Hoofdstuk 12

644 10 0
                                    

Je loopt weer terug naar je kart en je doet je handschoenen uit en je doet ook je helm af en je balaclava uit. Je kijkt of alles goed uit staat en daarna kijk je even om je heen. Naar het publiek en naar alle mensen. Er waren heel erg veel mensen aan het kijken. Het staat ook heel erg vol. Je kijkt een beetje rond in de mensen en dan zie je opeens iemand staan die je kent. Wat doet hij hier. Je bent heel erg verbaasd en had het eigenlijk ook niet verwacht. Je kijkt even goed of het wel echt is. Het kan niet anders. Opeens roept Noah je. "Flo kom!" Je draait je om en hij maakt een beweging met zijn handen dat je moet komen. Je knikt en kijkt nog even terug naar de plek waar hij net stond. Je ziet hem niet meer staan, dus je laat het maar zitten en loopt weer naar je broers toe. Je heb inmiddels je overal al weer half uitgedaan en je heb je helm in je handen. Je komt bij ze aan en ze willen eigenlijk met z'n alle tegelijk gaan praten. "Een tegelijk graag." Zeg jij dan maar. Ze kijken elkaar een beetje aan om te beslissen wie het maar gaat zeggen en uiteindelijk gaan Levi maar praten. "Flo, ze doen nog een keer vrij karten, dus we kunnen nog een keer mee doen!" Jij wordt ook gelijk enthousiast. Wat de vorige keer natuurlijk allemaal gebeurde kan niet nog een keer gebeuren en dan vooral het gedeelte waar je Lando ontmoetten, maar stiekem ergens van binnen hoop je het natuurlijk wel. Ook was het heel erg leuk om toen te racen. Natuurlijk doen jullie ook nog een keer mee. Dit keer doen er niet zo veel mensen mee dat ze twee groepen hoeven te maken. Er zijn nu 5 mannen van 20+, 2 jongens van 17 en een jongetje van 15 en dan natuurlijk jullie 4. Jullie zijn dus maar met z'n 12e maar dat is juist ook wel fijn. Je start weer 6e en nu start je voor al je broers. De mannen boven de 20 starten allemaal voor jou. Voordat je in je kart gaat zitten doe je eerst je overal weer aan. Als je die aan heb ga je zitten en je doet je balaclava en je helm weer op en je handschoenen aan. Je kijkt even opzij om te kijken wie er naast jou start en je denkt hem al te herkennen. Jullie gaan van start en je haalt gelijk nummer 5 in. Je heb daarna ook een hele goede inhaal actie, waardoor je ook de nummer 4 in haalt. Je rijdt super lekker. Nummer 1 is al een heel stuk voor nummer 2 en 3 en die zijn ook al een heel stuk voor jou.

Je denkt dat je ook nummer 2 en 3 wel herkent, maar je weet het niet 100% zeker. Nummer 1 herken je niet, maar die is ook wel heel erg goed. Hij rijdt al bijna heel de rit helemaal alleen vooraan. Nummer 5 en 6 rijden allebei heel dicht achter jou. Ze proberen je telkens om in te halen, maar het lukt je dan nog net goed genoeg om te verdedigen. Je probeert ook een beetje te kijken waar je broers rijden, maar je kan het niet goed zien. Je rijdt weer langs het begin en je ziet nu pas dat daar ook een scoreboard staat. Je ziet niet veel namen staan, want bijna iedereen heeft een nickname of anoniem. Jullie hadden wel allemaal een naam opgegeven en je kan nu zien dat Levi en Noah 7 en 8e rijden en dat Charlie 10e rijdt maar wel een heel stuk erachter. Nummer 5 achter je wordt nu door nummer 6 ingehaald. Hij gaat ook gelijk door en komt gelijk pushen bij jou. Je weet nu wel zeker wie dit is, want je herkent deze stijl van rijden ook gewoon. Je wilt een bocht gaan maken, maar hij heeft duidelijk haast, want hij raakt je aan de binnenkant. Het lukt je wel nog net om de kart onder controle te houden, maar je bent ook wel boos waarom hij dat nou deed. Waarom hij dat nou weer deed. Je heb de car weer volledig onder controle en je kan de race nu uitrijden en je bent gewoon 4de geworden. Nadat jullie allemaal je karts weer neer hebben gezet, stap je toch nog wel met een trots gevoel uit. Je heb het nu gewoon vol gehouden en je bent bij deze groep gewoon 4de geworden. Dit was ook gewoon het maximaal haalbare, want de 3 die voor jou reden waren zo goed dat je die niet in kon halen. Je ziet dat je broers ook uitstappen en je loopt even snel naar hun toe. "Goed gereden!" Zeg je gelijk. "Niet zo goed als jou! Jemig zeg Flo, je ging echt lekker!" Zegt Noah daarna gelijk. Je krijgt een grote glimlach op je gezicht. "Ik moet heel even naar iemand toe lopen, ik ben zo weer terug." Zeg je daarna. Ze kijken je eerst een beetje vragend aan maar daarna knikken ze. Je wil dit heel de tijd doen sinds dat je hem heb gezien, sinds dat je weer in de kart ben gestapt. Je loopt weg van je broers en je doet ondertussen je helm af. Je doet ook je balaclava uit en doet die weer in je helm. Je komt bij hem aanlopen en hij heeft het nog niet gelijk door.

He was always the one |Lando Norris & Dutch|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu