yirmi üç

40.2K 2.1K 1.5K
                                    

Keyifli okumalar 🤍
(Güncellendi)

"Kırk sekiz, kırk dokuz, elli, elli bir-"

"Ölüyorum."

"Elli bir, elli bir... "

Yere eğilip tekrar kalktığımda tırnaklarına bakarak çayını yudumlayan arkadaşıma kötü kötü baktım. Bana sert bakışını gönderdi.

"Ne? İstersen yüz elli kurbağa zıplayışı olsun. "

"Of! Yüz iyi komutanım! "

"Devam et asker! Elli iki, elli üç.....Yüz"

Dakikalar sonra kan ter içinde halıya yığıldığımda gülüyordu.

"Onur Karam,bir daha benden bir şey saklayacak mısın? "

"Şeytansın sen! "

"Az bile sana! Civciv sandığımız çocuk akbabalarla takılıyormuş! "

Yerde öylece yatarken Umut odasından çıkıp yanıma geldi. Beni çuval gibi sırtımdan tuttuğunda hareketsizdim.

"Öldürdün mü onu? "

"Henüz değil. "

Onun elinden yuvarlanarak kurtulup ayağa kalktım. Koltuğa oturup Umut'a hitaben konuştum:

"Sen nereden öğrendin? "

Umut'un aklına ne zaman sinirlendiği bir şey gelse gözü seğirirdi. Yine aynısı olurken kaşlarımı çattım.

"Geçen hafta akşam kafeye geliyordum. Tam sokağı döneceğim sırada seni birkaç adamın takip ettiğini gördüm.  Peşinize ve Prestij'e girdiğini gördüm. Ardından girmek istediğimde o amca bozuntusu barmen beni durdurdu. "

"Kerem mi? "

"Her ne sikimse işte adı. Ondan bir kıllandım zaten. Senden bahsettiğim an cellad gibi yakama yapıştı. "

"Sana zarar verdi mi? "

"Hayır karşılıklı atıştık. Seni nereden tanıdığımı sordu. Kardeşin olduğumu söylemedim. Ben söylemeyince ne işler çeviriyorsunuz diye çıkıştı bu sefer.  Bir şey diyeyim mi o herifin acilen sikilmeye ihtiyacı var! Elimde kalacaktı. "

Bozuk ağzına göz devirdim. Kerem'in agresifliğine de şaşırmamıştım. Dengesizdi.

"Birkaç gün daha tek başıma geldim. Bu sefer liseliyim diye içeri aldırtmadı. Ben de en son Yasemin ablaya haber vermekte buldum çareyi. Dün akşam da onlar aralarında tartışırken duyduk her şeyi. "

"Hâlâ şoktayım. Bir daha oraya gitmiyorsun. "

"Yapamam."

"Ne demek yapamam Onur? Deli etme beni. Umut bana geldiğinde ne haldeydi biliyor musun? Ne kadar endişeliydi. "

İkna etme yeteneği yüksek olan bir insandım. Sevimli olmayı başardığımda istediğimi yaptırırdım. O yüzden yan yana oturan ikilinin yanına usulca yaklaştım. Arkalarından ikisine de sarıldım.

"Hiç yılışma. "

"Bu sefer yemez."

"Hadi ama! Güvenin bana. Tamam başta hoş bir karşılama olmadı ama gördünüz haklı sebepleri vardı. Elçinin yerine koy kendini. Sen de delirmez miydin? "

Sessiz kaldı. Sarılmamı sıkılaştırırken kafamı omzuna yatırdım.

"Beni tanımıyorlardı. Hâlâ tanıyor sayılmazlar ama ilk zamanki gibi tehlikede değilim. "

Yaşıyoruz İnadına | GAY  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin