33.2🧸

954 70 231
                                    

Keyifli Okumalar...⚠️

---

"Mmhh, bu-bu çok gıdıklıyor.." diye fısıldadı Eren, Levi onun boynuna küçük ıslak öpücükler bırakırken,

Levi, Eren'in teni üzerinde tebessüm etti.

"Çok güzel kokuyorsun."

Levi'ın fısıltısı Eren'in kulağında çınlıyordu, kalbi o kadar hızlı atıyordu ki yerinden çıkacak gibiydi.

Eren uzandığı koltukta kıvrandı. Levi'ın soğuk elleri, Eren'in kazağının altında arsızca geziye çıkıyordu. Levi Eren'in boynundan kafasını kaldırdı ve dudaklarının üzerine üfledi.

"Bu kadar güzel olman haksızlık."

Eren'in kırmızı yanakları ay ışığında belli belirsiz görünürken, Levi parmak uçlarını Eren'in göğsünde dolaştırmaya başladı. Kısık sesli mırıltılar salonda duyuluyordu, Eren zarif elini Levi'ın siyah saçlarının üzerine koydu ve usulca parmaklarını geçirdi.

"Be-ben, seni seviyorum Levi..." diye fısıldadı, Levi'ın buz mavisi gözleri titredi ve dudaklarını Eren'in dudaklarına bastırdı.

"Bende sana karşı boş değilim." dedi Levi, Eren'in dudaklarının üzerine gülerek, Eren'in yüzünde muzip bir gülüş oluştu o an.

Levi kendini Eren'e doğru bastırdı,

"Sana dayanamıyorum."

---

Lucas'ın miyavlaması ile Eren'in açılan gözleri bir oldu, yüzüne vuran kış güneşi zümrüt yeşili gözleri parlatıyordu, Eren yumuşacık çarşafların içinde Levi'ın tarafına döndü ve boş yastıkla karşı karşıya geldi. Minik bir not kağıdı, küçük bir iğne ile yastığa sabitlenmişti.

Erken çıkmam gerekti meleğim. Akşama erken gelmeye gayret edeceğim, kahvaltın mutfakta seni bekliyor. Seni seviyorum. ♡

Eren okuduğu not ile gülümsedi, yatakta doğrulurken komodinin üzerinde gördüğü boş kondom kutusu ile gözleri fal taşı gibi açıldı. Utançla başını eğerken yeniden gülümsedi.

Levi'ın ona dokunuşunu hâlâ teninde hissediyor gibiydi,

Eren yataktan kalktı ve tamamen dağılmış üzerini düzeltti, yatağı toplamak için eğildiğinde ise belindeki ağrı ile minik bir oda da yankılandı. Lucas yatağın üzerine çıkıp, Eren'e miyavladığında Eren gülümsedi.

"Sanırım buna alışmam gerekiyor..." diye söylendi Lucas'a, Lucas yataktan zıplayarak komodinin üzerinde atladı ve Eren'in elini yaladı.

Simsiyah tüyleri ve mavi gözleri olan bu kedi Levi'ın tıpatıp aynısı idi ve bu Eren'in çok hoşuna gidiyordu. Eren zorlanarakta olsa yatağı düzenledi ve ebeveyn banyosuna girdi, kısa bir duş almak onu iyi hissettirecekti.

---

Eren ıslak saçlarını banyoda bulduğu bir saç havlusu ile kurularken, bir yandan da çantasından kıyafet ve bakım ürünlerini çıkartıyordu.

Evin bu denli sessiz olması onu içten içe rahatsız etsede, akşam Levi'ı onun evinde karşılayacak olması kalbini hızlandırıyordu.

Model "instagram~riren"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin