27🧸

1.2K 73 256
                                    

Hange Zoe & Erwin Smith Special Episode

Keyifli Okumalar...

---

Ajansın büyük toplantı salonunda, oturan menajerler haftalık durum raporlarını birbirlerine sunarken, albino hastası olan bir stajyer Hange'nin yanına yaklaştı. Bembeyaz uzun ince saçları omuzlarından aşağı düşüyordu.

"Hange Hanım, Patrick Bey burada yok bana yardımcı olur musunuz?" dedi elindeki kırmızı kapaklı dosyayı aralayarak,

"Bunu nasıl yapmam gerektiğini anlatır mısınız?" diye sordu nazik bir sesle, Hange gülümsedi ve dosyaya göz gezdirdi.

"Bu Patrick'in oyuncusu olan Julie mi?"

Hange ciddi bir tavırla sorusunu sorduğunda, kız çekinerek başını salladı.

"Evet o Hange Hanım." dedi hafif bozuk bir dille, Hange kızın ela gözlerine uzunca baktı. Elini ensesine koydu ve,

"Adın neydi senin?"

Kızın bembeyaz teni biraz kızardı ve başını eğdi, Hange'nin ona adını sorması onu biraz utandırmıştı.

"Ben Belicia, 1 ay önce Patrick Bey'in yanında staj yapmaya başladım." dedi kız ela gözlerini kaçırarak,

"İspanyol musun?"

Hange'nin sorusuyla kız başını hızlıca salladı,

"Julie ile ilgilendiğine göre, oldukça yetenekli olmalısın. Benim stajyerim işten ayrıldı, benimle çalışmak ister misin?" diye sordu Hange, oldukça nazik bir sesle, Belicia şaşkınlıkla açılan gözlerinden sonra, göz bebekleri titredi. Başını salladı ve biraz eğildi.

"Sizden, böyle bir teklif almak beni çok gururlandı Hange Hanım, daha önce hiç böyle bir durumda kalmamıştım. Teşekkür ederim, teklifinizi kabul ediyorum."

Belicia'nın mutluluktan dili kaba bir hâl alıyordu, Hange gülümsedi ve kızın elini tuttu.

"Bayan Zoe.. Bakıyorum, hiç vakit kaybetmiyorsunuz. Belicia ile sözleşmem var. Onu kendi stajyeriniz yapamazsın."

Arkadan gelen kalın bir erkek sesiyle, Hange alaylı bir tebessüm takındı. Oturduğu ofis sandalyesinden kalktı ve Patrick'e doğru adımladı, hafif topuklu maskülen ayakkabıları toplantı salonunda yankılandı.

"Ahh Patrick, bu ajansta bu rütbelere gelmek için ne kadar uğraştığımı en iyi sen biliyorsun..." dedi Hange, en miskin sesini takınarak, parmak uçlarını Patrick'in hâki yeşili ceketinin yakasında gezdirdi.

"Sence ben, bu ajansın sözleşme kurallarını bilmiyor gibi mi duruyorum." Hange yeniden duraksadı. Patrick'e bir adım daha yaklaştı.

"Sözleşmedeki maddeler, başka ajanslarla transfer amaçlıdır. Aynı ajansın aynı menajerleri için geçerli değildir. Değil mi Belicia?" diye sordu Hange. Patrick'in yüzü sinirle dolduğunda Hange alayla gülmeye devam etti.

"Evet öyle Hange Hanım." dedi Belicia ince ve duru sesiyle,

"Üzgünüm Patrick.. burası ünlülerin evreni, burada rekâbetten fazla ne var? Yıllardır beraber çalışıyoruz... Buna hâlâ alışamadın mı?"

Model "instagram~riren"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin