22,5k ve b×b #1 şerefinee 💞 bu hikayeye başladığım zaman şey kafasındaydım ' zaten kendi içimde bir kitap olacak yayınla gitsin ' derdim. Fazla üzerine düşünmeden yayınlamıştım ve fazla bir beklentim yoktu. Şimdi bu kadar kişinin görmesi beni çok mutlu ediyor aynı zamanda yazarken üzerinde daha çok düşünmemi sağlıyor. Uzattım ama gerçekten çok müteşekkirim 🌸🤧(Düzenlendi)
İyi okumalar 🌈
**
Ne kadar kaçmak istersen kaç kaderin başına her zaman bazı işler getirdiğine ve bazı insanlarla karşılaştırdığına inanırdı. Bu yüzden hayatından uzaklaştırmak istediğin kişiden kaçınmak yerine, onunla nasıl başa çıkman gerektiğini bulman gerektiğini bilecek kadar çok şey görüp geçirmişti. Kehribar gözleri bu dünyada o kadar fazla kötülük görmüştü ki her zaman daha kötüsüne açık kapı bırakmıştı. Nitekim babasının canından çok değer verdiği kardeşi Fazlı Eraslan'dan her zaman geleceğini hissettiği o kazığı yemişti. Bars her zaman yerini bilen biriydi. Babası ve kendi adına hiçbir pişmanlığı yoktu. Şimdi yaşlı adamın karşısında bu kadar kendinden emin duruyorsa bu yüzdendi.
"Değerli vaktini bana ayırmanı neye borçluyuz yiğenim? "
"Patavat sorunları yaşadığını biliyordum da artık salağa yatmaların yemiyor. "
Karşısındaki sinirlenmeye başlayan bedene nazaran oldukça sakin gözüküyordu. İçindeki yangını göstermediği sürece sorun yoktu.
"Bu sıralar hayatına renk gelmiş gibi gözüküyor ha? "
Bars neyden ve kimden bahsettiğini anladığı için ve bunu belli etmemek için bütün bedenini sıktı.
"Karanlık seven bir adam olarak sana batmış olmasını anlıyorum ama bilirsin ben hayatıma burnunu sokanlardan pek haz etmem. "
"Bilmez miyim? Seni memnun etmek zordur Bars Eraslan. Ailene bile rest çektin ne de olsa. "
"Kes bu zırvalıkları. Neden yaptın? "
Bıçak gibi keskin olan sesi şaka kaldırmayacağını belli ediyordu.
"Nedenini çok iyi biliyorsun. "
"Babamın hisselerini kimseye vermeyeceğimi söylemiştim. Fazla şansını zorlamıyor musun? "
"Kendine bile ait olmayan hisseleri daha ne kadar elinde tutacaksın. Eninde sonunda onlardan vazgeçeceksin. "
"Vasiyetnameyi halka açmamı bu kadar çok istiyorsan yapacağımdan emin olabilirsin. "
Fazlı Eraslan'ın kahkahası bütün odayı doldururken Bars artık kendini zor tutuyordu.
"Hasta bir insan için fazla cesursun. Duyulsa kim delinin tekine ait bir vasiyetnameyi sikine takar? "
Bars duyduğuyla ona doğru atılacak gibi oldu. Lakin yine de son anda kendimi frenlemeyi başardı. Ona bu zevki yaşatmayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşıyoruz İnadına | GAY
General Fiction🔞 / Cinsellik içerir. "Bazen yanlış tren seni doğru istasyona götürür. " * Eşcinsel karakterleri konu alan bir kurgudur.