33.1🧸

1K 68 162
                                    

Keyifli Okumalar...

---

Eren çantasını kapının önüne koyarken, mutfağa doğru adımladı. Hava oldukça soğumuştu ve insanın içini donduruyordu. Ada tezgâhın üzerine koyduğu, içine sütlü kahvesinin bulunduğu termosu eline aldı ve evi gözleriyle kısaca kontrol etti.

Kapının önüne yeniden geldi, portmantonun aynasından yansımasına baktı. Bej rengi bol gömleği, siyah retro pantolunu ve gömleğin içine giydiği beyaz bluzu ile oldukça şık duruyordu, Eren kıyafetlerinden tatmin olduktan sonra, askılıkta asılı olan paltosunu kollarından geçirdi ve siyah yün atkısını da boynuna doladı, telefonunu paltosunun cebine sıkıştırdı. Anahtarı ile dış kapıyı açarken bir yandan da büyük sırt çantasını omuzuna geçiriyordu.

O kadar heyecanlı ve mutluydu ki, Levi ile geçireceği bir haftanın bütün heyecanı kalbinde hissediyordu. İlk defa Levi ile bir hafta birlikte kalacaktı ve bu Eren'i sevinçten deliye döndürmeye yetiyordu.

Eren son olarak botlarını ayağına geçirdi ve kapıyı kilitleyerek merdivenlerden hızlıca inmeye başladı. Anahtarını diğer cebine sıkıştırırken apartman kapısını araladı ve derin bir nefes çekti. Soğuk hava yüzüne çarparken Eren hafifçe titredi. Her ne kadar üşüse de soğuk hava iyi gelmişti.

Eren yolda hızlı adımlarla yürürken, sokağından hızlı hızlı geçiyordu. Sokakta insanlar onu artık daha çok tanıyorlardı ve sokağı onu korkutuyordu. Eren taksi bekleyebileceği bir direğin yanında durdu ve kollarını birbirine bağladı.

Her şeyin ne kadar da güzel olduğunu düşünmeye başladı, hakikaten de her şey ne kadar da güzeldi. Eksiden olan birkaç sorun vardı ancak onları kolaylıkla halledebilmişlerdi. Eren Levi ile birlikte olduğunda kendini yenilmez hissediyordu, aynısı Levi içinde geçerliydi. Birlikte oldukları sürece, ay ve yıldız geceye hüküm ettiği sürece hiçbir engel onları yıkamazdı, ancak zedeleyebilirdi.

Eren, Levi'a kısa bir sürede ciddi anlamda çok alışmıştı. Sanki yıllardır birbirilerini tanıyorlarmış gibiydiler, her hâreketleri, her duyguları neredeyse aynıydı. Bu kadar uyum içinde olmaları ikisini çok güçlü bir bağ ile bağlıyordu ve korkusuz olmalarını sağlıyordu.

Ay ve yıldız gecenin güzelliğini üstleniyor ve herkesi büyülüyordu. Seçilen yıldız, ayına o kadar çok yakışıyordu ki... Bu efsaneyi oluşturan tanrıçaları bile kıskandırmaya yetiyordu.

Her insan ay ve güneşin beraber olmasını tercih eder, güneş aya ışığını verir ve birbirine bağlanırlar vs... Ay ve güneş farklı zamanlara hükmeder. Ay geceye, güneş gündüze... Ayın yanına yakışacak tek şey yıldızıdır, ayı ile geceye ışıklarını saçabilecek bir yıldız...

---

Levi, Lucas'ın mama kabını doldururken, mutfakta yemek hazırlayayan Bayan Caitlyn'i kontrol etmek için onun yanına gitti.

Mutfak mis gibi yemek kokarken, Levi tezgâhın üzerini kontrol etti ve saçlarını bir türbent ile bağlamış olan Bayan Caitlyn'e baktı.

"Menüde neler var?" diye sordu Levi hafif ciddi ve soğuk sesiyle, Bayan Caitlyn sıcacık bir gülüşle karıştığı çorbadan kepçeyi kaldırdı ve tencereye yeniden usulca döktü.

Model "instagram~riren"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin