7. Bölüm

2.6K 250 91
                                    

Derek, duyduğu şeyin şaşkınlığından çıkmaya çalıştı.

Derek: Ne? Nasıl yani?

Deaton: Yanılmıyorsam werefox yani bir tür tilki insan. Tıpkı senin gibi.

Derek: Nasıl benim gibi? Ben tamamen bir kurt değilim.

Deaton: Ama o öyle.

Derek: Nasıl tekrar insan olacak?

Deaton: Bilmiyorum ancak senin için araştırabilirim.

Derek: Kendisi isteyince olamıyor mu?

Deaton: Sanmıyorum. Öyle olsaydı çoktan dönüşürdü. Muhtemelen nasıl dönüşeceğini o da bilmiyor. Bir nevi o bedende hapsolmuş.

Derek: Peki şu an iyi mi?

Deaton: İyi. Tamamen iyileşmesi iki gün falan sürer. O da bir tür hayvan olduğundan daha hızlı iyileşebilir. Şimdilik tavsiyem, ona bundan fazla bahsedip onu korkutma, seni anlayabiliyor.

Derek, kafasını salladı. Ardından tilkiyi kucağına alıp eve döndü. Nasıl yani, bunca gündür baktığı tilki bir insan mıydı?

Yukarı çıkıp tilkiyi yatağına yatırdı ve yanına oturdu. Belki de ona kafa salladığında her şeyi anladığından ve cevap vermeye çalıştığından yapmıştı. Ne zamandır bu haldeydi? Nasıl tekrar insana dönüşecekti?

O da bu konuyu daha fazla düşünmek istemedi ve yanına yatıp uyumayı dileyerek gözlerini kapattı. Yarım saat kadar sonra o da uykuya dalmıştı.

Sabah uyandığında tilki, gözlerini açmış, kafasını kaldırmadan Derek'i izliyordu. Derek, tam "günaydın" diyecekken duraksayıp dünkü olanları hatırladı.

Derek: S-sen bir insan mısın?

Tilki, anlamamış gibi tuhaf bakışlarla ona bakıyordu.

Derek: Yani, bir insandın değil mi? Eskiden?

Tilki, kafasını "evet" anlamında salladı. Aslında bunu kimseye belli etmemek istiyordu ama Derek'in her şeyi zaten bildiğini anladığı için daha fazla saklamayı saçma buldu.

Derek, artık her şeyden tamamen emindi. Geriye tek bir soru kalıyordu...nasıl tekrar insan olacaktı?

Yataktan kalkıp mutfağa gitti. Tilki acıkmış olmalıydı ancak kalkacak kadar enerjisi yoktu. Derek, bir tabağa yiyecek ve başka bir kaba da su koyup yatak odasına çıkardı ve önüne bıraktı. Tilki, iştahla önündekileri yedi. Derek ise artık gülümseyen değil, sorgulayan bakışlarla onu izliyordu.

Birkaç dakika sonra telefonu çaldı. Komodine uzanıp telefonu aldığında arayanın Deaton olduğunu gördü. Açıp hızlıca kulağına götürdü.

Derek: Alo?

Deaton: Derek, sanırım bir kitap buldum.

Derek: Ne kitabı?

Deaton: Şu tilki insanlarla ilgili bir kitap. Bunda nasıl tekrar insana dönüşebileceği yazıyor olabilir. Ancak benim incelemeye pek vaktim yok. Kitabı gelip alabilir misin?

Derek: Tamam geliyorum.

Derek, telefonu kapatıp tilkiye döndü.

Derek: Gitmem gerek, birazdan geleceğim.

Ceketini alıp hızla evden ayrıldı. Tilki, sözünü dinleyip yatakta yatmaya devam etti. Derek, kliniğe varıp içeri girdi.

Derek: Deaton?

Deaton, elinde eski, kahverengi ve kalın bir kitapla Derek'in yanına geldi. Hiçbir şey söylemeden kitabı uzattı. Derek, kitabı eline aldı ve Deaton'ın silmesine rağmen tamamen temizlenmemiş tozları üfleyerek temizlemeye çalıştı.

Wolf And Fox |SterekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin