Keyifli Okumalar...
---
Eren aynadaki görüntüsüne uzun uzun baktı ve gülümseyerek, bej rengi boğazlı kazağını çekiştirdi. Siyah retro pantolonun içine alaca bir şekilde sıkıştırdı ve siyah geniş gömleğini kollarından geçirdi, alttaki düğmelerin bir kaçını ilikledi ve mermerin üzerine koyduğu birkaç ince zincirli kolyeyi boynuna taktı. Kazağın üzerinde ince zincirler parlıyordu ve oldukça hoş görünüyorlardı.
Topuz saçlarını açtı, parmaklarıyla biraz karıştırdı ve dağınık bir şekilde yeniden topuz yaptı. Kapının önünden gelen tıkırtı ile Eren başını eğerek açık kapıdan dışarı baktı.
Levi, simsiyah kıyafetlerinin üzerine kalın siyah paltosunu giyiyordu. Eren'in ona baktığını fark ettiğinde gülümsedi ve,
"Hazır mısın?" diye sordu. Eren hızlıca başını salladı. Lavabonun ışığını kapatarak Levi'ın yanına gitti.
"Nasıl olmuşum?"
Eren'in sevinçli sesiyle Levi'ın dudaklarında daha derin bir gülümseme belirdi.
"Çok güzel olmuşsun." diye mırıldandı. Eren gülümsedi ve portmantodaki kalın ceketini aldı. Siyah atkısını boynuna doladı ve botlarını giydi. Levi kapıyı açarken, Lucas miyavlayarak kapıya geldi.
Eren gülümseyerek elini Lucas'ın başına sürttü.
"Hemen döneceğiz tamam mı Lucas."
Lucas patilerini kaldırdı ve yeniden miyavladı. Levi ve Eren gülümseyerek evden ayrıldı. Levi kapıyı kilitlerken Eren asansörü çağırmak için tuşa iki üç kez bastı.
"Çok sevinçliyim." diye söylendi Eren gülümseyerek,
Levi anahtarını paltosunun iç çebine koyarken Eren'e doğru yürüdü.
"Bunu anlayabiliyorum, gözlerin parlıyor."
Eren başını eğdi ve açılan asansör kapısından Levi ile birlikte girdi.
"Bayan Daphne seni neden yemeğe davet etmişti?" dedi Eren asansör aynasından atkısını düzeltirken,
Levi kaşlarını kaldırdı ve omuzlarını silkti.
"Anlamış değilim, iş görüşmesi olduğunu geveleyip duruyor."
Eren dudaklarını birbirine bastırdı ve Levi'a döndü,
"İş görüşmesi ise benim gelmem doğru olur mu?"
Levi boş gözlerini Eren'e çevirdi ve
"Saçmalama güzelim, istediğin yere benimle gelebilirsin. Ayrıca ben davet ettim seni." dedi Levi, Eren tebessüm etti ve başını eğdi.
Asansörün kapısı küçük bir ses ile açılırken, Levi önceden adımlayarak asansörden çıktı. Resepsiyon hizmeti veren kadın Levi'ı görür görmez bir baş selamı verdi.
Eren Levi'ın hemen arkasından yürürken, ikisi de rezidanstan çıktılar.
Soğuk hava yüzlerine aniden çarparken, Eren hafifçe titredi.
"Çok soğuuuk." diye mırıldandı sessizce, Levi gülümsedi ve Eren'e döndü.
"Araba gelir şimdi ısınırsın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Model "instagram~riren"
Fanfic"O kadar insan arasından seni seçmem çok büyük bir şans öyle değil mi Eren?" --- (+18 ifadeler içermektedir!) #1 riren (11.06.21) #1 riren (21.06.21) #1 shingekinokyojin (08.02.23)