Шинэ он гарч шинэ өдөр ч эхэллээ. Ким захирал их л баяр хөөртэй эрч хүчээр дүүрэн байгаа ч өнөөх муухай ааш нь хэвээрээ. Харин Жүхён л хөөрхий минь зүгээр байсан ч загнуулаад эхэлж байгаа юм даа. Жүхён ч бас өчигдөр хүүхдийнхээ төрсөн өдрийг тэмдэглээд баяртай байх ажээ.
-Захиралаа өнөөдөр 10 цагаас хуралтай. Та их ядарсан харагдаж байна. Ямар нэгэн юм болсон юм уу?
Жүнмён:Чи халагдсан одоо гарч болно гэх нь тэр.
Ямар ч шалгаанаар халагдснаа мэдэхгүй Жүхён
"Яагаад захирал аа би ямар ч буруу зүйл хийгээгүй шүү дээ. Энэ чинь шударга бус байна. Хэрвээ үнэхээр Жихёнтой адилхан харагдаад байгаа бол Жихён байна л гэж бод. Та ямагт л ажил амьдралаа ялгаж салгаж чаддаг хүн. Гэтэл яагаад ч юм ялгадаггүй болсон хүн шиг л халагдсан гэдэг чинь юу гэсэн үг юм?
Жүнмён:Би ч бас сайнаараа хичээж байна. Миний ялгах чадвар чамайг хараад л байхгүй болчхоод байна. Тийм болохоор өнөөдөр моделийн ажилдаа ор. Чиний оронд хүн авчихсан байгаа болохоор өнөөдрөөс эхлээд нарийн бичиг биш моделоор ажла. 7 л хоноод буцаад нарийн бичгийн ажилдаа ороорой. Шинэ дагалдан ирж байгаа болохоор ойлгоорой.
"За яахав тэгээд аятайхан хүн ойлгохоор хэлэхгүй дээ. Жинхэнээсээ халагдаж байгаа юм байх гэж бодлоо шүү дээ. За тэгвэл захиралаа 7 хоногийн дараа уулзъя.
Шинэ дагалдан нарийн бичгийн оронд ажиллахаар болсон боловч Ким захирлын уурыг их л барж байлаа. Тэрийг тэгсэнгүй ингэсэнгүй гээд л захирал уурлана.
Захиралаа энийг яаж хийх вэ гээд л бүр ч их уурлах ажээ. Үүнийг харсан У дарга ч яахаа мэдэхгүй зогсох хэдий ч аятайхан арга бодож олов.
Өө захиралаа шинэ дагалдан гэсэн чинь Бэ нарийн бичгийн хажууд юм хийж чаддаггүй нөхөр байна шүү дээ. Өнөөдрөөс тусгай хичээлд суулгаж бэлдэх болноо. Төвөг удсан бол уучлаарай. Та тэгээд тийм сайн нарийн бичигтэй байсан юм бол яагаад моделийн алба руу явуулчихсан юм бэ?
Жүнмён: Жүхёнаас сайн нэгэн ирэх байх гэж бодсон чинь юу ч хийж чаддаггүй хүн хүрээд ирсэн байна. Бэ нарийн бичгээ гялс дууд хийх ажил их байна гэж хэлээрэй. Аль болох хол байлгахгүй бол яг түүнтэй адилхан юм. Байж сууж чадахгүй нь ээ.
У дарга ч цаашаагаа БонниСитизэн рүү хөдөллөө. Жүхён харин надтай энэ тэнд зураг авалтанд ороод, зав чөлөө муутай байхад У дарга орж ирснээ Жүхёныг чирч гарав аа. Би ч ёстой юу ч асууж чадсангүй хоцорлоо. Харин Жүхён У даргаас асуухад Сэүн
BẠN ĐANG ĐỌC
Ким Захирал
Lãng mạnКим захирал бол хүн бүрийн хүсэл болсон сайхан эр гэдэгтэй хэн ч маргахгүй. Гэхдээ ганц гэм нь ааш муутай тэр хэн нэгэнд ингэж сайхан хандаж байхыг харах өдөр ирдэг юм. Бэ нарийн бичиг ирснээс хойш захирал яагаад ч юм сайхан ханддаг болчихсон юм даа...