Na een paar uur wordt je weer wakker. Je kijkt om je heen en je beseft je dat je nog steeds in Engeland bent. Het is wel even anders wakker worden dan normaal. Je mist Nederland maar het is hier ook heel leuk. Je stapt uit bed en je kleed je snel om en maakt je klaar voor vandaag. Je begint daarna eerst met het opruimen en uitpakken van de dozen in jouw kamer. Er staan er niet overdreven veel, want je heb heel veel uitgezocht en verkocht of weggegeven. Alle kleding die nog in de dozen zat heb je in je kast gehangen en de spullen die er in zaten heb je ook opgeruimd. Je loopt naar beneden toe en kijkt of je vader nog hulp nodig heeft. De dozen beneden zijn nog helemaal niet opgeruimd en je vader is ook niet bezig. Je besluit dan ook om niet te gaan helpen en gewoon naast hem op de bank te gaan zitten. Noah komt ook naar beneden lopen en vraagt of je vanavond mee gaat naar de stad. Je vind het wel een goed idee en je zegt dan ook dat het goed is. In Nederland ging je vaak met je oudste broer en tweelingbroer naar de stad en daar vonden jullie dan altijd wel jullie eigen vrienden. Het voelde altijd veel veiliger om samen met hun te gaan. Nu vind je het wel fijn omdat je helemaal niemand kent hier in Engeland en het is ook wel leuk om een keer met je broers uit te gaan. Je eet nog even snel wat en daarna help je beneden je vader met het opruimen van de dozen. Na een tijdje hebben jullie al veel opgeruimd en ja vader begint met koken voor het avondeten. Jij gaat even in de bank zitten. Na het eten ga je weer naar boven en ga je je kleding opzoeken en je make-up en haar doen voor vanavond.
Je bent je aan het klaar maken en Levi komt binnen lopen. "Flo ben je al klaar?" Je komt het hoekje kijken en je bent er zo goed als klaar voor. Je heb een zwart topje aan en een kort rokje, strakker rokje. Daar overheen heb je een leren jasje aan. Je heb je haar gekruld en een paar plukjes aan de achterkant in een klein knotje gedaan. Je loopt naar hem toe en hij steekt zijn arm uit. Je moet lachen en daarna doe je jouw arm door zijn arm heen. Als jullie bij de trap aankomen laten jullie weer los. Beneden staat Noah al ongeduldig te wachten. Jullie lopen met z'n drieën naar buiten en stappen in de auto. Levi en Noah hebben allebei een eigen auto, alleen jij en Charlie nog niet. Je heb wel een rijbewijs, maar je had nog niet genoeg geld voor een auto en je wilde liever sparen. Je mag ook altijd als je wilt de auto van Levi en Noah lenen. Noah gaat rijden en jij gaat achterin zitten. Jullie rijden naar het centrum van de stad en parkeren de auto. Jullie stappen uit en lopen een club binnen. Het is al best wel druk. Levi gaat wat te drinken halen en jij gaat met Noah alvast een beetje rond kijken. Levi komt aan met de drankjes en jullie drinken het meteen op. Je wilt nog meer, dus je vraagt of Noah en Levi ook willen. Ze zeggen dat ze nog niet hoeven dus je gaat zelf naar de bar toe. Je heb een paar shotjes met mensen aan de bar en het wordt steeds gezelliger. Je bent eigenlijk ook helemaal vergeten dat je hier met Noah en Levi was. Het is heel gezellig en je heb nu al nieuwe mensen leren kennen.
Je voelt je opeens heel misselijk. Ahw je heb veel te veel op. Je rent naar de wc, maar er staat een hele rij voor de vrouwen toilet. Je rent dus maar naar buiten en je zoekt een prullenbak op. Je moet gelijk overgeven. Opeens hoor je iemand achter je zeggen "zal ik je haar even omhoog houden?" Je kijkt om en er staat een jonge, knappe jongen. Hij kijkt je nog steeds vragend aan. Je knikt maar ja, omdat het wel handig is. Hij houdt je haar naar achter en jij bent nog steeds aan het overgeven. Na een tijdje ben je klaar en je draait je dan ook om. Hij laat je haar los en hij kijkt je aan. Je schaamt je eigenlijk heel erg. Je weet ook niet zo goed wat je moet zeggen. Je ziet dat je broers naar buiten komen en ze zien je staan "hey Flo, gaat het een beetje?" Ze komen erbij staan en je knikt nog even naar ze. Je bent nog steeds niet helemaal lekker en je zou eigenlijk naar huis willen gaan. Ze hebben het door en vragen dan ook of je naar huis wil. Je knikt weer en je wil eigenlijk weglopen maar de jongen pakt je arm vast. Voordat je iets kan zeggen vraagt hij al of hij misschien wel je nummer mag hebben voordat je weg gaat. Je geeft snel je nummer en daarna wordt je door je broers naar huis begeleid. Jullie komen thuis aan en je zegt gelijk gedag tegen je broers. Daarna loop je door naar je kamer en je gaat gelijk op je bed liggen. Binnen een paar seconde ben je al in slaap gevallen.
JE LEEST
He was always the one |Lando Norris & Dutch|
RandomIk ben Florine Brooke Kuijpers, maar iedereen noemt mij Flo. Ik ben eigenlijk gewoon een normale Nederlandse meid. Ik woonde samen met mijn vader, twee broers en broertje in Rotterdam, alleen ik ga nu verhuizen naar Bristol in Engeland. Ik vind het...