zegt maar "hey, hoe gaat het?" Ze kijken nu op en ze zien dat jij het bent. "Hey Flo, ja het gaat wel. Hoe was het gisteren eigenlijk?" Zegt Levi gelijk daarna. Je wist gewoon dat hij deze vraag ging stellen. Hij is het er waarschijnlijk ook helemaal niet mee eens. "Ja het was echt heel leuk en we gaan vanavond op date." Je ziet dat Levi je heel verrast en verbaasd aankijkt maar dat Charlie wel gelijk heel blij wordt. "Ga je op date Flo? Met hem? Hij had je toch weggestuurd?" Je wist ook gewoon als hij de kans kreeg dat hij deze vraag ging stellen. "Ja ik ga op date met Lando en het was een fout. Iemand uit de crew had mij weggestuurd en Lando wist daar helemaal niet vanaf." Je ziet hem wel knikken maar je weet ook gewoon dat hij het niet helemaal vertrouwd en ook dat hij het er niet mee eens is. Je hoopt dat hij niet verder zeurt want daar heb je helemaal geen behoeft aan en gelukkig doet Levi dat ook niet. Jullie praten nog heel eventjes over wat andere dingen en daarna loop je weer naar boven om je klaar te maken voor je date vanavond. As je boven aan komt moet je je nog even snel omkleden want je ziet ook dat het bijna tijd is. Als je klaar bent ga je nog heel even op je bed zitten en je wilt je telefoon bekijken maar dan herinner je je dat Lando had gevraagd om dat niet te doen, dus je doet het ook niet. Je heb wel al je notificaties uitgezet sinds de vorige keer dus je weet ook niet of je nog iets van berichten heb. Je hoort dat er beneden aangeklopt wordt dus je doet snel nog je schoenen aan en je pakt je jas en je rent daarna naar beneden.

He was always the one |Lando Norris & Dutch|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu