Jullie komen aan bij een prachtig mooi restaurant. Lando stapt uit de auto en voordat jij al iets kan doen, heeft hij de deur voor jou al open gedaan. Jullie lopen samen naar binnen toe en worden naar een prachtige tafel gewezen. Jullie gaan samen zitten en hebben de beste tijd samen. Het eten was zo erg lekker en het was ook zo gezellig samen. Na het eten rijden jullie weer naar huis en terwijl jullie aan het rijden zijn legt Lando zijn hand op je been. Je schrikt er eigenlijk een beetje van waardoor hij hem weer terugtrekt, maar jij pakt zijn hand weer en legt hem weer op je been. Als jullie eenmaal aankomen bij het hotel staat er wonderbaarlijk niemand ervoor te wachten en kunnen jullie gewoon rustig naar binnen lopen. Lando vraagt nog heel even wat aan de receptie en daarna gaan jullie samen met de lift omhoog.
Terwijl jullie samen in de lift staan, heeft hij zijn hand op jouw rug liggen. Heel je rug is gevoelig, maar dat komt ook doordat je heel opgewonden bent. Je merkt dat je elke vinger, elke stukje van zijn hand kan voelen. Heel je lichaam is gevoelig geworden. Zijn hand beweegt nu meer naar je zij toe en hij trekt je iets meer naar hem toe, zodat je tegen hem aan staat. Je legt je hoofd tegen zijn borst aan en je kan voelen hoe hij ademhaalt. Je kan horen hoe zijn hart klopt. Elke hartslag hoor je. Het voelt zo goed. "Je zag er vanavond heel goed uit Flo." Fluistert Lando in je oor. Je heb zoveel gevoelens van binnen. Je krijgt er bijna kippenvel van. Je draait je om en kijkt hem aan. "Jij zag er anders ook niet verkeerd uit Lando Norris." Zeg je met een lach op je gezicht. Je kijkt hem nu diep in zijn blauwe ogen aan. Hij kijkt jou ook diep in je ogen aan. Je glimlacht heel zacht naar hem en voordat je een andere beweging kan maken trekt Lando je hoofd al naar hen toe. Hij zoent je op je lippen, maar geen korte zoen, maar één met betekenis erachter. Je laat je helemaal in het moment gaan. Hij duwt je tegen de muur van de lift aan en je kan geen kant meer op. Je vindt helemaal niet erg en jullie blijven zoenen totdat jullie op de goede verdieping komen. Als de deur open gaan stoppen jullie heel even. Hij pakt je hand vast en jullie rennen naar zijn kamer toe. Hij wilt de deur open maken maar de sleutel valt op de grond. Jij pakt hem snel op en maakt snel de deur open. Eenmaal binnen gooit Lando de deur achter hem dicht en hij tilt je op. Je slaat je benen om hem heen en jullie staan weer tegen een muur aan. Je heb je handen in zijn haar gelegd en zijn handen houden je stevig vast. Terwijl jullie nog aan het zoenen zijn neemt hij je al mee naar zijn bed. Hij gooit je op het bed en komt boven je hangen. Terwijl hij je aan het zoenen is, trekt hij je blazer uit. Jij bent ondertussen ook zijn blouse los aan het maken. Als eenmaal zijn blouse los is trekt hij hem snel uit. Hij heeft een geweldig lichaam. Je handen glijden over zijn buikspieren heen. Je gaat iets meer overeind en terwijl jij je laarzen uit doet is Lando bezig met zijn schoenen en broek. Jullie zijn ongeveer tegelijk klaar en jij heb nu alleen nog je jurkje aan. Lando beweegt met zijn handen van onderaan je been zo naar de rand van het jurkje. Alles is nu al zo gevoelig. Hij trekt je jurk uit en tilt je nog op. Hij gaat op het bed liggen en jij gaat erboven zitten. Je helpt hem voorzichtig om naar binnen te gaan. Er ontsnapt bijna een kreun uit je mond maar het lukt je net om het nog tegen te gaan. Je begin langzaam op en neer te bewegen en Lando helpt daar ook wel mee. Hij legt Zijn handen op je billen en gaat zelfs iets overeind, waardoor hij nog dieper komt. Er ontsnapt nu wel een kreet ui je mond. Je bijt op je lip, maar het voelt wel heel goed. Doordat jullie al behoorlijk opgewonden waren, zijn jullie zo op het hoogte punt gekomen. Je gaat weer naast hem liggen en hij slaat zijn armen om je heen. Ergens kan je niet geloven hoe snel dit allemaal is gegaan. 3 weken geleden was je nog met je ex en heeft hij het de ochtend nadat jullie het hebben gedaan uitgemaakt en nu heb je iemand gevonden die het leven zoveel beter maakt. Dit voelde heel goed om te doen. Normaal zou je dit nooit zo snel doen maar bij Lando is alles anders gegaan dan normaal. Je merkt dat je van hem begint te houden. Je krijgt er automatisch ook gewoon een lach van op je gezicht. Je gaat dichter tegen hem aan liggen en je valt zo in slaap.
De volgende ochtend dat je wakker wordt kan je Lando eerst nergens vinden. Je stapt uit bed en je trekt snel kleren aan. Je heb het eerste gepakt wat je kon vinden. In de keuken is Lando al bezig om een heel lekker ontbijt te maken. Als hij eenmaal klaar is gaan jullie samen aan de tafel zitten en het ook samen opeten. Eerst is het een beetje ongemakkelijk omdat jullie allebei niet weten of je er nou over moet praten of niet, maar na een tijdje praten jullie alweer gewoon vloeiend met elkaar. Jullie besluiten nog wel om niet gelijk het woord relatie erop te plakken maar om het nog rustig aan te doen en op te bouwen. Dat is sowieso ook beter voor de relatie vinden jullie ook allebei.
Na het eten kleden jullie je allebei weer aan in de goede kleren en gaan weer naar de baan toe. Hij heeft vandaag de derde vrije training en de kwalificatie en die moeten allebei heel erg goed gaan. Eenmaal bij de baan aangekomen laat je Lando helemaal gaan, want hij heeft nog veel data in te halen en je weet ook dat het team het niet leuk vindt als jij hem af leidt. Je besluit om even een rondje te gaan lopen door het paddock en als je weer eenmaal terug bent, is de derde vrije training al begonnen. Die ging heel erg goed en hij is veel buiten gebleven. Ook de kwalificatie is heel erg hoed gegaan, hij is namelijk 4de gekwalificeerd. Tijdens de race de volgende dag had Lando een hele goede start waardoor hij 2de reed, maar door een slome pitstop is hij uiteindelijk 4de geworden. Wat natuurlijk nog steeds heel erg goed was, maar er was veel potentie voor het weekend.
JE LEEST
He was always the one |Lando Norris & Dutch|
RandomIk ben Florine Brooke Kuijpers, maar iedereen noemt mij Flo. Ik ben eigenlijk gewoon een normale Nederlandse meid. Ik woonde samen met mijn vader, twee broers en broertje in Rotterdam, alleen ik ga nu verhuizen naar Bristol in Engeland. Ik vind het...