24.3🧸

1.3K 100 336
                                    

Keyifli Okumalar...

---

"O herif için küçük bir araştırma yapacağım Levi, endişe etme." dedi Hange, geniş L koltuğa rahatça otururken.

Göğüs dekoltesine sarkan kolyesine ışık çarpıyor ve Eren'in gözlerini alıyordu, üzerindeki lacivert gömleğin kollarını yukarı doğru kıvırmıştı, siyah kumaş pantolonu ince bacaklarını sarıyordu ve boyunu olduğundan uzun gösteriyordu. Bacağını diğer bacağının üzerine attı, dağınık saçları ona ayrı bir hava verirken gözlüğünü düzeltti.

"Siz çıkıyor musunuz şimdi?" diye sordu tok bir sesle, Levi elini Eren'in elinin üzerine koydu ve sıktı.

"Evet."

Hange başını salladı ve nude bir ruj ile kaplanmış dudaklarını birbirine bastırdı.

"Bunu bir süre medyadan gizleyelim, en azından şu senin sapık fan sayfasından kurtulana kadar."

Eren aklına bir şey dank etmiş gibi gözlerini açtı.

"O konu ne oldu Bayan Zoe..?" diye sordu Levi'dan önce, Hange bakımlı ellerini saçlarına geçirdi.

"Mahkeme tarihini almaya çalışıyorum, sonrasında halledeceğiz onu da..." Hange duraksadı ve tebessüm etti.

"Ben her şeyi hâlledeceğim. Bana güvenin." dedi, deli dolu bir sesle...

Levi başını salladı, Hange ayağı kalktı ve topuklu botlarındaki galoşları düzetti.

"Ben gideyim artık, gece yarısını geçti." diye mırıldandı, kapıya doğru yürürken. Levi arkasından kalktı ve,

"Ben bırakayım mı seni ya da taksi çağıralım?" diye sordu soğuk bir sesle,

"Gerek yok Levi... Erwin geliyor beni almak için." Hange başını biraz eğdi ve dış kapıyı araladı. Eren'de oturduğu koltuktan kalkıp, kapıya doğru yürüdü.

"İyi geceler, Bayan Zoe.." dedi neşeli bir sesle Eren. Hange gülümsedi ve galoşları çıkartarak kapıdan çıktı.

"İyi geceler sizede.." Hange aramotik bir sesle konuştu ve göz kırptı. Levi buz gibi bakışlarını Hange'ye yollarken, Eren kızaran yanaklarını saklamak için başını eğdi.

Levi kapıyı kapattı ve Eren'in elini tuttu,

"Atıştırmalık bir şey ister misin ya da içecek?" diye sordu nazik bir sesle,

Eren gülümsedi ve başını olumsuzca salladı,

"Gerek yok Levi... Bugün fazlasıyla yoruldum. Artık uyusak olur mu?"

Eren'in yorgun sesiyle Levi dudaklarını birbirine bastırdı.

"Tamam, önce sana pijama bulalım." dedi hoşnutsuz bir sesle, Levi Eren'in elini bırakmadan onu çekeledi. Kolidor sonundaki ahşap kapıdan geçtiklerinde, Eren büyülenerek odaya göz attı. Bütün duvarlar cam kapaklı giysi dolapları ile doluydu, en lüks markaların en özel kreasyon kıyafetleri özenle yerleştirilmişti ve muazzam bir görüntü sunuyordu. Odanın ortasında bulunan meşe ağacından yapılma şifonyerin önünde, beyaz bir berjer koltuk bulunuyordu. Büyük camlar bembeyaz bir güneşlikte örtüylüydü hemen önünde ise oldukça hoş işletmeleri olan bir boy aynası vardı.

Model "instagram~riren"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin