Keyifli Okumalar...
---
Buz mavisi gözler, güneş ışığının yansımaları ile araladı gözlerini seyrekçe, kışa girmelerine rağmen güneş hâlâ insanı ısıtıyordu.
Levi gerinmek üzereyken, bedenine sarılmış ve mışıl mışıl uyuyan Eren'i gördü. Bir tanrıça gibiydi... Uzun saçları yüzüne dağılmış, saç dipleri aynı pozisyonda uyumaktan biraz terleşmişti. Levi Eren'in yüzüne uzun uzun baktı.
Sanki bir daha göremeyecekmiş gibi baktı, dudakları Eren'in yüzünde gezindi. Küçük ve narin öpücükler Eren'in uyumasına yetmemişti.
"Eren, kalk hadi güzelim." dedi Levi hoş bir sesle, Eren kaşlarını çatarak yerinden uzaklaştı.
Levi elini Eren'in yüzüne koydu ve okşadı.
"Uyan bebeğim." diye fısıldadı Levi. Eren zümrüt yeşili gözleri hafifçe araladı, direkt odağına Levi girdiğinde gülümsedi.
"Eğer uyanmasaydın, seni öpecektim." Levi'ın fısıltısıyla Eren gözlerini fal taşı gibi açtı ve hemen ardından uyku taklidi yapmaya başladı.
Levi küçük bir kahkaha ile Eren'e yaklaştı ve eğildi.
"Bu kadar çok mu istiyorsun seni öpme mi?"
Levi'ın sesi kışkırtıcı ve şehvetliydi, Eren gözlerini açmadan başını usulca salladı, Levi gülümsedi ve Eren'e doğru eğildi.
Dudakları birbirlerine çaptığında Eren sertçe yutkundu. Levi ise dudaklarını geri çekti ve Eren'in alnına alaycı bir gülümsemeyle dudaklarını bastırdı.
Eren şaşkınlıkla gözlerini aralarken, yataktan kalkmak için doğrulan Levi'a baktı. "Bu da neydi şimdi? Beni öpmeyecek mi?" diye düşündü aklının derinlerinde,
Levi'ın pijamasını parmak uçlarında kavradı ve biraz doğruldu. Levi alaycı gülüşüyle ona dönerken,
"Beni neden öpmedin?" diye sordu Eren, kısık ve utangaç/çekingen sesiyle,
Levi gülüşünü daha ortaya çıkartırken,
"Öptüm." diye fısıldadı yeniden.
Eren başını biraz eğdi ve gözlerini yumdu. Kalbi atmayı durdurmuştu sanki, gözlerini açtı ve Levi'a baktı. İşaret parmağını dudaklarının üzerine koydu ve,
"Burayı kast ediyordum." dedi.
Levi beklediği buymuş gibi Eren'i yastığa iterek, üzerine eğildi ve ihtirasla dudaklarına kapandı.
Eren iki yanında onu hapseden kolları tuttu ve şaşkın gözlerini kapatarak Levi'a karşılık verdi.
Levi, altında titreyen Eren'den her saniye daha fazla etkileniyordu. Kollarını okşayan elleri sıkıca tuttu ve yatağa daha da bastırdı.
Eren şaşkınlıkla küçük bir iniltiyi dudakların arasına gönderirken, Levi'ın buz mavisi gözleri kocaman açıldı.
Yavaşça dudaklarından ayrıldı ve Eren'i bıraktı, bol gecelik takımının üstünde erkekliğine baktı ve içinden bir ton küfür yağdırdı. Eren'in dudaklarına küçük bir öpücük daha bıraktı ve,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Model "instagram~riren"
Fanfiction"O kadar insan arasından seni seçmem çok büyük bir şans öyle değil mi Eren?" --- (+18 ifadeler içermektedir!) #1 riren (11.06.21) #1 riren (21.06.21) #1 shingekinokyojin (08.02.23)