Na het eten zeggen jullie nog even gedag tegen elkaar en daarna besluiten jullie om weer terug te gaan naar het hotel. Jullie gaan eigenlijk allebei gelijk slapen. Als je de volgende dag wakker wordt besluit je om zelf even rond te lopen in Monaco. Terwijl je rond aan het lopen bent door de straten van Monaco gaat er nog steeds van alles door je hoofd. Is het nou echt George Russel, je ex/ oude vriend vanuit London. De afspraak die jullie hadden gemaakt, heb jij je natuurlijk ook niet aan gehouden. Jullie zouden gaan trouwen, maar dat is nooit doorgezet. Maar jullie zijn nog steeds eigenlijk wel verloofd. Shit, dit is heel slecht. Je krijgt steeds meer flashbacks van samen met George. Van de nacht voordat jullie de break namen. Je had nog nooit zo snel met iemand geslapen, sinds dat je George had leren kennen en de ochtend erna liep het helemaal uit de hand. Jullie hadden 6 weken geleden nog sex gehad. Jullie beloofde aan elkaar om een break te nemen, maar in die tijd ook van niemand anders te houden. Maar bij jou is dat niet gelukt. Jij bent Lando tegengekomen en van hem gaan houden. Je was eigenlijk helemaal George vergeten. Jullie moeten eigenlijk over een paar weken weer afspreken. Shit dit is echt niet goed. Je begint duizelig te worden en je gaat even op een bankje ergens zitten. Je probeert kalmer te worden en het uit je hoofd te zetten, maar het lukt je helemaal niet. Je schrikt op als je in een keer naar de tijd kijkt want blijkbaar is het al best wel laat. Je gaat weer terug richting het hotel, maar onderweg kom je de perfecte jurk tegen voor vanvond. Je besluit om hem te kopen en om Lando er ook mee te verassen. Nadat je de jurk heb gekocht ga je weer terug naar het hotel.
Bij het hotel aangekomen, loop je gelijk door naar de hotel kamer. Je had gelukkig een briefje achter gelaten waarin stond dat je weg was. Als je dat niet had gedaan was Lando nu sowieso al helemaal ongerust. Je komt aan in de hotelkamer en er is niemand meer. Lando is blijkbaar ook heel even weg gegaan. Je loopt door naar de kast en je hangt je jurk zo snel mogelijk weer op. Er zitten gelukkig nog geen kreukels in dus je kan hem vanavond gewoon weer aan. Je hoort de deur open gaan en je kijkt even snel om het hoekje. Je ziet dat het Lando is en je krijgt gelijk een lach op je gezicht. "Waar was je?" vraag je dan ook gelijk. "Iemand van het team wilde even iets weten. Wat was jij buiten wezen doen? Ik had ook best meegewild." Je glimlach even. "Ik was even naar buiten gegaan om even mijn hoofd te legen. Het was dus beter als ik even alleen ging. En ik wilde je ook sowieso niet wakker maken. Je kon vandaag tenminste nog uitslapen." Je ziet dat er nu bij hem ook een glimlach op zijn gezicht komt. Je geeft hem snel een zoen en daarna besluiten jullie om nog even beneden te gaan lunchen.
Nadat jullie samen geluncht hebben, moeten jullie je eigenlijk allebei al klaar gaan maken voor het feest. Jullie besluiten om jullie allebei apart klaar te maken en dan pas het resultaat aan het einde te zien. Er zijn gelukkig twee badkamers en twee slaapkamers, dus jullie hebben allebei een eigen. Je gaat eerst nog even snel douchen zodat je helemaal fris bent. Je hebt nog 3,5 uur over om je klaar te maken en je moet nog je nagels, je haar, je make-up en je outfit doen. Als je klaar bent met douchen ga je eerst je make-up alvast op doen. Ondertussen kan dan je haar al een beetje drogen. Als je haar eenmaal droog is, zet je even snel een serie aan op Netflix en begin je met je haren te krullen. Als je je haren gekruld hebt, moet je alleen nog je nagels en je outfit te doen. Je hebt gelukkig nog 1 uur en 45 minuten, maar je weet ook dat je nagels altijd heel lang duren. Je besluit om je eigen nagels te lakken, en natuurlijk maar je ze ook nog wel iets langer. Als je nagels eenmaal klaar zijn, ga je even in bed zitten en kijk je de serie verder terwijl je nagels nog steeds aan het drogen zijn. Je vergeet de tijd eigenlijk helemaal en als je weer op je telefoon kijkt, zie je dat je nog maar 35 minuten hebt. Je schrikt op en je checkt eerst even of je nagels wel helemaal droog zijn. Gelukkig is dat zo, dus je loopt snel naar je kast toe en pakt de jurk eruit die je voor vanavond hebt gekocht. Je trekt hem aan en je doet nog snel even de laatste dingetjes om je make-up helemaal op orde te maken. Je doet je hakken aan en pakt je tasje en als je weer op je telefoon kijkt heb je nog precies 5 minuten over. Het is je gewoon gelukt om op tijd klaar te zijn. Je doet nog even snel een luchtje op en als je uit de slaapkamer komt, zie je Lando al zitten in de woonkamer. Jullie kijken elkaar gelijk aan en eigenlijk valt bij jullie beide jullie mond een beetje open. "Omg wouw Flo, je ziet er zo prachtig uit. Wow!" Je wordt er eigenlijk een beetje verlegen van. Je lacht heel nerveus. Lando ziet er ook zo goed uit. Hij heeft een wit overhemd aan en een zwarte broek eronder. Hij heeft het bovenste knoopje nog open en zijn jasje over zijn schouder geslagen. "Jij ziet er ook echt heel goed uit." Je ziet dat Lando er ook een beetje verlegen van wordt. Hij trekt snel zijn jasje nog even aan en daarna lopen jullie snel naar elkaar toe en zoenen nog even. Je wekker van je telefoon gaat opeens en je ziet dat het tijd is om te gaan. Lando steekt zijn arm uit en jullie lopen samen de kamer uit.
JE LEEST
He was always the one |Lando Norris & Dutch|
RandomIk ben Florine Brooke Kuijpers, maar iedereen noemt mij Flo. Ik ben eigenlijk gewoon een normale Nederlandse meid. Ik woonde samen met mijn vader, twee broers en broertje in Rotterdam, alleen ik ga nu verhuizen naar Bristol in Engeland. Ik vind het...