Je bent er gelukkig weer zo. Als je weer in het hotel aankomt, ga je gewoon even op het bed liggen en probeer je aan iets heel anders te denken, maar dat best wel lastig. Lando en George blijven door je hoofd spoken. Hierbij blijf je Lando boos voor je zien en herhaalt heel het gesprek zich de hele tijd in je hoofd en blijf je George gewoon super boos voor je zien, waardoor je nog banger voor hem wordt. Oké hoe kan je nou echt even aan iets heel anders denken. Je besluit maar om gewoon even muziek te gaan luisteren en misschien val je nog wel weer even in slaap. Aan het begin blijft alles toch nog een beetje door je hoofd spoken maar na een paar minuten val je toch nog even lekker in slaap.
Als je na een half uur weer wakker wordt loop je eerst heel even naar de wc toe. Als je dan weer terug komt kijk je op je telefoon en zie je opeens 3 gemiste oproepen staan, allemaal van Charles. Je weet nog niet gelijk wat er aan de hand is, maar je heb eigenlijk al een voorgevoel dat het niet iets goeds kan zijn. Charles belt je nooit en je kent hem überhaupt niet heel goed en nu belt hij je in een keer drie keer achter elkaar. Je wilt hem net terug gaan appen waarom hij gebeld heeft, als opeens je telefoon weer over gaat. Het is weer Charles. Je besluit om maar op te nemen. "Hallo Charles?" Zeg je eigenlijk heel vragend. "Ja hallo Flo? Ah ja ik heb je eindelijk te pakken. Ben je nog steeds in het hotel?" Zegt hij terwijl hij eigenlijk uitgeput klinkt. "Hi, ja ik ben nog steeds in het hotel. Waarom heb je me zo vaak gebeld? Je wist toch dat ik hier was?" Je snapt nog steeds niet echt waarom hij nou belt. "Ja ik probeer je nu al een kwartier te bereiken en het gaat niet om dat ik niet weet waar jij bent, maar het loopt hier een beetje uit de hand." Je snapt het nog steeds niet. Uit de hand? "Charles wat bedoel je nou? Ik snap je niet. Wat loopt er uit de hand?" Vraag je dan ook maar. "Flo, luister nou! George en Lando loopt uit de hand. Vlak nadat jij weg ging kwamen ze elkaar tegen of zo en eerst was het alleen nog schreeuwen tegen elkaar. Toen probeerde ik je al te bereiken maar ze gaan ze denk ook zo vechten, zo ziet het er tenminste wel uit. Je moet heel snel komen!" Je schrikt eigenlijk van wat hij zegt. "Waarom heeft nog niemand ze bij elkaar weggehaald? Argh ik kom er nu aan! Probeer iets te doen!" Zeg je nog snel terwijl je al je tas aan het zoeken bent. "Ja ik probeerde het ook maar George haalde ongeveer gelijk uit en niemand kan ertussen komen. Jij moet echt komen! Schiet op!" Je hoort ook een klein beetje angst in de stem van Charles waardoor je ook weet dat het echt waar is. "Ik kom er aan!" Zeg je nog snel voordat je de telefoon op hangt.
Je loopt in je kamer rond op zoek naar je tas die je nergens kan je vinden. Opeens zie je hem liggen. Je pakt hem heel snel en rent de kamer uit. Je doet hem nog even op slot en daarna ren je het hotel uit naar beneden. Dan bedenk je opeens dat je geen auto hier heb omdat Lando al met de auto naar het circuit was gegaan. Je moet een taxi nemen en dat gaat sowieso langer duren. Je rent het hotel uit en gelukkig staat er al een taxi voor het hotel te wachten voor als er iemand in stapt. Je gaat snel achterin zitten. "Hallo, naar de ingang van het paddock please! En zo snel mogelijk!" Roep je tegen de chauffeur. Je ziet dat hij er een beetje van schrikt, maar hij start wel de auto en gaat gelijk rijden. "Sorry, maar er is een noodgeval en ik moet er zo snel mogelijk naartoe." Zeg je nog even snel om je verontschuldiging aan te bieden. Hij rijdt wel lekker door wat fijn is en je bent zo bij de ingang van het paddock. Je rent naar de poortjes toe en ondertussen ben je in je tas opzoek naar je pasje. Shit je kan hem nergens vinden. Waar de f*ck is je pasje. Je begint nu tegen jezelf te schelden en er gaat steeds meer tijd voorbij. Je loopt naar de ingang om te vragen of je misschien naar binnen mag. Er staat een meneer te wachten en je besluit naar hem te lopen. "Ehm hallo, ik was net nog binnen, maar ik ben toen heel even iets in het hotel gaan doen, maar ik heb mijn pasje binnen laten liggen, kan je me er alsjeblieft langs laten?" Probeer je nog zo rustig mogelijk te zeggen. "Leuk geprobeerd maar je heb echt een pasje nodig anders mag je niet naar binnen." Je begint nu weer boos te worden. "Hallo ff serieus, je was er net ook al toen je ons naar binnen zag gaan. Ik ben de vriendin van Lando en toen zijn we samen naar binnen gegaan idioot." Roep je opeens. Je had dit eigenlijk ook nooit van jezelf verwacht. Je begint nu steeds meer in paniek te raken. "Ehm mevrouw ik wil u vriendelijk verzoeken om gewoon weg te gaan, anders moet ik de beveiliging erbij roepen." Oh shit. Ergens snap je wel waarom hij je niet gelooft, maar je moet er door dus je helemaal geen zin in dit gedoe.
JE LEEST
He was always the one |Lando Norris & Dutch|
RandomIk ben Florine Brooke Kuijpers, maar iedereen noemt mij Flo. Ik ben eigenlijk gewoon een normale Nederlandse meid. Ik woonde samen met mijn vader, twee broers en broertje in Rotterdam, alleen ik ga nu verhuizen naar Bristol in Engeland. Ik vind het...