19.3🧸

1.8K 121 944
                                    

Keyifli Okumalar...

---

Eren pankekleri tavadan alırken serçe parmağı metaline değmişti. Refleksle elini hızlıca çekerken acıyan parmağını suya tuttu. Ocağın altını kapattı ve kahvaltılıkları dizmeye başladı, servis tabağındaki pankekleri aromalı bir şurup ile süsledi ve üzerine yaban mersini dizdi.

Ladin ağacından yapılmış eski tahta masaya, bembeyaz bir masa örtüsü serdi ve hazırladığı kahvaltılıkları özenle masaya koydu.

Eren gülümseyerek Levi'a baktı, kahverengi kırlentlerin arasına gömülmüş, beyaz bir pikeye sarılmış uyuyordu. Eren yavaşça ona doğru yürüdü ve dizlerinin üzerine oturdu.

Elini Levi'ın siyah yumuşacık bakımlı saçlarına attı, biraz eğildi ve yüzünü yüzüne yaklaştırdı.

"Küçük bir öpücük, kimse bilmeyecek." diye fısıldadı.

Kalbi hızlandı ve yanakları kızardı, Levi'ın pürüzsüz dudaklarına baktı ve tebessüm etti. Dudaklarını Levi'ın dudaklarına bastırdı ve hızlıca geri çekildi.

Eren elini ağzına kapatarak yere oturdu.

Kalbi sanki dudaklarında atıyordu, gözlerini uyuyan Levi'dan kaçırdı. Ayağı kalktı ve masaya doğru yürümeye başladı.

Levi sessizce gülümsedi ve koltukta hafifçe döndü,

Eren masaya yaslanarak sakinleşmeye çalıştı,

"Bu kendime ait küçük bir sır." diye fısıldadı yine, Levi'ın bunu duyduğunda habersizce...

Eren hafifçe sesini temizledi, yanaklarına elleriyle sert olmayan tokatlar attı, kafasını salladı ve Levi'a döndü.

"Heyy Leviii, uyann..." diye şakıdı neşeli bir sesle,

Eren'in dudakları yanıyordu...

Levi yeni uyanıyormuşcasına küçük mırıltılar çıkarttı ve buz mavisi gözlerini araladı.

"Günaydın Levi." dedi Eren bu sefer sakince, Levi başını sallayarak koltukta doğruldu. Koltuk her ne kadar yumuşakta olsa, aynı pozisyonda uyumaktan Levi'ın boynu tutulmuştu.

Eren demlediği çayı fincanlara koyarken, Levi derin bir nefes çekti... Burnuna mükemmel kokular geliyordu, ayaklandı ve şaşkınca masaya baktı.

"Kahvaltı mı hazırladın?"

Eren soru üzerine Levi'a tebessüm etti ve olumluca başını salladı.

"Lavabo sağ tarafta, elini yüzünü yıka da sofraya oturalım."

Levi başını sallayarak salondan çıktı,

şuan evli bir çiftten hiçbir farkları yoktu...

Eren çay fincanlarını masaya koyarken, unuttuğu çatal ve bıçakları da hızlıca masaya yerleştirdi...

Bu evde annesinin ölümünden sonra ilk defa bu kadar özenli bir sofra hazırlanıyordu...

Levi salona geri girerken üzerindeki kazağı çekiştirdi. Eren ise paytak adımlarla sandalyesine oturdu, Levi ise tam karşısına, güzelce donatılmış masaya kısa bir bakış attı.

Model "instagram~riren"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin