Keyifli Okumalar...
---
Güvenlik kilidinin sesi evde yankılanırken Eren heyecanla eve adımladı, Levi'ın evini fazlasıyla seviyordu.
Güzel bitkilerin kokusu bütün evi sarmışken, salonun kolidorundan orta yaşı biraz geçmiş bir kadın çıkan geldi, saçlarına neredeyse ak düşmüş kadın Levi'a bir baş selamı verdi ve kahverengi kumaş çantasını koluna astı.
"Levi Bey, yemeğinizi hazırladım. Eğer başka bir iş yoksa ben çıkacağım."
Yaşlıca kadın pürüzsüz sesi ile konuştu yorgun düşmüş gözlerini kırpıştırırken,
"Siz çıkabilirsiniz Bayan Caitlyn." Levi soğuk bir ses ile konuşurken, kadın başını salladı ve Eren'e gülümseyerek kapıya ulaştı.
"Lucas'ın patilerini yıkayacağım. Sen mutfağa geç geliyorum." diye konuştu Levi kolidora doğru yürürken,
Eren onu takip ederek kolidordaki ilk kapıdan başını uzattı.
Salonla aynı atmosferde olan mutfak, bitkilere, kahverengi ve beyaza bürünmüştü. Eren mutfağa doğru adımladı, geniş tezgâha ve bütün duvarı kaplayan camın önüne yerleştirilmiş küçük yemek masasına baktı.
Bu çok hoştu, zevklerin bu kadar uyuşması Eren'e keyif veriyordu. Parmak uçlarını tezgâhın üzerine sürterek camın önüne yavaşça yürüdü.
Bütün şehir ayaklarının altındaydı, gecenin güzelliği Eren'in yüzüne çarpıyordu. Yıldızlar parlıyor ve ay onlara kucak açıyordu.
Aynı Levi gibiydi... Eren'e kucak açan Levi gibi... Levi bu hikâyenin ayı, Eren ise yıldızıydı... İkisi beraber olmazsa, bütün güzelliklerini kaybediyorlardı.
Ne ay yıldızı olmadan bütün geceye hükmedebiliyordu, ne de yıldız ayı olmadan parlayabiliyordu.
Tonlarca yıldız arasından aya en çok yakışan yıldız Eren'di.
Ve bu hep böyle kalacaktı, evren onları ayırana dek... Bu hikâyede bir güneş yoktu, bu güneş ve ayın aşkı değil... Bu sadece ayın ve tonlarca yıldız arasından en çok parlayan yıldızın aşkıydı...
Bu hikâyedeki güneş yalnızca onları ayıran kişi olabilir, eğer güneş doğarsa... Ay ve yıldız yok olur...
Çünkü bu bir gece masalı... bu bir gece hikâyesi...
Eren gülümsedi... Umutla gülümsedi...
"Levi'ın yıldızı ben miyim?" diye fısıldadı gökyüzüne,
"Evet sensin." Levi'ın sesi mutfakta yankılandı, Eren utançla başını eğdi. Levi ona doğru adımladı ve Eren'in elini tuttu. İnce ve zarif eli, Levi'ın kemikli ellerinin arasında ne kadar da güzel duruyordu.
Levi Eren'in elini dudaklarına götürdü ve zarif elinin üzerine küçük bir öpücük bıraktı.
"Sen benim bu evrendeki tek yıldızımsın..." diye fısıldadı Levi, Eren kızaran yanakları ile başını biraz çevirdi.
"Yüzünü gizleme... Parlayan gözlerini görmek istiyorum."
Levi'ın sesi eşsizdi... O kadar güzel bir tınıyla konuşuyorduki, Eren'in etkilenmemesinin imkânı yoktu. Zümrüt gözler, buz mavisi gözler ile buluştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Model "instagram~riren"
Fanfiction"O kadar insan arasından seni seçmem çok büyük bir şans öyle değil mi Eren?" --- (+18 ifadeler içermektedir!) #1 riren (11.06.21) #1 riren (21.06.21) #1 shingekinokyojin (08.02.23)