Je laat je tas op de grond vallen en je ploft neer op de bank. Je bent doodop, maar het was wel een geweldige dag. Je vader komt aanlopen en hij komt naast je zitten. "Hey Florine, waar was je? Je broers waren heel ongerust!" "Ja sorry dat ik niks heb laten weten maar ik was de hele tijd met Lando aan het praten, hij heeft mij net ook thuisgebracht." Zeg je daarna. Je weet dat je eigenlijk wel iets had moeten laten weten, maar je hoopt dat ze het wel ergens snappen. Je vader kijkt je heel verbaasd aan. "Alweer Lando Norris?" Je moet eigenlijk lachen en zegt daarna "ja, hij was er ook weer en ook Max, Charles, Carlos en Pierre waren er, maar die zijn al eerder weggegaan." Hij kijkt je een beetje met een open mond aan en je bent eigenlijk ook verrast van zijn reactie. Maar als je na gaat denken is het eigenlijk heel bijzonder wat er nou gebeurt is en dat de meeste mensen er van zouden dromen om zoiets mee te maken. "Waren hun er ook allemaal?" Vraagt je vader na een tijdje. Je knikt. Je ziet gewoon aan hem dat hij moeite heeft om het te snappen en te geloven waardoor jij telkens in de lach schiet. Je bedenkt je opeens iets en haalt de kaarten te voorschijn voor zondag. Je ziet gelijk de blijdschap op zijn gezicht. Hij vindt het ook zo leuk om F1 in het echt te zien. Je geeft hem de kaarten zodat hij ze ergens kan bewaren, want jij raakt meestal zulke dingen kwijt en daarna geeft hij jou nog een knuffel.
Je gaat naar boven toe en voordat je naar je kamer gaat, loop je nog even langs al je broers om sorry te zeggen voordat je ze heb laten wachten en helemaal niks heb laten weten. Ze begrijpen het allemaal wel en daar ben je heel erg blij mee. Daarna loop je door naar je kamer en je laat je gelijk op je bed vallen. Je pakt je telefoon erbij en checkt heel even je insta. Je ziet gelijk dat er allemaal fan accounts zijn die foto's hebben van dat Lando op de kartbaan was met de andere. Je ziet dat jij ook op een paar foto's staat, maar daar zeggen ze eigenlijk niks over. Daar ben je juist wel blij om anders ga je gelijk allemaal vragen krijgen waar je helemaal geen zin in heb. Je vindt het wel knap dat er gelijk al zoveel foto's genomen kunnen zijn terwijl hij nooit van te voren heeft aangekondigd dat hij daar naartoe zou gaan. Je ziet dat Lando ook een nieuwe foto heeft geplaatst en je liked het natuurlijk. Het was een foto van voordat hij in de kart stapte. Je heb eigenlijk nooit gezien dat die foto is genomen. Ook hier sta je weer op de achtergrond erop. Je schaamt je er ook wel een beetje voor, want je vind dat je er eigenlijk nergens echt goed uit ziet op de foto's. Na 5 minuten krijg je opeens een volgverzoek van Lando. Je kijkt heel verbaasd naar je telefoon en je kan het gewoon niet geloof. Lando F*king Norris wil mij gewoon volgen. Je staat het natuurlijk toe. Je dacht altijd dat iemand anders zijn insta bestuurde, maar toch zit hij er blijkbaar ook af en toe op. Je krijgt via je dm een berichtje binnen. Je ziet dat het Lando is. Je kan het nog steeds allemaal niet geloven. Je opent het er staat "hi, dit is Florine van de kartbaan toch?" Je moet er eigenlijk een beetje om lachen. Daarna reageer je maar met "ja hahaha, dat ben ik. Nogmaals bedankt voor de kaarten en het thuisbrengen vandaag!" Je twijfelt nog een tijdje of je het wel moet versturen maar hij vraagt erom, dus waarom ook niet. Je krijgt weer een antwoord terug "oké top, dan heb ik de goede gevolgd. Geen probleem trouwens, ik hoop dat ik je zondag zie!" Je kan het allemaal niet echt geloven. Dan denk je bij jezelf dat mensen dit toch ook door moeten gaan hebben. Alle fan accounts van F1 en ook van Lando en andere coureurs die je altijd al gevolgd heb, hebben altijd in no-time zulk soort dingen door. Ze zien altijd gelijk als Lando of iemand anders een nieuw onbekend persoon gaat volgen. Je hoopt eigenlijk dat niemand dit door gaat hebben. Je stuurt nog snel terug "ik hoop het ook!" Je ziet dat hij het wel leest, maar hij reageert er niet meer ook. Je kan daar ook niet zoveel meer op reageren. Je legt je telefoon weer weg en gaat daarna beneden om even wat eten. Tijdens het eten praten jullie nog na over hoe de race ging. Je vader is heel trots dat jullie het allemaal gehaald hebben. Het is heel gezellig tijdens het eten, maar je zit nog steeds in je hoofd met Lando. Het gaat even een paar dagen duren om hier niet meer aan te moeten denken en er overheen te komen. Nadat jullie gegeten hebben, ga je weer naar boven toe en ga je je klaar maken om in bed te gaan liggen. Als je eenmaal in bed ligt check je nog heel even snel je telefoon, maar je heb nog geen nieuwe berichten. Je legt hem naar je neer op je nachtkastje en je gaat slapen.
JE LEEST
He was always the one |Lando Norris & Dutch|
De TodoIk ben Florine Brooke Kuijpers, maar iedereen noemt mij Flo. Ik ben eigenlijk gewoon een normale Nederlandse meid. Ik woonde samen met mijn vader, twee broers en broertje in Rotterdam, alleen ik ga nu verhuizen naar Bristol in Engeland. Ik vind het...