Hoofdstuk 35

473 8 0
                                    

~3 weken later~
Het is nu drie weken later en je zit naast Lando in het vliegtuig op weg naar Monaco. De laatste paar weken zijn zo leuk geweest met Lando. Jullie zijn bijna alleen maar samen geweest en hebben de beste tijd van jullie leven. Over net iets minder dan een week staat de Gp van Monaco op het programma. Je bent zo enthousiast om hier naartoe te gaan. Het heeft altijd op je bucketlist gestaan om ooit nog een keer naar Monaco te gaan. Het is ook nog steeds niet te geloven dat je een paar weken geleden gewoon alleen thuis bij je familie was en nu de wereld ongeveer aan het rondreizen bent met F*king Lando Norris. Maar nog het meest bijzondere is dat je hem niet meer ziet als een celebratie, maar gewoon als de jongen die je steeds en steeds leuker begint te worden. En dat gevoel is nog steeds meer en meer aan het groeien. Het vliegtuig begint opeens heel erg te schudden en te trillen. Je schrikt er enorm van en je pakt uit een reflex Lando z'n been in een keer vast. Je ziet dat Lando daar weer een beetje van schrikt. Je trekt gelijk je hand weer terug, maar Lando pakt je hand ook gelijk vast en probeert je weer een beetje calm te maken. Je leunt tegen hem aan en je valt nog heel even in slaap. Als het vliegtuig eenmaal geland is, pak je snel je handbagage en daarna lopen jullie samen naar de bagagehal om jullie koffers op te halen. Het ziet er hier zelfs al heel chique en duur uit. Je kijkt je ogen echt uit. Jullie gaan eerst de reserve-auto ophalen voor Lando en daarna rijden jullie richting het hotel.

Jullie komen aan bij het hotel en het is een super mooi hotel. Binnen zie je ook al een paar andere coureurs staan. Terwijl Lando even gaat inchecken loop je naar een paar coureurs toe. Je ziet Carlos, Pierre en Vettel met elkaar praten, dus je gaat daar maar even bij staan. Je hoort ze eigenlijk alleen maar praten over een nieuwe coureurs die dit weekend gaat invallen en daarna blijft rijden. Je bent natuurlijk heel erg benieuwd wie het is en waar die komt te rijden. "Flo, kom je?" Hoor je van achteren. Je draait je om en je ziet dat Lando klaar is en al bij de lift staat te wachten. Je zegt even snel gedag en daarna loop je naar Lando toe. Jullie komen aan in de kamer en het is echt heel erg mooi en groot. Je kijkt gelijk uit het raam en het heeft een prachtig uitzicht over het circuit en de haven van Monaco. Het is nu pas Dinsdag, dus jullie hebben gelukkig eerst nog een paar dagen om de stad te ontdekken. Woensdag avond is er ook een groot feest en je moet eigenlijk nog een leuke jurk daarvoor kopen. Jullie zijn gelukkig ook samen uitgenodigd en je heb daar ook al zo veel zin in. Alle coureurs komen en ook nog heel erg veel andere bekende mensen dus jullie moeten er wel heel chique uitzien.

Nadat jullie alle kleding hebben uitgepakt, besluiten jullie maar om nog even de stad in te gaan. Jullie gaan eerst samen lunchen bij een heel schattig restaurantje en daarna gaan jullie opzoek naar de perfecte jurk en natuurlijk ook de stad zelf een beetje bekijken. Jullie bekijken veel winkels, maar nergens kan je een jurk vinden die je gelijk aan spreekt. Je ziet ook dat Lando het ook zat begint te worden en dat jullie er eigenlijk allebei een beetje klaar mee zijn, dus jullie besluiten om maar te stoppen en dan nog morgen verder te zoeken. Als jullie terug komen hij het hotel komen jullie Carlos en Pierre tegen en jullie maken even een praatje. Het is heel erg gezellig. Carlos vraagt na een tijdje of jullie vanavond nog mee eten in een restaurant in het centrum. Je kijkt Lando aan en je knikt heel enthousiast ja. Dus Lando zegt dat het wel goed is. Jullie hadden toch nog niet veel plannen voor vanavond en het kan heel erg gezellig zijn. Terug in de hotelkamer moeten jullie je eigenlijk gelijk al klaar maken voor het avondeten, dus jullie gaan beide even douchen en je natuurlijk ook nog even omkleden. Je doet een leuk bloesje aan met een blazer daaroverheen en natuurlijk ook een nette broek. Lando heeft ook een overhemd aan en ook Pierre en Carlos zien er helemaal net uit.

Tijdens het eten is het weer heel erg gezellig en jullie praten weer over van alles en nog wat. Het gaat natuurlijk ook nog steeds veel over het racen zelf en na een uur gaat het weer over de nieuwe coureur. "Hoe heet hij eigenlijk?" Vraagt Lando dan ook. Hier ben je eigenlijk ook wel benieuwd naar wat dat had je nog niet gehoord. "George ofzo. Hij gaat bij Williams rijden." Zegt Carlos dan ook. Opeens begin je wat te realiseren. Dit zal toch niet George Russel zijn. Je f*king ex. Het gaat nu zo goed met Lando en je heb helemaal geen zin in hem. Fuck je had ook nog die belofte gemaakt. Dit kan hem niet zijn. Oké probeer het te vergeten. Wacht gewoon eerst even af. Gelukkig beginnen ze daarna wel over een ander onderwerp, maar bij jou spookt nog steeds George in je hoofd. Je krijgt ook helemaal het gesprek niet meer mee waar ze het nu over hebben. Oké, je besluit om het gewoon te vergeten. Het kan niet waar zijn. Laat het gewoon zitten en je ziet wel. Misschien is het wel heel iemand anders. Er bestaan meer mensen die George heten op deze wereld. Probeer het gewoon te vergeten.

He was always the one |Lando Norris & Dutch|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu