Keyifli Okumalar...
---
Kışın soğuğu buğulanmış camlardan belli oluyordu, ara sıra yağmur yağıyor. Şimşekler çakıyor ve gök gürlüyordu. Eren elindeki sütlü kahvesini daha sıkı kavrayarak, başını cama yasladı. Gece yarısına varmak üzere olan analog saati kontrol etti ve iç çekti.
Hâlbuki Levi ona erken geleceğini söylemişti, Eren sıcak kahvesinden bir yudum aldı ve oturduğu koltukta dizlerini kendine çekti. Hemen yanında uyuyan Lucas'a kısa bir göz attı ve başını yeniden cama çevirdi. Çiseleyen yağmuru izlemek onu mutlu ediyordu.
Karanlık evde öylece oturuyordu, yüzüne vuran ay ışığı ile yağmuru izliyordu. Sehpanın üzerindeki telefonu titrerken, Eren hızlıca telefonunu aldı ve onu arayan kişiye baktı.
"Efendim Armin." diye mırıldandı Eren,
"Eren, uyuyor muydun?" Armin'in sesiyle Eren tebessüm etti.
"Hayır, Levi bekliyorum."
Armin duraksadı,
"İşi bu kadar uzun mu sürüyor..?"
"Bazen, evet." dedi Eren durgun bir sesle,
"Senin moralin mi bozuldu, seninleyken daha enerjiktin." diye sordu Armin.
"Levi bana erken geleceğini söylemişti, gece yarısına geliyor saat..." Eren'in mırıltısı ile Armin derin bir nefes aldı.
"Bunun için moralini bozma ama, haber verdi mi sana geç geleceğini?"
"Evet, verdi." dedi Eren,
"Endişelenecek bir durum yok öyleyse. İşinin uzaması normal değil mi, sonuçta Levi ülkece çok ünlü bir model..."
Armin'in söyledikleri Eren'in yüreğine su serperken, çalan kapı zili ile Eren,
"Armin kapatmam gerekiyor, sonra konuşuruz." diye hızlıca konuştu ve ayağı kalktı.
"Tamam, görüşürüüz."
Eren telefonu kapattı ve elindeki kahve ile sehpanın üzerine koydu. Kapıya yaklaştı ve kapı deliğinden bakarak kimin geldiğini kontrol etti.
Levi'ın yüzünü gördüğünde ise, kapının kilidini açtı ve gülümseyerek kapıyı araladı.
"Hoşgeldin Levi..." diye mırıldandı Eren,
Levi tebessüm etti ve ıslak saçlarını geriye doğru taradı.
Eve adımladı ve üzerindeki hafif ıslak siyah paltoyu portmantoya astı. Eren'in yüzü istemsizce yeniden düşerken, Levi dış kapıyı kapatarak Eren'e döndü.
"Ne oldu?" diye sordu düz bir sesle, Eren bakışlarını Levi'ın buz mavisi gözlerine kilitledi ve başını salladı.
"Çok geç geldin, biraz endişelendim." diye mırıldandı Eren.
Levi gülümsedi ve Eren'in dağılmış saçlarını elini geçirdi.
"Üzgünüm, bu kadar uzun süreceğini bende tahmin etmemiştim."
Eren dudaklarını birbirine bastırdı ve gülümsedi. Levi ise Eren'in saçlarından biraz aşağı eğerek dudaklarına küçük bir buse bıraktı.
"Aç mısın?" diye sordu Eren kızarmış yanaklarıyla, Levi karanlıkta belli belirsiz kafasını salladı,
"Hange ile ofiste yedik."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Model "instagram~riren"
Fanfiction"O kadar insan arasından seni seçmem çok büyük bir şans öyle değil mi Eren?" --- (+18 ifadeler içermektedir!) #1 riren (11.06.21) #1 riren (21.06.21) #1 shingekinokyojin (08.02.23)