Өнөөдөр манай Бэ нарийн бичиг уруулын будагны рекламд тоглохоор болсон. Харин Ким захирал надаас Бэ нарийн бичгийг 2 зүйлд л ивээн тэтгэнэ гэж надад хэлсэн. 1-рт нь Сэүн болон Жүхён нарыг Жүнкоттон салбар компаний загварын модел.
2-рт БонниСитизэн компаний уруулын будагны нүүр царайгаар ажилдахаар болсон. Харин бусад үйл ажиллагаанд орохгүй, зөвхөн компаний нүүр царайгаар л ажиллана. Ер нь бол цаашдаа энэ рекламаар л орлого сайжрана гэж үзэж байгаа. Жихёны дүү Бэ Жүхён түүнтэй хэтэрхий адилхан санагдсан. Би анх удаагаа л Жүхёнтой уулзаж байгаа. Түүний нүд, биеийн хэмжээ бүгд төгс төгөлдөр болохоор захирал түүнийг Жихёнтой их андуурдаг байх даа гэж бодно.Харин өнөөдөр Жүхён их л сайхан харагдах ажээ. Үнэхээр хөөрхөн бас үзэсгэлэнтэй харагдах бөгөөд захирлын хэлснээр би ч түүнийг БонниСитизэн рүү дагуулан явлаа. Машин ирчихсэн байсан болохоор шууд л гоо сайхны компани руу зүглэв. Өнөөдөр Уруулын будагны рекламын зураг авалттай Жүхёнд их сайн тохироно.
Би:Өө сайн байна уу? Бэ нарийн бичгээ. Хамт явахдаа бэлэн биз дээ? Захирал таныг 2 зүйл дээр л ажилуулна гэж надад хэлсэн. Мөн компаний ашгаас таны цалинд нэмэлт оруулж сардаа 6 саяыг өгнө гэсэн тушаал гарсан байна лээ.
Жүхён:Юу? Захирал яагаад гэнэт надад ч хэлээгүй юм бол?
Би: Харин л дээ мэдэхгүй л байна. Манай захирал Жихёноос өөр хүнд ингэж сайн хандаж байгаагүй санагдаж байна. Жихён нас барснаас хойш гэнэтийн цочролд орж, нүүр дүүрэн инээмсэглэл тодруулахаа ч больсон юмсан.
Жүхён:Тийм хэрэг үү? Чи ер нь Жихёны тухай хэр их мэдэх вэ?
Би:Маш сайн мэднэ шүү Ким захирал Жихён бид 3 нэг сургуульд явдаг байсан юм бараг илүү дотно найзууд гэх үү дээ.
Жүхён: Тэгвэл Ким захирал өмнө ямар хүн байсан бэ?
Би:Их л шударга их инээмсэглэдэг нэгэх байсан сан. Заза өнгөрсөн зүйлийг яриад яахав ажлаа хийцгээе гэж хэлээд ороод ирлээ.
За Жүхёнаа энийг солиод өмсчих гэж 3 ээлжийн хувцас өгөөд гаргалаа. Жүхён үнэхээр үзэсгэлэнтэй юм.
үзэсгэлэнтэй
За сайхан байна бэлдээрэй гоё харагдаж байна шүү. За ингээд ингээд ингээд л болчихлоо.Өө нээрээ Жүхёнаа үнэхээр хөөрхөн юмаа. Сайн ажиллаа баяр хүргэе. Би өнөөдөр таныг дайлъя гэж хэлээд хамт ойрхон байх хоолны газарт очиж хоол идье. Үдийн цайны цаг чинь болчихсон биз дээ? гэсээр Жүхсныг чирсээр гарлаа.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ким Захирал
RomansaКим захирал бол хүн бүрийн хүсэл болсон сайхан эр гэдэгтэй хэн ч маргахгүй. Гэхдээ ганц гэм нь ааш муутай тэр хэн нэгэнд ингэж сайхан хандаж байхыг харах өдөр ирдэг юм. Бэ нарийн бичиг ирснээс хойш захирал яагаад ч юм сайхан ханддаг болчихсон юм даа...