*Bu bölüm geçmişten başlıyor
Bölüm şarkısı- Papatya gibisin
İyi okumalar💙
(Düzenlendi)
**
Ensesinden sırtına kadar uzanan bir kaşıntı hissi ile yattığı yerde kıpırdandı. Çıplak sırtında gezen parmaklar, durmayıp beline doğru indi. Bel gamzesi okşanırken kafasını sağa döndürüp uyumaya devam etti. Bu sefer omzunu sıkarak okşayan eli hissetti. Bars neredeyse her sabah onu severek uyandırıyordu. Saçlarına bir öpücük kondurup geri çekilirken önündeki yüzün güzelliğini seyre daldı. Onur mırıldanıp yüzünü iyice göğsüne bastırdı. Tombul yanağını sıcaklığa sürttü.
"Uyandın mı? "
"... "
Daha çok sürtünen yanakla sırıttı.
"Kedi misin? "
"Uykusu olan bir kediyim. " kısık bir sesle söylediği şey üzerine gülüş sesi doldurdu kulağını.
"Kayıttayken kedi olduğunu kabul ettin. "
Söylediklerinin üzerine ağırca gözlerini araladı. Kafasını kaldırdığında ilk önce onun gülen yüzünü daha sonra diğer elindeki kamerayı gördü.
"Ne yapıyorsun? "
İkisi de anadan doğma çıplakken utanarak yorgana sarıldı.
"Bu çok müstehcen Bars. "
"O kadar güzel gözüküyorsun ki kendim için çekiyorum bu videoyu. "
Kamerayı karşıya sabitleyip, dudağına bir öpücük kondurdu. Boşta kalan eli ile bedenini kendisine doğru çekti. Onur kameranın varlığından rahatsızdı ama onun hevesini kırmamak için bir şey demedi. Yalnızca şakaya vurdu.
"Düzeltiyorum bu çok sapıkça. "
"Alakası yok. Olur da senden uzakta olursam bakıp bakıp-"
"Bakıp bakıp ne yapacaksın? "
Susup sadece göz kırptığında omzuna vurdu. Bu utanç verici olurdu.
"Şaka yapıyorum sadece anı biriktirmek istiyorum bu ana denk gelivermiş. "
"Bak sen! "
Onur'un abartılı tepkisine gülüp çıplak omzunu öptü. Onur fırsattan istifade tekrar göğsüne yatıp gözlerini kapattı.Onunla uyumak en sevdiği aktivite olmuştu artık. Bacağını da beline sarıp iyice yapıştı.
"Senin adını kedi değil koala olarak değiştirelim. "
Sırtını hafif hafif okşayan ellerle iç çekti.
"Olmasaydın bu kadar sıcak. Ne yapayım? "
Şakaklarındaki dudakları hissetti.
"Şikayetçi olduğum söylenemez ama çıplakken-ah"
Ayağını savurup sırtını tekmelediğinde acıyla inledi. Birkaç saniye bedeni kasılırken Onur gözlerini araladı. Dolmuş gözlerini görünce endişeyle kafasını kaldırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşıyoruz İnadına | GAY
General Fiction🔞 / Cinsellik içerir. "Bazen yanlış tren seni doğru istasyona götürür. " * Eşcinsel karakterleri konu alan bir kurgudur.