Mindig imádtam a nyaralásokat. Olyankor ki tudtam kapcsolni az agyamat és a hátam mögött hagyni minden nehézséget vagy problémát. A mostani nyaralás viszont több szempontból is másabb, mint az eddigiek.
Szoboszlaival már öt éve alkotunk egy párt és most először gondoltuk úgy, hogy a szabad heteinket a barátainkkal töltjük Görögország egyik legmesésebb szigetén Mykonos-on. Korábban jártam már itt a családommal, most mégis izgatottan néztem a repülő ablakából a szigetet, ami alattunk terült el. Dominik kedvesen simítja meg felkaromat, ezzel eléri, hogy ráemeljem tekintetemet. Nem értem, hogy csinálja, de napról napra szerelmesebbnek érzem magamat mellette. Az utóbbi időben sokkal lazábban kezeltük a minket ért nehézségeket, de úgy gondolom ez mind hozzájárult, hogy minél szorosabb legyen a kapcsolatunk. Sosem voltunk egy nyálas pár, de ugyanakkor a focista mindig megvillogtatta romantikus énjét, amikor a helyzet megkívánta. Volt, hogy virággal várt, mire hazaértem egy-egy edzésről, olykor pedig a kedvenc csokimmal lepett meg. Nagyon szeretem benne, hogy nem változott meg az évek alatt.
Örültem, hogy Willin kívül Bendi és Leila is el tudtak velünk jönni, mint Haaland és Dorina barátnőm is. Annak pedig végképp örültem, hogy mindkét pár szintén együtt volt és nem kellett senkitől megválni. Nagyon úgy néz ki, hogy mindenki felnőtt erre a feladatra. Nyilvánvalóan mindenhol akadnak nehézségek, de a problémákat együtt kell megoldani, nem pedig nagyon egyszerű módon búcsút inteni egymásnak.
-Min gondolkozol? - szólal meg a számomra oly kedves hang a fülemnél, hogy akaratlanul is elmosolyodom. Dominik kimondottan sármosabb lett mióta megismertem és rohadtul belé voltam bolondulva.
-Csak elmerengtem kicsit. Olyan szép itt minden - nézek ki újra az ablakon.
-De te sokkal szebb vagy - jegyzi meg nagy mosollyal az arcán. Elpirulva nézek vissza rá.
-Már megint nyálaskodsz? - kuncogok halkan, végül apró csókot hintek ajkaira, amit ő mélyít el. Sose fogom tudni megszokni ezt. Ő csak az enyém.
-Azt majd a szállodai szobánkban terveztem estére - kacsint szórakozott mosollyal, mire nevetve csóválom meg fejemet. A humora is a régi és nem szabadult meg a szexuális tartalmú beszólásaitól.
A szálloda igazán mesés volt, el sem akartam hinni, hogy most tényleg itt vagyunk egy hosszú szezont kipihenni. A válogatottal Dominik egy újabb Európa-bajnokságon vannak túl, ahol remek eredményeket értek el. Én pedig végre kiutazhattam immáron másodszorra is Aachenbe, ahonnan most a második helyet hoztam el. Büszke voltam mindkettőnkre és jól tudtuk, ezt együtt értük el. Mindkettőnknek voltak nehéz napjai, amiben a másik segíteni tudott.
Elég korán érkeztünk meg, így nem is volt kérdés, hogy egyenesen a tengerpartra megyünk lehűteni magunkat egy kicsit. Elővettem kedvenc fürdőruhámat, majd a fürdőben átvéve azt magamra vettem strand ruhámat is, majd Dominikkel kézen fogva csatlakoztunk kis csapatunkhoz.
A parton tipikus görög zene szólt a bárban és ez nagyon kellemesen hatott. A szálloda saját strandja hatalmas volt.
-A ti szobátok is olyan hatalmas? - adja kezembe Dorina a naptejet, mondván kenjem őt be, mert hamar leég. Nem csodálom, elég fehér bőrű. Ennek ellenére már szép alap színe van Haalanddal ellentétben.
-Mindenki lakosztályt kapott, azt mondta Bendi - csatlakozik bele a beszélgetésbe társaságunk harmadik női tagja, Leila is. Egyetértően bólintok.
-Csajok, isztok valamit? - teszi fel a kérdést Szoboszlai nekünk, mielőtt én is mondhatnék valamit. Bendivel, Haalanddal és Willivel kíváncsian várják válaszunkat. Mi hárman összenézünk, és szerintem ugyanarra az elhatározásra jutunk.
YOU ARE READING
𝐕𝐢𝐬𝐬𝐳𝐚 𝐚 𝐤𝐞𝐳𝐝𝐞𝐭𝐞𝐤𝐡𝐞𝐳 | 𝐒𝐳𝐃
FanfictionNina magyar fogathajtó, aki Dobrovitz József - fogathajtó világbajnok - pártfogoltja és edzettje. 2021 februárjában egy zárt körű fedeles fogathajtó bajnokságon súlyos sérülést szenved, melynek következtében kisebb agyrázkódást szenved és az esés mi...